Jump to content

alvinrlz

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    316i

alvinrlz's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Poze hardtop Se observă unele zgarieturi la nivelul lacului si crapaturile din luneta spate (trebuie inlocuita cu sticla sau plexiglass nou. cum este acum arată urât) Pânza interioara si capacele prinderii spate sunt noi. Scuze pentru praful din garaj
  2. Panza interioara este noua ( capace la manere spate incluse ) Folosesc masina doar vara, hardtopul ocupa spatiu degeaba.
  3. Referitor la PCV, am suflat pe furtunul de la "capacul culbutori" si nu este infundat traseul lui. Posibil DISA. Nu gasesc tutorial de demontare DISA de pe M43 si nici codul piesei pe realoem.
  4. Am verificat debitmetrul si indica bine voltajul pe pin 2, fara intreruperi. Usa debitmetrului se misca liber. Cu debitmetrul deconectat motorul ridica turatia de ralanti (1100 rpm), se tureaza bine daca accelerez usor iar la accelerari bruste in stationare se aud rateuri. La reconectarea debitmetrului, turatia ralanti scade la 800 rpm si se accelereaza bine (si la accelerari usoare si la accelerari bruste) Senzorul IAT din debitmetru este curat, a indicat 1.56 Kohm dupa amiaza si 1.61 Kohm pe seara ( nu am notat temperaturile ambientale in grade C ). Am verificat iar senzorul clapetei de acceleratie si indica bine, fara intreruperi. Acum cateva saptamani am desfacut admisia in cautare de furtune crapate, ocazie cu care am curatat si motorasul de ralanti. Am observat o clapeta pe admisie. M43B16 are DISA ? Daca da, cum o verific ?
  5. Porneste bine. MAF este modelul cu clapeta. Il masor in weekend sa vad daca indica gresit. La curatat injectoare merg peste aprox 2 saptamani. Senzorul la axa il pot verifica? Este un senzor la exterior, la baza motorului, e tot timpul murdar. O sa il curat bine.
  6. Voi merge zilele urmatoare sa curat toate injectoarele. Modulul de bobine si fisele, le pot verifica cu multitester sau la un service ?
  7. Sonda lambda se poate verifica prin diagnoza autoturismului sau se verifica in atelier specializat, caz in care recomandati un atelier ? Urmeaza o curatare a debitmetrului cu alcool si verificarea lui cu un multimetru. Intrerupe in sensul in care, doar in mers, in plaja de turatie 1000-2000 accelereaza cu ezitari ( dĂŁ ĂŽn nas putin timp, merge bine putin, iar dĂŁ ĂŽn nas, iar merge bine, cu un ciclu de 2-3 ezitari per secunda ) Dupa 1-2 minute, se incalzeste motorul si merge rotund (dar nu trage de cei 75kw pe care ar trebui sa ii dezvolte ) Singurul moment in care trage foarte bine motorul, este cand s-a incalzit si indicatorul de temperatura este la "ora 11". In momentul ala presupun ca are temperatura buna pentru ardere completa si este inca in open-loop neatingand temperatura optima, deci merge "rich". Dupa ce s-a incalzit complet si indicatorul de temperatura este vertical, motorul merge rotund, trage bine in orice turatie, dar este putin puturos. Probabil e normal, aflandu-se in "close-loop" si incercand sa consume si sa polueze putin. Prin rateuri, intrebi daca se aud explozii in evacuare ? As zice ca nu sau nu sunt sesizabile. Dar se aude in evacuare ca intrerupe (as zice ca se aude ca un pufĂŁit, impingand ce nu se arde).
  8. Am inlocuit bujiile recent si nu s-a schimbat comportamentul la rece. Cele vechi aveau 1000-2000 km si aveau toate culoare buna. O sa incerc sa scot fisele pe rand, desi la ralanti merge bine motorul, in acceleratie in mers face probleme. Senzorii mentionati nu dau erori in ECU ? Nu dau probleme la pornire ? Pe tester nu apar erori iar masina porneste la fel ca il ultimii 10 ani. As zice ca nu sunt injectoarele deoarece si la cald si la rece merge bine. Are un interval intre cald si rece unde face probleme. Dar am in calcul sa le curat ca oricum au o varsta.
  9. Salutare La M43B16, acceleratia are momente cand prezinta ezitari. Cu motorul rece pornit accelereaza bine. La 1 minut dupa pornire si pana se incalzeste putin motorul (pana depaseste temperatura zona albastra), accelereaza cu intreruperi. Am desfacut admisia, curatat motoras ralanti, verificat furtune de rupturi, verificat senzorul de acceleratie, schimbat bujiile. Pe tester nu afiseaza erori. Tot pe tester, de la pornire si pana se incalzeste motorul, senzorul de temperatura lichid racire si senzorul de temperatura admisie indica corect si fara fluctuatii. Ce as mai putea verifica ? Ce indicatori sa urmaresc in direct pe INPA? (Conectarea se face prin ADS, nu OBD, fiind model 1994) Multumesc.
  10. Hardtop BMW E36 negru, lumini ambientale functionale. Se asambleaza si etanseaza perfect. Nu intra apa, nu se aude afara. In stare foarte buna la vopsea si garnituri. Luneta plexiglass prezinta mici crapaturi pe margine. Este montat pe masina, se poate vedea ca etanseaza bine.
  11. Am primit PM, multumesc pentru mesaj, nu imi permite forumul sa dau reply la PM. Astept o oferta atunci cand este gata de vanzare.
  12. Multumesc pentru recomandari. Ce motorizare ai si ce impresie ti-a lasat ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.