Jump to content

robert bab

Members
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw e38 725tds

robert bab's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Buna ziua.dupa cum bine stiti sunt posesorul unui BMW 725 TDS din 1997.De cateva zile intampin o problema ciudata:masina nu-mi porneste daca are motorul cald...ce e si mai straniu e faptul ca masina la rece porneste fara nici un fel de problema...mai exact daca in bord apare textul''PRE HITING''atunci sunt sigur ca masina va porni.Mentionez ca pompa de injectie a fost facuta acum 2 ani si nu cred ca ar fi vreo problema de acolo.Cea ce cred eu ca ar fi este mai degreba de la electronice (senzori,relee,...).Voi ce parere aveti?Va multumesc anticipat!
  2. BUNA ZIUA!SUNT POSESORUL UNUI BMW E38 2.5 TDS DIN 1997.ANUL TRECUT IN LUNA NOIEMBRIE AM RECONDITIONAT CUTIA LA UN SERVICE AUTORIZAT...MAI EXACT I-AU SCHIMBAT CONVERTIZORUL,FILTRELE SI ULEIUL.TOATE ACESTEA + MANOPERA M-AU COSTAT 4500LEI.DOAR CA DIN PACATE CUTIA NU MAI MERGE DELOC CUM TREBUIE...LA PRIMA PORNIRE DE PE LOC(DIMINEATA)CAND DAU DIN ''P'' IN ''R''SE OPRESTE MOTORUL.SINGURA MODALITATE SA PLEC DE PE LOC E SA TUREZ MOTORUL LA 1500 RPM CEL PUTIN SI SA O CONTROLEZ CU AJUTORULL FRANII.DECI PRACTIC PARCA AS FACE BURNOUT.CEI DE LA SERVICE MI-AU SPUS CA E CEVA NORMAL PT.CA ULEIUL SI CONVRTIZORUL SUNT NOI SI ASA S-AR COMPORTA-DOAR CA AU TRECUT CATEVA MII DE KM SI NICI O SCIMBARE...E CLAR CA CEVA E DEFECT SI CA M-AU DUS DE NAS.DUPA CE FAC 5-6 KM NU MAI SUNT PROBLEME...CUTIE MERGE IMPECABIL SI NU SUNT PROBLEME...NU MAI FACE SOCURI LA PLECARE(NU MAI OPRESTE MOTORUL).CE PARERE AVETI?VA ROG DACA CINEVA DINTRE VOI CUNOASTE SIMTOMELE VA ROG SA-MI RASPUNDETI.SE AUD SI NISTE SUNETE CIUDATE...CA NISTE URLETE ATUNCI CAND E RECE MOTORUL...IN PRIMII 10 KM MAI EXACT DAR ACESTE URLETE SE AUZEAU SI INAINTE DE RECONDITIONAREA CUTIEI.CEI DE LA SERVICE MI-AU SPUS CA NU DE LA CUTIE AR FI ACELE URLETE DAR MIE MI SE PARE CA DE ACOLO AR VENI SUNETUL MAI ALES CA ISI SCHIMPA INTENSITATEA LA SCHIMBAREA TREPTELOR DE VITEZA.MA MULTUMESC ANTICIPAT.
  3. salutare.dupa cum bine stiti am un bmw 725 tds din '97 cu cutie automata.am observat ca nu-mi mai indica in bord viteza de deplasare si nici km parcursi.daca stie cineva despre ce ar putea fi vorba va rog frumos sa ma ajutati sau macar sa-mi dati un punct de plecare pentru rezolvarea problemei.cu multa stima robert
  4. salutare.cu cateva zile in urma a mai aparut o problema...in bord sta aprins dupa ce porrnesc motorul martorul de la abs si cel de la controlul tractiunii(asc cred).am parcat-o seara fara probleme si a doua zi au aparut martorii imediat dupa ce am pornit motorul.mentionez ca nici abs nu mai merge si nici controlul tractiunii.daca stie cineva va rog mult sa ma ajutati.cu multa stima-robert
  5. salut.dupa cum bine stiti am un bmw e38 725 tds din 11 '97 si de cateva zile au inceput sa ma supere anumite aspecte ale masinii: primul dintre ele ar fi ca ledul de la schimbatorul de viteze(cutie automata)mai exact din dreptul literei p ramane aprins continuu(intra in sleep mode dar imediat max 30 secunde redevine activ)presupun ca exista o variatie de tensiune sau altceva din moment ce se stinge dupa max 20 de minute dupa ce nu mai exista activitate la masina-adica functioneaza corect,apoi max 30 secunde se aprinde din nou.daca aveti vreo parere despre acest lucru va rog sa nu ezitati(orice parere conteaza)mentionez ca inainte functiona corect(ramanea stins pana ce una din portiere se deschidea).al-II-lea aspect ar fi ca inainte sa apara problema cu p-ul am mai avut un incident ciudat:cand am deschis portiera masinii am descoperit ca in masina muzica canta.m-am uitat la radio cu gandul ca poate am lasat din greseala radioul deschis dar surpriza-radioul era inchis+ca cheia era in ultima treapta(doar trebuia sa o trag ca sa o scot afara).numi venea sa cred ce se intampla si i-am pus contactul.dupa ce am pornit masina si am dat drumul la radio(in tot acest timp muzica canta)am dsescoperit ca muzica redata era a radio pt ca din momentul in care am apasat butonul de pornire radio muzica a inceput sa fie redata mai tare.am oprit radioul si s-a oprit de tot muzica din masina.treaba rezolvata-vezi sa nu(dupa cateva zile am gasit masina fara baterie-cand am dat sa pornesc nu avea baterie deloc-cred ca o fi mers radioul pana ce nu a mai avut baterie).am puso pe redresor si dupa cateva zile cand am deschis portiera am constatat ca in masina se auzea din nou muzica doar ca de aceasta data cheia nu era in contact+masina era incuiata+muzica redata se auzea doar intr-un difuzor-dreapta fata.sper sa nu va plictisiti cand cititi topicul si va rog sa nu ezitati sa va expuneti parerea.multumesc anticipat
  6. salut.sunt posesorul unui bmw e38 725 tds din 11/97 si de cand am cumparat masina am observat ca nu-mi mergea telefonul din cotiera.nu stiu cauza care a dus la acest lucru dar as putea banui 2 motive:-una din ele ar fi ca ecranul receptorului din cotiera este spart si poate din acest motiv nu merge-al doilea motiv banuit de mine ar fi o cafea rasturnata chiar pe cotiera(am observat urme de cafea chiar si in locul unde se introduce cartela dar si unde se introduce mufa receptorului).cica este o solutie cu care se steg astfel de urme respectiv un spray folosit chiar de electriceni pt a curata mufele corodate.oare sa fie din mufa sau de la receptor in sine sa fie problema?mai precizez ca dupa ce pun contactul in difuzoare se mai aude un palpait(un fel de ton)care dispare in momentul in care apas butonul de off din receptor.ce vroiam sa va mai spun este ca din consola centrala daca dau la telephone parca se blocheaza ecranul pret de cateva secunde si chiar atunci cand crezi ca ar intra in meniul telefonuloi...pauza....nimic tot in meniul principal ramane.daca aveti vreo parere va rog sa nu ezitati sa scrieti.multumesc mult
  7. gata s-a rezolvat problema.de vina pare sa fie difuzorul ala mic de sub torpedoul dis stanga care mai e folosit si in cazul avariilor care apar in bord respectiv semnalul sonor care indica ca ceva nu este in regula.respectivul difuzor este situat chiar la varful picioarelor si se poate ajunge foarte usor la el.are 3 mufe si in mod inexplicabil a cedat la mine.(cica sunt cele mai rezistente piese ale masinii care nu prea cedeaza).eu personal am inlocuit difuzorul dar a iesit imediat fum din amplificatorul incorporat...la inceput s-a ars difuzorul-lam inlocuit apoi a cedat amplificatorul integrat-probabil o fi cedat un tranzistor sau ceva ......in fine important e ca am gasit vinovatul.va multumesc tuturor celor care ati citit despre problema mea.
  8. astazi am avut ceva timp liber si m-am mai uitat un pic la senzori mai exact i-am verificat pe toti in parte si am observat ca toti functioneaza.tin sa prtecizez ca senzorii sunt cu 2 pini rotunzi pe mufa.din cate am mai observat sunetul de atentionare pe care il produc nu se aude in difuzoare ci cred ca au un difuzor separat(unul pe fata si altul pe spate)pentru ca sunetul din spate se aude undeva in luneta si ma gandeam ca poate nu senzorii sunt de vina ci difuzorul care reda sunetul de avertizare.stiu sigur ca toti functioneaza deoarece i-am inlocuit pe fiecare in bara de pe spate si toti functioneaza.daca ati citit cu atentie mai sus-era precizat ca ei nu au incetat dintr-o data sa functioneze ci au inceput sa nu mai mearga,apoi au mai mers iarasi nu au mai vrut sa functioneze pana ce in final nu mai merg deloc cei de pe fata la care de altel e si problema.multumesc mult
  9. salut.dupa cum bine stiti am un bmw e38 tds din 97.cand l-am cumparat mergeau senzorii de parcare atat pe fata cat si pe spate dar dupa ceva timp cei de pe fata au refuzat sa mai mearga.mentionez ca nu am facut nimic care sa deranjeze senzorii dar refuza sa mearga.poate stiti voi cum se verifica sau cum as putea sa vad daca mufele sunt la locul lor.(trebuie sa dau bara jos neaparat?).mai am o eruare la senzorul de la antigel-din cand in cand imi apare check coolant level.am verificat antigelul si totul e ok.voi ce parere aveti?multumesc anticipat
  10. salut.dupa cum bine stiti am un bmw e38 725 tds din 11/97 cutie automata.in viitorul apropiat as dori sa-mi pun pe masina un motor de 3000cm2 cu cutie manuala dar as vrea sa vad si parerea voastra despre acest lucru.(se merita sau mai bine imi vad de treaba).m-am mai interesat despre transplant si ar fi totusi un pic de lucru si de investitie adica am gasit un motor de pe un e39 de 3000cm2 cu cutie manuala in 6 trepte cu tot ce ai trebuie cu 1000e neg.m-am mai gandit si la faptul ca nu sunt fan al vitezei si as putea sa-mi pun pe masina la motorul actual de 2.5tds cutie manuala si cred ca ar fi de ajuns(poate cu un filtru k@n si un ciptuning?)ar fi greu de schimbat cutia la masina mea-din automata in manuala?din ce am auzit eu ar avea gaura la podul pedalier pt ambreaj(doar am auzit)sper sa-mi raspundeti si totodata va multumesc pt raspunsurile anterioare care mi-au fost de un real folos.cu stima robert
  11. sper sa nu va plictisesc cu intrebarile mele dar am vazut e youtube la unele bmw-uri ca se aud diferit tobele fata de cele stock(scria straight pipes ) si nu stiu exact ce este acest lucru.daca puteti sa ma lamuriti si pe mine va multumesc mult
  12. salut.daca ma poate ajuta cineva?!deoarece am cumparat bmw in decembrie nu am avut nevoie de AC pana acum cateva zile cand a venit caldura.cand am setat temperatura la 17 grade am constatat ca in loc sa se racoreasca el continua sa bage aer cald.totusi cand l-am cumparat mergea AC-ul pt ca l-am verificat dar dupa ce am ajuns cu masina casa si am inceput sa o cunosc mai bine am constatat ca dadea aer cald intr-o parte si aer rece in cealalta parte desi temperaturile erau setate amandoua la 16 grade.acum nu mai baga aer rece in nici o parte a masinii indiferent de ce temperartura setez.daca puteti sa ma ajutati va rog mult sa faceti acest lucru.tin sa precizez ca siteul este de un real folos si pe mine personal m-a scutit de multe vizite la mecanici si m-a ajutat sa-mi rezolv singur problemele pe care le-am avut cu masina.
  13. salut.nu stiu daca ati mai citit din postarile mele anterioare dar tin sa mentionez ca am o problema de alimentare cu combustibil.cred ca am descoperit problema mai exact o supapa de sens din rezervor care ramasese blocata.(devia motorina care trebuia sa urce pe tur tot in rezervor)astazi am inlocuit-o si cred ca s-a produs o mica schimbare(urca motorina pe tur pana sus la pompa de inalta dar curge incet chiar insuficient dupa parerea mea.)acum nu stiu ce sa mai incerc-maine un prieten m-ia promis ca o sa-mi imprumute el o pompa de 2.5 tds ca s-o inlocuiesc pe a mea sa vedem daca se va produce ceva schimbari in debit.daca nu o sa bage mai multa motorina pe tur cred ca o sa fiu nevoit sa inlocuiesc rezervorul cu totul.DACA AVETI VREO IDEE SAU VREUN SFAT VA ROG SA NU EZITETI SA-MI SCRIETI.ORICE IDEE CONTEAZA.MULTUMESC ANTICIPAT
  14. salut.va rog daca vreti sa-mi spuneti si mie cum e de procedat atunci cand ramai in pana cu cutie automata.eu nu am stiut exact ce sa fac(am dat-o in N si apoi AM IMPINSO 1KM PANA ACASA.sper sa nu aiba nimic.mentionez ca am ramas fara alimentare din mers(masina s-a oprit singura).va rog daca stiti ceva sa nu ezitati sa-mi spuneti.multumesc mult
  15. salut.am avut o problema cu indicatorul de motorina din bord -mai exact nu indica volumul de combustibil ramas si am desfacut la rezervor(am scos bancheta si am desfacut acolo unde are pompa de alimentare).am scos pompa afara si am observat ca la sonda litrometrica care e parte componenta din pompa nu faceau contact pinii care transmiteau informatii in bord.am remediat problema si am montat totul la loc.in bord indica corect nivelul de combustibil ramas.dar de aici au inceput problemele...dupa ce am montat pompa la loc am pornit motorul sa vad daca e totul ok.masina a pornit fara probleme dar a doua zi cand am incercat sa o pornesc masina nu a mai vrut sa porneasca.am apelat la un prieten de-al meu care repara pompe de injectie,a venit a aerisit conductele si i-am dat la automat pana a pornit.(mai exact de 2 ori)am montat totul la loc am mers in plimbare cu masina sa vedem daca mai face figuri dar nu a mai facut.am pus totul la loc si am parcat-o.a doua zi cand am dat sa o pornesc a refuzat iarasi.am desfacul din nou pompa sa vedem daca nu e ceva in neregula si am constatat ca pompa baga motorina dar ea nu ajunge la filtru(face retur direct in rezervor,chiar pe langa pompa).am bagat un furtun cu aer de la compresor si cred ca a deschis o supapa ceva in rezervor ca a inceput din nou sa se alimenteze.dar astazi m-a lasat din nou din mers.eram in d si rulam cu aprox100 km/h cand am observat ca masina nu mai are putere,dupa care s-a redus incet pana s-a oprit.mentionez ca incepuse sa porneasca greu(invartea mai mult) si inainte sa se opreasca sa alimenteze m-ia facut cateva zdruncinaturi.va rog daca stiti ceva in legatura cu acest lucru va rog mult sa ma ajutati.sper ca nu v-am plictisit cu povestea mea.va mai rog sa-mi spuneti daca am facut bine ca am impinso incet aprox 1 km.(am dato in n si am impinso incet)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.