Jump to content

kym21

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 523

kym21's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Update: azi am rămas blocat în trafic și după vreo 15 minute a crescut apa până spre roșu. Am observat imediat și am oprit motorul după care când am repornit am dat drumul la căldură În mașină să mai ajut la răcirea motorului. Apare venit în 30 de secunde la normal, adică jumătatea ceasului, pe verticală.. Surpriză însă, mașina nu băga deloc căldură Prin Gurile de climatizare. După vreo alte 15 minute a început să bage căldură când fierbinte când doar caldut când aproape deloc, deși am setat ClimaTronic -ul la 32 °C Bănuiesc că este blocat termostatul. Întrebare: este posibil ca blocajul termostatului să impacteze în funcționarea viscocuplului care să rămână pe maxim non-stop și astfel să facă vuietul respectiv?
  2. Nu cred ca este ventilatorul pt ca vuietul creste direct proporțional cu turația motorului ... Si incepe sa se audă deranjant doar de la 1500-1700 ture in sus. Sunt din Bucureşti dar am fost langa Brasov 2 saptamani, de aceea am întrebat si pt Brasov. Am gasit aici o informatie interesanta, https://vwforum.ro/topic/18930-vuiet-la-motor-dupa-2400-rpm/ Posibil oare sa fie rulmentii din viscocuplaj? Pe YouTube cine a spunea ca daca le rece poti învârtiusor Elicea cu mana, ATUNCI este defect ( minutul 5:30). Aveți careva experiențe cu așa ceva?
  3. Am verificat și la rece NU se aude deloc, doar când se ĂŽncĂŁlzește motorul apare acel vuiet puternic. Sa fie totusi viscocuplul? BĂŁnuiesc ca dacĂŁ era admisia atunci fĂŁcea și la rece ...
  4. Mulțumesc domnule. Pot merge cu ea inca 300 km pana ĂŽnapoi acasĂŁ sau risc sa stric și altceva?
  5. Deci ae pare ca NU e viscocuplul. Un prieten mi-a spus ca ar mai putea sa fie dezlipita galeria de admisie (la cele de plastic). Cum verific și ce știți despre defecțiunea aceasta?
  6. La rece pot opri ușor ventilatorul cu ziarul ... ĂŽnseamnĂŁ ca NU e blocat și deci zgomotul sa nu fie de la viscocuplu?
  7. Mulțumesc pt rĂŁspunsuri. Revin cu ĂŽntrebarea, un mecanic/service care știe bine modelul e39/e38 puteti recomanda? Mulțumesc.
  8. Cum il verific? La rece ar trebui sa pot opri ușor elicea cu un ziar, corect? Exista o modalitate mai elegantĂŁ de a verifica viscocuplul?
  9. Poti te rog sa imi spui de ce? Si eventual alte detalii despre motorizĂŁrile pe benzina, pentru ca se pare ca benzina va fi. Multumesc.
  10. Salutari. Unde sau cine din Bucuresti rezolva problema cu pixelii morți din bord pt un 523i din 1999? Care folie este de calitate si de unde se poate achiziționa? Multumesc anticipat.
  11. Salutari. Unde sau cine din Bucuresti rezolva problema cu pixelii morți din bord pt un 523i din 1999? Care folie este de calitate si de unde se poate achiziționa? Multumesc anticipat.
  12. Salutari. Unde sau cine din Bucuresti rezolva problema cu pixelii morți din bord pt un 523i din 1999? Care folie este de calitate si de unde se poate achiziționa? Multumesc anticipat.
  13. Salutari. Unde sau cine din Bucuresti rezolva problema cu pixelii morți din bord pt un 523i din 1999? Care folie este de calitate si de unde se poate achiziționa? Multumesc anticipat.
  14. Da si nu, pt ca unele componente nou folosite sunt la fel de expuse defectelor de proiectare (la fel ca si cele care au au fost proiectate greșit inainte). De exemplu motoripul diesel N47 a fost schimbat cu B47 ... care poate avea la rândul lui defecte de proiectare ... Deci achiziționarea modelului nou NU elimina riscul defectelor de proiectare.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.