Jump to content

TiGeR

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    320d E46 2001

TiGeR's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Am schimbat si telescoapele si tampoanele lor. Si-a mai revenit o idee, insa tot asa sta, mai lasata pe partea dreapta. Am schimbat tot ce tine de bucse si articulatii, ceva idei ce ar mai putea fi? s-a mai confruntat cineva cu problema asta, dupa ce schimba tot sa ii ramana la fel? Multumesc.
  2. Nu am luat cine stie ce, primele care mi-au iesit in cale au fost niste monroe sport. O sa fie pe viitor un upgrade mai bun, insa acum vreau doar sa scap de problema asta. Totusi de la optimal-urile care erau pe ea, este un upgrade bun si asta )
  3. De ce nu iti pui 2.5 benzina daca tot faci asta? Din cate stiu nu se poate si probabil costurile vor fi mari
  4. Pai la suspensii sport se vede si acel 1 mm de diferenta Multumesc tuturor de raspunsuri, am dat comanda de telescoape, sper sa se rezolve probema !
  5. Salutari. Am un e46, nfl, 136cp din 2000 si de ceva timp imi statea pe o parte si am zis daca tot trebuie sa schimb un arc sau ceva , sa iau niste arcuri sport. Am cumparat arcuri sport noi, spring pad-uri noi, si flanse la telescop insa tot pe aceeasi parte e mai lasata cam 1mm. Am schimbat si bucsele la brat si nu am vazut sa fie vre-un brat sau ceva stramb. Sa schimb si telescoapele, au de a face cu inaltimea ele? nu curg sau ceva, sunt ok. Multumesc!
  6. carbunii la alternator sau un scurt la masa motorului. Te vor rezolva baietii ce se pricep la repararea alternatorului
  7. De atunci am observat ca daca la rece o tin peste 5 secunde cu contactul pus, porneste sfert insa ce e ciudat e ca acul turometrului sare pana pe la 1000 rot. pana porneste si stiu ca parca nu facea asa inainte. Nu stiu daca o fi bine. Oare poate fi pe duca ceva senzor de la contact si din cauza asta sa nu imi stea martorul de la bujii mai mult de 2 secunde aprins? am avut si -2 grade aici si tot asa, nu a stat mai mult de 2 secunde aprins...
  8. Surprinzator nu aveam nicio bujie arsa, totul era ok. Bineinteles dupa ce am montat tot la loc, masina a pornit sfert, avand in vedere ca a stat peste noapte nepornita. Ciudat. O sa vad daca mai face figuri dupa inca o noapte. Sigur e ceva de electrica insa cand a fost electricianul langa mine totul functiona perfect... PS: bujiile sunt NGK 11V. Inainte am avut beru si bosch si le-a ars Cat am avut admisia jos am verificat cutia aia cu fire din care ies fisele la bujii si erau toate ok. Am gasit si un fir care pleca la un senzor in motor care era pe undeva sub ultima bujie si i-am curatat contactele. Ce senzor e ala? Sa fie asta buba? (stiu ca nu e senzorul de turatie ca ala era undeva mai jos pe langa electromotor)
  9. Merci de raspuns, Am citit si eu de probleme cu o anumita bujie in scurt insa mie nu mi s-a ars pana acum siguranta niciodata. Am fost specific celor de la care am comandat, insa le scot azi si o sa vad sa nu cumva sa imi fi pus de 5V Va tin la curent
  10. Am dat jos admisia si am constatat ca am toate bujiile arse Am dat vina pe fostul releu crezand ca a ramas blocat pe deschis cumva si mi-a ars toate bujiile fix dupa ce le-am pus. Am masurat fisele ce vin pe bujii cu contactul pus la rece si primesc fiecare curent in jur de 10 secunde, ceea ce inseamna ca releul ce il am acum pe masina isi face treaba. Totul bine si frumos, am comandat bujii noi, le-am schimbat si masina a pornit sfert de atunci... insa pentru cam 1 saptamana, si din nou aceeasi problema ! Bineinteles, pe tester iar imi da aceeasi eroare pe bujii sau/si releu, deci clar am din nou bujiile arse toate ! Mentionez ca in tot acest timp, cat a pornit ok masina, becul de bujii tot nu a stat niciodata aprins mai mult de 2-3 secunde. Iarasi am testat releul si este ok, la rece da curent aprox 10 secunde deci il exclud din ecuatie. Intrebarea e ce imi poate arde bujiile totusi intrun timp atat de scurt? Garnitura de _chiulasa_ ? sa prinda apa pe acolo ? Nu tin minte exact, insa undeva pe la 10.000 km sau 1 an ca sa spun asa, completez 100-150 ml antigel. Totusi banuiesc ca nu e asa mult incat sa fie _chiulasa_ dusa si sa imi arda bujiile toate in nici mai putin de 1 saptamana.... Prin absurd sa zicem ca as avea racitorul de gaze de la EGR stricat si imi arunca apa in admisie, chiar daca ar fi foarte putina, aceasta imi poate arde toate bujiile ?
  11. Am testat pompa si e ok. Ma gandesc sa exclud tot ce tine de alimentare pt ca daca era o problema vedeam bule sau facea la fel si cand era motorul cald. E clar o problema cu sistemul de aprindere avand in vedere ca becul la bujii sta max 2 sec si la -5 grade... plus erorile de bujii si releu care sunt mereu. Banuiesc ca o problema de alimentare nu ar da erorile astea de bujii... Sunt la capatul puterilor..
  12. Salutari. Detin un e46 320d din 2000, 136 cp cel cu pompa vp44. De ceva timp imi face mari probleme la pornire dupa ce o las 6-7 ore cel putin, indiferent de temperatura de afara. . Problema e cam asa: invarte la automat cam 10-20 sec pana sa dea un semn ca ar da sa porneasca, in tot acest timp cat dau la automat iese fum alb pe esapament, si cand in final porneste lasa in spate un nor de fum alb-gri cu miros intepator. Daca o opresc imediat si ii dau cheie iar, porneste sfert indiferent de situatie. Ce am schimbat la ea pana acum incercand sa rezolv problema: - toate injectoarele - turbo schimbat, reconditionat - toate furtunele de vacuum - debitmetru - curatat intercooler si galeriile aferente, egr, etc - verificat furtune tur si retur din pompa in filtru, am pus si supape de sens pe ele crezand ca se dezamorseaza pompa, in cele din urma le-am schimbat cu unele noi, aceeasi problema. precizez ca nu apare nicio bula de aer absolut nimic pe ele. Tind sa cred ca nu e nicio problema din cauza circuitului de alimentare. Pompa din rezervor merge, testat si curentul care vine la ea. - schimbat furtunele de retur de pe injectoare - schimbat toate bujiile de 2 ori - schimbat 3 relee de bujii, schimbat siguranta de 100A din torpedo, schimbat releu DDE. Mereu pe tester am aceeasi eroare: "glow plugs also glow relay defect" Eroarea apare dupa ce o sterg doar cand motorul e rece, apare imediat cum pun contactul. Daca motorul e cald si sterg eroarea nu mai apare pana nu se raceste iar. Precizez ca martorul de bujii sta aprins doar max 2 secunde indiferent de vreme si indiferent de ce as fi schimbat. In DIS daca testez releul de bujii imi apare ca NU merge. Cu oricare din cele 3 as fi incercat. Am luat si un releu de pe o masina similara care mergea si la fel imi face. La alte masina de pe care am luat releul, imediat cum s-a racit vremea putin deja martorul de bujii a stat aprins mai multe secunde, la mine niciodata mai mult de 2 secunde. Am verificat tensiunea pe firul rosu gros de + ce se conecteaza la releu si e 12v mereu. ( cu sau fara contact) Am verificat tensiunea pe borna de + din compartimentul motor in momentul in care dau la automat si scade pana la 10.2V pana porneste, apoi e undeva in jur de 14V in timp ce e pornit motorul. Nu stiu daca e normal sau nu, insa nu cred ca are de-a face bateria sau electromotorul cu aceasta problema pe care o am avand in vedere faptul ca am mereu eroarea de bujii si releu pe tester. Prietenul meu de la care am luat releul are bateria varza (daca sta masina mai mult de 2 zile ii trebuie curent) si tot porneste rapid dupa ce invarte de 2 ori. La mine invarte destul de rapid si nu da semne de oboseala a bateriei sau sa invarta greu. Orice sfat e binevenit, chiar nu stiu ce sa ii mai fac. Scuzati eventuale greseli gramaticale, am postat de pe tel. Multumesc anticipat.
  13. Asta a fost primul lucru la care m-am gandit, din pacate nu mai am acces la ele cat despre turatie ea nu variaza sau ceva, e fixa, normala. In teoretica poate insemna intr-adevar o pierdere de putere pe undeva. Asta era si ideea sa aflam unde. Cat despre aer conditionat, nu are nicio legatura ce spui tu. Ala creste eventual putin turatia motorului cand porneste compresorul, nicidecum consumul instant. Consumul ala instant nu trecea de 0 fara sa apas acceleratia. Acum trece cand franez. Intelegi? Asta m-am gandit si eu. Sau ceva legat de sistemul de franare. Insa nu curge lichid de frana sau ceva. E foarte adevarat ce zici insa preocuparea mea nu e consumul. Acest glitch imi spune ceva de genul "Houston, we got a probem" si incerc sa ii gasesc fix-ul Multumesc tuturor de raspunsuri!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.