Jump to content

hmhbv

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov

Previous Fields

  • Masina
    BMW 118D 2008 - 143HP

hmhbv's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Eu zic asa : Totul depinde de intretinere si exploatare... ca daca auzi cum bate lantul de la distributie in carcasa motorului in caz ca e intins, il verifici schimbi ce ai deschimbat si nu mai ai probleme... eu chiar nu inteleg cum a ajuns motorul de pe masina mea in halul asta ... acum daca se fisureaza la 4000 - 5000 km e defect de fabricatie in caz ca nu a fost lovit si aici ar trebui sa intervina BMW-ul si sa il schimbe... oricum nu pot sa ma plang de masina ... inafara de motor arata si se comporta brici.
  2. Multumesc pentru raspunsuri ... nici eu nu cred ca are doar 165.000 doar daca s-a stricat si nu a vrut sa mai bage bani in ea si a tinut masina in garaj de atunci .... oricum ma duc sa pun o intrebare la Ozun sa vad cat ma ajunge o sa postez aici ce imi spun baietii de acolo.
  3. 5 mii - mai pun 3,5 mii si mai iau o data masina - Motor SH fara subansamble il iei la cam 1500 - 2000 EUR cu 6 luni - 1 an garantie - am gasit un loc unde ma lasa sa desfac motorul si sa il iau doar daca arata bine.
  4. Sincer eu zic a avut problema cu lantul , s-a rupt si a reparat omu masina cat sa o vanda repede ... se vad urme de lovitura pe interior la vechea chiulasa . @ifx - 4400 RON e mai putin decat 9000 cat costa un motor SH decent dar cat de buna e honuirea cat tine ???
  5. Am refacut turbina , ca avea joc , cu kit de reparatie , am schimbat _chiulasa_ + supape , capac culbutori , restul sunt ok. Consuma cam 1 l ulei la 1000 de KM . Dupa ce am reparat turbina, si supapele si _chiulasa_ ( am luat una SH - rectificata - garnitura noua ) consuma 1 l la 2000km Castrol 5 w 40. Trebuie precizat ca am luat masina la un pret rezonabil avand in vedere ca a fost de scoala - de aici si uzura motorului... dar nu ma asteptam sa fie chiar atat de rau. Lantul la distributie e ok - La motor s-a mai umblat deoarece _chiulasa_ era rectificata si mai mergea doar o data rectificata din ce mi-au zis cei din service ( in care am incredere deoarece mai am un Golf IV pe care de 5 ani numa la ei il duc si n-am pb ). Arunca gaze de carter pe la busonul de ulei dupa ce se incalzeste( in cantitate foarte mare + ulei )filtrul DPF nu e infundat, asta ca precizare extra. Se merita facuta honuirea ? Si daca da unde si cam cat costa ? - 165.000 Km din 2009 dar e masina de scoala a stat timp de 1 an in garaj - avea praf pe ea de 2 degete cand am urcat in ea prima oara... Motorul l-am desfacut la un service de cartier si am fost cu el in portbagaj la reprezentata BMW Brasov + alte 2,3 service-uri si toti au zis ca uzura e mare la pistoane. Ma intereseaza sa rezolv problema pe termen cat mai lung. Multumesc.
  6. Buna ziua , am achizitionat acum 1 an un BMW 118 D 143 CP motor N47 D 20 C din germania si am avut surpriza ca dupa 6 luni sa observ ca mananca din ce in ce mai mult ulei. Dupa ce am reparat mai multe sub-ansamble am ajuns la concluzia ca e de la supape sau semeringurile de la pistoaene problema. Am desfacut motorul si am avut surpriza sa constat ca motorul are o uzura destul de mare si pistoanele au un joc destul de mare lateral schimbarea semeringurilor nu ar ajuta cu nimic si nici achizitionarea unor pistoane mai mari. Din cate stiu la aceste motoare nu se poate face operatiunea de schimbare camesi sau de honuire din cauza ca sunt turnate. Intrebarile mele sunt : 1. Daca iau alt bloc motor se va potrivi si cel de la unul de 177 CP ? 2. Ma sfatuiti sa iau un motor nou sau doar blocul motor ? ( De precizat: _chiulasa_ arat bine , supapele sunt ok , injectoarele sunt ok) 3. Aveti cumva si alte rezolvari pentru problema mea ? Multumesc anticipat.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.