Jump to content

BMWsan

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Galati

Contact Methods

  • Yahoo
    sandurv

Previous Fields

  • Masina
    BMW F34 318 GT /150 CP, 2016 Sport Line si BMW X1 F48, 18D

BMWsan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Ok. O sa caut pe cineva sa verific cu ISTA. Am inceput sa ma invat cu eroarea,... Of. In bord nu am nicio eroare...
  2. Nimeni nu a dat de cap. Vreo idee,ceva? Asa liniste e pe aici ?
  3. Salut. Am achizitionat de curand un BMW X1 F48 si, ca problema, avea oglinda ext. stanga atinsa si implicit semnalizarea din ea nefunctionala si sparta. Aveam in cabina sunetul acele de eroare pe semnalizare (ca un releu care tacane rapid). Am facut comanda si inlocuit cu o semnalizare noua, pe original dar nimic nu s-a schimbat. Ea in continuare e nefunctionala si sunetul rapid de semnalizare arsa persista. Mai trebuie facut ceva, vreo codare ....? Tin sa precizez ca semnalizarile din lampile fata-spate functioneaza.Va multumesc.
  4. Am fost si mi-a fost curatat radiatorul de apa,prin demontarea lui de pe masina ,era blocat cu toate mizeriile(exterior),si interior,apoi suflat cu aer...cel de clima,curatat cu aer exclusiv exterior.Dupa,mi-a fost verificata presiunea din instalatie,la turatia de 2000rot/min ,si acum am doar 12 bari. Nu am mai avut 17-18 bari,ca inainte de curatare. Deocamdata nu am mai avut probleme cu ea. Voi vedea la drum lung.
  5. Ok,Voi lua in considerare si acest lucru.Marti sunt programat.
  6. Aveam clima reglata pe 20C si vazand ca nu mai simt aer rece atunci am inceput sa cobor temperatura...Dar sper sa rezolv problema cu spalatul radiatoarelor deoarece in Septembrie trebuie sa plec in Grecia.
  7. Am fost la service si am facut revizia la AC. Freon aveam 450gr din 500,ulei nu stiu cat era dar acum sunt in parametri. A verificat clima cu motorul pornit si turat in 2000 si s-a constatat ca am o presiune prea mare(17bari) si o temperatura prea mare a freonului. Ca si concluzie am radiatorul blocat de mizerie...si nu-si mai face racirea cum trebuie creandu-se o presiune prea mare pe instalatie ,senzorul de presiune de pe instalatie intrerupand functionarea compresorului. Cu aceasta ocazie voi curata si radiatorul motorului.Sper ca acesta sa fie motivul.
  8. Salutare. Am fost plecat in acest week-end cu masina din semnatura,la munte, si am observat ca atunci cand aveam o viteza constanta (mai ridicata) la drum intins nu mai baga clima aer rece ,in habitaclu.Am setat-o la 16C ,ventilatie maxima,dar degeaba. Am zis ca nu mai am freon in instalatie dar dupa o pauza de vreo ora,cand am plecat ,baga un frig super ok. Care sa fie problema ei?
  9. Au dat admisia jos,iar releul era pozitionat,muuult sub ea si avea suruburile de prindere orientate spre scut . Presupun ca daca o ridica pe elevator,pe dedesubt, ajungea mai repede,zic si eu... Greu dar productiv.
  10. Salutare,am revenit. Intr-adevar a fost releul de bujii defect,toate bujiile le-au masurat(in service),sunt bune ,astfel ajungand la celebrul releu. Foarte greu de schimbat dar s-a rezolvat (manopera 150 lei). Multumesc mult si "drumuri bune" !
  11. Ok. Stii ca e ceva manopera si as fi vrut sa stiu daca i s-a mai intamplat cuiva problema asta.
  12. Salutare! Am facut mai multe diagnoze la masina mea, BMW X3 E83 2.0D/150CP, si imi apar constant erori pe toate cele 4 bujii ale cilindrilor 1,2,3 si 4 ,si anume :4212,4222,4232 si 4242. A mai intalnit cineva aceasta problema? Colegul cu diagnoza mi-a spus ca nu au cum sa fie toate cele 4 bujii arse ci ar cam inclina spre releul de bujii. Mentionez ca prin luna Februarie am fost la service si am facut o verificare masinii ,inclusiv au scos galeria de admisie si au verificat fiecare bujie in parte,toate fiind ok.
  13. ultumesc.O sa verific pe partea cu mufele...putina curatenie,in ele.
  14. Salutare! Am facut mai multe diagnoze la masina mea, BMW X3 E83 2.0D/150CP, si imi apar constant erori pe toate cele 4 bujii ale cilindrilor 1,2,3 si 4 ,si anume :4212,4222,4232 si 4242. A mai intalnit cineva aceasta problema? Colegul cu diagnoza mi-a spus ca nu au cum sa fie toate cele 4 bujii arse ci ar cam inclina spre releul de bujii. Mentionez ca prin luna Februarie am fost la service si am facut o verificare masinii ,inclusiv au scos galeria de admisie si au verificat fiecare bujie in parte,toate fiind ok. Scuze ,in titlu au aparut 2 greseli dar nu imi mai da voie sa rectific...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.