Jump to content

Syman85

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW e60

Syman85's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salutari tuturor, Imi cer scuze daca sunt off topic . Detin un BMW E60 530D,218 CP, 2005 si am un laptop pe care vreau sa il folosesc pentru a face back-up la softul de la masina (maparea masinii sau cum naiba ii spune). Intrebari : 1. Ce fel de conectori - cabluri, mufe - am nevoie sa il conectez de la masina pe USB ? 2. Ce fel de program am nevoie pentru a vedea softul masinii si pentru a face back-up si restore evident dupa? Mentionez ca softul actual e "CIP-uit", modificat si vreau sa folosesc versiunea originala pt oras iar ce-a modificata pt exterior si nu vreau sa bazai omu ori de cate ori am eu nevoie . Multumesc Zi buna,
  2. Salutari, Am o problema cu un E60 530D 2005 . Mi s-a dscarcat bateria de tot , am pus o alta baterie, am pornit masina iar cu motorul pornit am repus bateria veche . Am lasat-o suficient sa incarce si imi face urmatoarea problema: dau sa pornesc sta 1 secunda si se opreste, nu tine la relanti .Daca o acelerez apas foarte putin acceleratia si se tureaza la maxim aproape, fac 2-3 pedale si revine la relanti nu se mai opreste dar nici nu merge rotund , oscileaza turometrul. In mers la fel patesc se acelereaza si decelereaza singura nu foarte mult. Aveti idee de la ce ar putea fi ? Injectoarele au fost scoase si verificate, bujiile am una arsa nu stiu cat conteaza. Inainte de asta am avut eroarea pe debitmetru dar mergea rotund doar ca nu tragea normal .Posibil de la releul de bujii sa imi fure curent ? Sau ceva pe acceleratie ? Admisie ? Multumesc.
  3. Am inteles,pentru a va da seama mai usor problema este ca: am un E60 525D , 2005 la care i-am schimbat motorul, am pus 3.0D(cu tot cu senzorii de pe el, senzorii de pe 2.5D i-am dat cu tot cu motor) acum motorul nu porneste aduce motorina doar pana in capatul injectoarelor,dar acestea nu deschid, un tip care a mai facut mutari din astea mi-a spus sa pun senzori de 525D, senzori de volanta si ax cu came, pe motorul de 3.0D . Multumesc.
  4. Salutari, Intrebare scurta: care este senzorul volanta (cum se mai numeste) si senzorul ax cu came (trebuie sa le comand si "meseriasii" din oras sunt in ceata )) ? Multumesc anticipat .
  5. Maine cand pun testerul iti zic, imi poti lasa un nr de telefon ? Mersi.
  6. Salutari, Am un E60 din 2005 525D,caruia i-am inlocuit motorul de 2.5D cu unul de 3.0D , s-a potrivit aproape perfect totul pana la pornire. NU vrea sa porneasca , am verificat conductele si aduce motorina pana in cap la injectoare iar pe bord nu pot sterge eroare de martor motor, becul cu galben si un robinet in interior iar pe tester imi da eroare : Senzor rampa (si inca ceva de motorina,nu mai retin exact tot) eroare care nu se sterge . Bujiile sunt OK, injectoarele sunt verificate si curatate toate. Ma poate ajuta cineva, probabil unul din senzori este mort, sau nu-l vede , care ar putea fi? Multumesc.
  7. Am inteles, inchide-l te rog pe primul (nu reusesc sa il inchid) si lasa-l pe asta activ, daca se poate. Mersi.
  8. Salutari, Ma poate ajuta cineva cu urmatoarea problema : am un motor bmw E60, 530D, 218 CP pe care vreau sa il pun pe masina, partea nasoala este ca "urechea" de la capacul de distributie unde se prinde alternatorul este rupta pe jumatate dar este rupta si partea din bloc motor unde se infileteaza, practic filetul . Mecanicul zice ca NU poate sa il monteze pt ca peacolo poate da ulei + ca se exercita forta mare si smulge alternatorul, si nu se prinde bine, chiar daca inlocuiesc capacul de distributie, tot nu are filet in motor sa se prinda. Intrebarea mea este daca ii pot face ceva la acel filet, sudat eventual o parte metalica in care sa se faca filet , este din fonta blocul motor? Am atasat doua pzoe pentru a va da seama mai bine . Multumesc anticipat.
  9. Salut, In portbagaj, la baterie la plus, ai 2 fire, unul gros si unul subtire pt decuplare in caz de accident, verifica mufa la cel subtire, e fragila si se mai misca. Dupaia sterge eroarea cu tester si vezi daca mai apare. La mine a functionat.
  10. Am inteles, adaptarile se fac cu un laptop , cu testerul (pe computerul masinii) sau am nevoie de altceva (alte componente schimbate)?! Am uitat sa iti zic ca aveam deja modificari de putere pe masina, la 90% (din soft).
  11. Salutare, Am si eu o intrebare (ca toti care posteaza ) pentru cunoscatori, detin un E60 525D din 2005, cu motor de 2.5D 163 CP care a "inghitit" apa si e mort (probabil biele sau ce o mai avea strambate in el) , vreau sa il inlocuiesc cu un 3.0D . Unii zic ca poti sa il inlocuiesti dar trebuie sa schimbi si placa/discul , altii zic ca nu e nevoie sa practic motoarele sunt identice si difera doar pistoanele . Stie cineva exact ce implica inlocuirea daca se poate? Si o diferenta de consum intre cele doua , am citit pe forumuri ca undeva in 1,5 - 2 l maxim. Multumesc frumos.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.