Jump to content

fmt_02

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Drobeta Turnu Severin

Contact Methods

  • Yahoo
    fmt_02@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    bmw x3 2.0d

fmt_02's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Inca doua lucruri: Am facut testul de compresie, presiunea pe toti cilindri este optima. Ieri am scos joja si m-a umplut de fum.
  2. @Luca_77, @Tavicu, multumesc mult amandurora pentru sfaturile voastre. Invatam din durerile fiecaruia Poate sunt si alti membrii care au pareri sau care au probleme rezolvate, impartasiti, va rog experientele voastre.
  3. Salut, Avand in vedere ca topicul s-a reactivat, vin si eu cu problema mea, partial identica cu a multora de pe forum: - BMW X3 E83 2.0D, 110kw, 150 CP, 2006, 280.000 km. - De la aproximativ 265.000 km a inceput sa consume ulei (in sensul ca de cand o am, de la 205.000 km, nu am avut aceasta problema) - Simptome: cu un litru ulei parcurgeam intre 700- 1400 km (depinde de rulaj urban sau extraurban), asta iarna se observa putin fum, nu excesiv, as spune ca mai mult albicios decat albastru, prezent doar in primele minute de functionare a motorului, pana acesta ajungea la temperatura optima de functionare. Dupa acest moment, nici urma de fum, oricat de turata era masina. - Filtrul de particule permitea trecerea fumului (stiu asta de cand am avut un injector defect, aveam fum dupa mine sa dau si la altii) - Am schimbat diverse tipuri de ulei (Castrol, Liqui Moly, Motul), unele cumparate de mine din Germania, toate cu specificatia 5w40- nicio diferenta. - Am inlocuit miezul filtrului epurator- de plastic cu unul de pasla. - Am reconditionat total toate injectoarele. - Am reconditionat turbosuflanta (totul schimbat, mai putin actuatorul electronic) - Am facut schimbul de ulei, filtru ulei, filtru combustibil, filtru aer. - Dupa reparatii, am parcurs 1400 km in regim de autostrada (turatii aproximativ 2200-2400rpm), consum 500ml. - Am parcurs, apoi, 50 km (turatie de 3200 rpm), consum 500ml. - Nu am identificat scurgeri serioase de ulei in afara motorului sau racordurilor. - Urme de ulei la imbinarea furtunului care uneste tubosuflanta cu intercoolerul, ceva ulei in turbosuflanta, nu am verificat intercoolerul. - Masina tot nu scoate fum, chiar si in sarcina. - Desfacand capacul de la ulei, foarte mult fum albastru iese pe acolo, nu am verificat si daca iese fum pe la joja... Cam atat pot spune pana acum despre masina mea si bucuria pe care mi-o ofera. Va puteti exprima vreo parere, bazata pe ce am expus mai sus, referitor la cauzele consumului excesiv de ulei la turatii mai mari de 3000 rpm si nu asa de mult la turatii de 2200-2400 rpm?
  4. Rectificare: Este pentru toate modelele enumerate mai sus, indiferent de puterea motorului.
  5. Vand filtru particule BM Catalysts (produs in Marea Britanie). Pentru BMW 520d (E60/E60N/E61/E61N, motor M47N/N47, fabr. 02/05-12/09), BMW X3 (E83, motor M47N, fabr.10/04-08.07), 110kw. Produsul este nou, cod produs BM 11034, livrarea se face prin curier. Produsul vine cu kit de montaj (garnituri si prinderi) Pentru detalii suplimentare si compatibilitati, accesati www.bmcatalysts.co.uk. Aduc, la comanda, si pentru alte modele. PRET FIX: 2000 RON. Contact: 0723281670
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.