Jump to content

gazoby

Members
  • Posts

    200
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

gazoby last won the day on June 11 2017

gazoby had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW E90 / F10

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

gazoby's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

20

Reputation

  1. Bun....asta voiam sa stiu, deci la voi dupa ce opriti motorul si porniti clima, va mai baga caldura 10 - 15 minute, deci are si F10 functia asta desi nu are buton special pe care sa scrie REST. La mine baga doar 1 minut, in concluzie este arsa pompa....
  2. Salut, La F10, fara sirocou, nu functioneaza caldura, cat masina este oprita, asa cum functioneaza la seria 3, E90? La e 90 aveam butonul REST, buton care incalzea inca 10 - 20 minute habitaculu, cu motorul oprit. Am observat ca si la F10 poti porni ventilatia si chiar apare un semn de caldura in dreptul gradelor, dar nu incalzeste. Nu are functia asta, sau imi este stricata pompa auxiliara?
  3. Se scoate coloana de directie si se trage radiatorul afara, pe parte soferului.
  4. Poate fi si spira de la volan, cea care citeste pozitia volanului. In unele cazuri se poate recalibra.
  5. Mufa AUX nu este activata, cel mai probabil. Asa a fost si la mine. Eu aveam radio-cd business si cand apasam MODE nu imi aparea si optiunea AUX. Trebuie sa mergi la cineva sa-ti activeze aceasta functie.
  6. Nu, nu am schimbat la bimmer pentru ca: 1) am schimbat supape la simeringuri si nu am fost multumit ca imi curgea ulei din motor pe la toate garniturile originale, schimbate de ei. 2) Pretul afisat in reclama nu a fost acelasi cu cel de la telefon, la telefon mi-au zis ca schimba doar cateva piese in banii aia. Si atunci am schimbat in alta parte cu un pret mai mic. Parca 5.000 Lei cu tot cu schimb ulei motor + filtre + schimb ulei cutie viteze + baie. Si nu, nu am schimbat lantul de la ulei. De pinion nu stiu sa-ti spun sigur.
  7. Cei de la bimmer le schimba, dar la un alt pret fata de cel comunicat, din ce mi-au zis mie. Din ce am inteles de la alt service, pe lantul de la pompa nu se pune asa mare presiune si nu se useaza, in consecinta nu ar trebui schimbat.
  8. Daca nu vreti sa schimbati distributia din ideea ca poate o schimbati degeaba, puteti plati 200 Lei la un service, scoateti capacul de sus si vedeti unul din lanturi (cel care de obicei se uzeaza primul). Masina mea, un F10 din 2011 cu 170.000 Km, nu facea niciun zgomot, cand am scos capacul, lantul se putea misca cu mana cam jumatate de cm, astfel am decis ca trebuie schimbata distributia, ca poate sari in orice moment. Desigur, puteti avea ghinionul ca cel de sus sa fie fix si lantul de jos sa fie mai slab.
  9. La doua masini, marci diferite am avut aceeasi problema, miros de gaze in interior. La ambele rezolvarea a fost scoaterea si curatarea injectoarelor calaminate.
  10. Si cam cu ce ajuta comentul tau in speta asta? Daca vrei sa pari interesant poti sa ajuti cu un sfat. Cuvantul Distronic este un termen mai comun decat ACC, asta e motivul pentru care-l folosim. Din acelasi motiv folosim: mergem la XEROX si nu mergem la Cannon sau Kyocera.
  11. Merci! Intre timp am fost la doua service-uri. Inteleg ca da eroare ca s-a decalibrat. Accident cred ca e mult spus, tocmai ce m-am intors din Lefkada si masina a fost destul de fortata pe drumurile alora si a fost atins pragul intr-o bordura mai inalta, dupa asta masina a mai mers 600 km pana sa-mi dea eroarea. Inteleg ca aceasta calibrare se face doar la Bavaria pe un stand special, cumva asemenator cu cel de geometrie roti. Cu murdaria am primit si eu de doua ori, atunci cand ploua foarte tare.
  12. Salut, A avut cineva probleme cu distronicul la F10 in special sau la alt model? S-a dezactivat si imi spune ca are o eroare. Urmeaza sa o duc in service pentru o diagnosticare, dar m-ar ajuta niste sfaturi, daca ati avut probleme cu el. Am vazut ca senzorul are umilul pret de 11.000 Lei ).
  13. Din pacate nu cred ca sunt senzorii de la roti. Am avut aceeasi problema si ciudat ca se aprindea tot pe autostrada, dupa ce mergeam constant peste 140. Prima data am reusit si am sters eroare cu tester( si recalibrare din ce mi-a spus) si mi s-a sugerat sa schimb spira volan. Cost aprox. 800 lei. Dupa, mi-a mai aparut dupa vre un an, dar s-a stins singur. Inteleg ca spira respectiva, cu putina rabdare si pricepere, poti sa o si repari, are niste contacte imperfecte pe ea. Sper sa nu gresesc, dar din ce stiu, ea ,,citeste,, pozitia volanului pentru a sti ce roti sa blocheze in caz de derapaj.
  14. Am desfacut si eu azi capacul de sus, sa vad lantul si din pacate are cam jumatate de cm joc si mi s-a recomandat sa schimb distributia. Masina nu face niciun fel de zgomot si are 170.000 KM.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.