Jump to content

Achy

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e46 318i '98

Achy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Ms de lamurire. acum ca asta e clar, se pot monta inelele in asa fel incat ele sa joace rolul unui inlocuitor al pozitiilor? sa poata fi stinse si aprinse din LCM? cunostintele mele reduse m-ar duce la o rezolvare si anume: sa tai firele ce duc la becul de pozitie si sa le leg la inele, doar ca in aceasta situatie apar alte necunoscute. imi dau seama ca facand asa nu o sa mai am functia fade out sau dlr, care banuiesc ca sunt posibile cu ajutorul releului de la kitul de instalare. as prefera un montaj in care sa pot folosi inelele ca pozitii, adica sa le pot controla din comutatorul de la LCM. Multumesc anticipat.
  2. salut. mi-am achizitionat kitul de smd angel eyes, iar acum ca am citit posturile de pana acum tot nu mi-e clar ceva: daca fac montajul cum a descris XXL la inceput si folosesc rezistentele ceramice in locul becurilor de pozitie, pot aprinde inelele din masina de la comutatorul pozitiilor? functia DLR a acestui kit in ce consta? stau inelele aprinse cand pui contactul?
  3. nivelul e bun. a doua zi a disparut sunetul ala. acuma nu mai face. o fi fost din cauza ca am fortat rotile prea tare? :-?
  4. o problema asemanatoare am si eu. am fost la vreo 2 mecanici, mi-au schimbat pompa de apa si termostatul. nivelul apei continua sa scada. la ultimul mecanic unde am fost a folosit o pompa speciala pt verificarea etanseitatii sitemului. a bagat 2 atm iar manometrul nu arata nici o pierdere, presiunea statea la 2 atm. a zis ca sitemul este etans. apoi a zis ca nu e aerisit bine si de-aia pierde apa. a aerisit si dupa vreo 4 zile s-a aprins becul de nivel. oare daca baga presiune mai mare, aproape de 3 atm, se putea observa mai bine daca exista vreo scapare, adica o scurgere care poate nu apare doar la presiuni de peste 2 atm pana la 3? credeti ca daca mai incearca o data, cu presiune mai mare de data asta, vor fi mai multe sanse sa se gaseasca problema? vreo parere? ms
  5. Poate deviez putin de la subiect, dar am o intrebare care poate ar interesa si pe altii, daca tot a venit vorba de subwoofere: cum rezolv problema palpaitului becurilor din cauza consumului mare de curent? masina e un e46 318i din '98, amplificatorul, condensatorul (1 farad)si subwooferul(500 W rms) hifonics si bateria de 55 Ah. Ce ar fi indicat? o baterie mai mare, sau una deep cycle? un alternator mai puternic? Apreciez orice fel de parere. Ms anticipat.
  6. salut. am patit si eu ceva de genul. intr-o zi eram curios daca pot face "gogosi" pe asfalt. am reusit dar dupa ce m-am oprit am auzit un zgomot ciudat pe la roti sau pe la motor, nu-mi dadeam seama exact. alte simptome ale problemei aparute ar fi cand virez stanga sau dreapta si sunt bracate rotile maxim se aude un scartait, sau piuit si scade putin turatia motorului. aveti idee ce s-a defectat? masina e un bmw e46 318i din '98.
  7. Nu stiu exact. nu e la fel tot timpul, dar de exemplu azi completez la nivel si in 4 zile (respectiv 100 km) se aprinde becul. Dar nu e o regla. De exemplu am mers intr-o zi 300 de km, i-am dat si blana, 205 km/h, turatii la greu si nu s-a aprins becul. Nush
  8. Ai idee cat ar costa toata treaba? garnitura si manopera...in tara
  9. eroarea de bec ars a aparut imediat dupa ce ai montat xenoanele sau dupa o vreme?
  10. Caldura baga normal, iar aburi nu am observat inuntru. Pot aparea alte probleme daca am circulat prea mult avand problema asta?
  11. din moment ce a bagat presiune si nu a scapat pe nicaieri e clar ca instalatia e ok, nu? acuma ar mai ramane doua posibile: aer in instalatie sau garnitura. credeti ca daca are aer in instalatie poate pierde apa in halul asta?
  12. Buna. Am un e46 318i din '98 la care imi scade nivelul lichidului de racire intruna. Dupa ce am observat prima data problema am dat fuga la mecanic. Tin sa precizez ca mecanicii consultati sunt din Germania(doar informativ), unde lucrez acum. Mecanicul a zis ca e de vina pompa de apa, deoarece se vedea umed in zona aceea, iar lichidul de pe blocul motor din jur era dulciu(asa si-a dat seama ca e antigel). A schimbat pompa de apa. Problema a persistat si dupa schimbarea pompei de apa. M-am intors la el sa vad ce zice. A luat apoi ca o pompitza cu care a controlat daca prin lichidul de racire iese CO2. Pompitza asta a introdus-o in vasul de expansiune. Verdictul a fost garnitura de chiulasa fisurata, deoarece intra gazul de esapament in apa(sau gazul de la compresie, nu stiu exact). Din ce am mai citit pe formuri si prin alte parti am aflat care ar fi simptomele unei garnituri de chiulasa fisurata(apa in ulei, ulei in apa, spuma alba la joja, fum alb, lipsa incalzirii in habitaclu, fierberea motorului), dar in cazul meu nu apar. Asa ca m-am dus sa cer parerea altui mecanic. Al doilea mecanic a zis ca e termostatul defect. L-a schimbat dar problema nu a disparut. Al treilea si ultimul la care am fost a folosit pompa speciala cu care a bagat presiune (2 atm) in sistemul de racire pt a depista daca exista vreo scurgere sau fisura. Presiunea se mentinea la 2 atm, ceea ce denota ca sistemul era etans. Apoi a lasat vasul de expansiune deschis, iar cand tura motorul apa din vas bolborosea. A zis prima data ca s-ar putea sa fie garnitura de ciulasa problema, dar apoi, dupa ce s-a consultat cu un coleg de acolo de la service, a zis ca instalatia nu a fost bine aerisita si de-aia pierde apa. Bun si unde se duce? am intrebat eu atunci. Pe esapament nu e, in ulei nu e... A zis ca se evapora din cauza ca exista aer in instalatie si nu functioneaza corect. Acest mecanic zicea ca e foarte greu sa aerisesti bine instalatia la masinile astea. A completat nivelul lichidului, a aerisit si a zis sa urmaresc daca mai scade. Dupa cateva zile, respectiv 100-200 km becul martor s-a aprins iar. Are cineva vreo idee care ar fi problema? Chiulasa, aer in instalatie, altceva? Va rog, o parere?!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.