Salut. Am cateva probleme cu al meu e39 525tds din '98 (250,000km, dupa starea masinii cred ca sunt reali) si speram ca ma puteti ajuta cu cateva informatii. 1. Masina scoate cam mult fum negru. Daca o ambalez in limitare in garaj fac peretii tuci. Atat la acceleratie agresiva cat si la acceleratie usoara, se vede mai ales noaptea in oglinzi cum iese fumul ca un abur negru pe toba si enerveaza pe cel din spatele meu, ce este cam rusinos. Capul hidraulic a fost schimbat acum ~35.000km de catre fostul proprietar, nu am probleme la pornire in 2 ani de cand am masina, o idee invarte mai mult la cald (2sec). Pe tester mi-a aparut eroare la "injection adjuster". Cum se poate rezolva chestia asta? Toti mecanicii mi-au zis sa o las asa. Motorul este putin galagios, probabil de la avans. In schimb masina trage ca locomotiva si nu consuma ulei aproape deloc, aprox 500g la 10.000km, am folosit numai Liqui Moly si eu si fostul proprietar. Consumul e de 12l oras si 8 extraurban. 2. La ralanti se aude un zdranganit metalic din zona ventilatorului, daca o ambalez 200ture dispare sunetul, sa fie ceva de la curea/intinzator, sau lantul de distributie/patine?? 3. A/C-ul baga aer prea rece (clima digitala), la 32 grade afara ingheti in masina cu temp setata la 24gr si ventilatorul pe prima liniuta. Pe tester mi-a aparut eroare la senzorul de temperatura interioara, am desfacut panoul de comanda, am curatat ventilatorul acela micut pentru ca era prin de praf si tot la fel face. Sa fie problema cu FSU ("piesa cu tepi")? Multumesc pentru rabdare.