Jump to content

arabu09

Members
  • Posts

    646
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

arabu09 last won the day on November 10 2017

arabu09 had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    320d E90 LCI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

arabu09's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

289

Reputation

  1. Sa le explice si la nemti ce au descoperit ei Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
  2. apai ia veni vremea si la ala, pe la motor nu am avut baiuri, am schimbat doar un regulator de presiune de pe rampa, in rest merge ok, sau mergea in ianurie cand am fost in cocediu
  3. Salutare Unde ai schimbato daca nu e secret? Nu de alta da eu inca nu am schimbato cea cu, care a venit si poate ma razgandesc daca zici ca nu regreti, e90-ul meu a trecut intre timp de 300k km
  4. Cu cititorul schimbat am rezolvat o astfelf de problema, senzorul nu avea probleme, cititorul de vina Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
  5. nr 2(Pressure regulating valve)
  6. nu am schimbat nici un senzor, am schimbat doar regulatorul, aveam de ale intre bosch 250 roni sau tot bosch 850 roni, l-am ales pe primul
  7. Cu cel de pe rampa schimbat am scapat eu de problema, bosch aftermarket 250 roni Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
  8. daca ai citit postul meu ai vazut ce am primit din dezmembrari, 250 de roni am dat pe aftermarket nou, 850 era bosch OE, am mers cu certificatul in magazin si in cateva zile l-am primit
  9. Am reusit sa rezolv problema doar cu schimbarea regulatorului E un defect ciudat, e greu de gasit de unde vine problema, eu am luato prin eliminare cu ajutorul unui amic ce lucra in dezmembrari, avea la dezmembrat un e90 identic, cu al meu si a tot schimbat piese ce puteau genera eroarea respectiva, la un mom dat a pus un regulator mai prost ca al meu, l-am dat jos pe ala si am pus un bosch aftermarket, tot bosch era si originalul insa era diferenta de 600 roni intre ele, de vreo 3 ani am pus acel regultor si am scapat de problema Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Eu am facut si aia, fara nici un rezultat in ceea ce priveste problema respectiva, ca a fost un lucru bun nu contest, insa la mine problema a venit de la regulator Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
  10. nu ma plang de ceea ce spui tu de anvelopele pe care le-am postat mai sus, sunt XL(extra load), tractiune AA, temperatura A, folosite pe o masina de 2t, tractiune spate, la temperaturi de 45-50 de grade la umbra, la sol te las pe tine sa faci un calcul sa vezi la cat ajunge marimea, modelul si profilul se vad in poza
  11. @VladE46 La Kumho nu m-am gandit, pe bmw folosesc de când l-am luat doar continental vara/iarna, sunt multumit de ele la conditiile din romania
  12. Am mai folosit un set de Nexen pe masina anteriora dupa ce am renuntat sa mai dau bani pe branduri, scumpe si tot asa crapa, asa ca am decis sa cumpar ceva mai ieftina si le schimb mai des Cu Nexen fac, cam 40 de mii, cum am zis in postul anterior, ruleaza la temperaturi mari, daca in aer la umbra sunt 45-50 de grade pe asflat sigur sunt 60-70 de grade, sunt l-a al 2-lea set de Nexen pe charger si acest set probabil ca se vor duce un pic mai repede, sunt la tractiune AA, un pic mai moi, plus ca tratiunea spate uzeaza un pic mai tare anvelopele Am cumparat chargerul cu michelin pilot mxm4 si la 2 ani de utilizare intra unghia in crapaturile de la caldura, aveau dot saptamana 30-40 nu mai tin minte exact 2015, in 2017 toamna le-am dat jos, nu uzate insa crapate urat, Nexenul sa uzat un pic mai repede insa nu a crapt asa tare, de fapt Nexen le-am schimbat uzate, pe spate erau deja aproape slik-uri, ca pret 420 bucata dot 2019 august parca, nu am gasit anvelope cu dot 2020 cand le-am schimbat, schimb mereu toate 4 odata
  13. @VladE46 Seamana la profil cu ce am pus eu pe charger cam de vreo luna Cam 1 an jumate maxim 2 tin un set de nexen, nu le tin mai mult pentru ca ruleaza la temperaturi inalte si crapa(imbatraneste cauciucul)
  14. Am schimbat de doua ori uleiul in cutie(8hp45) nu am avut nici un fel de problema, nici inainte nici dupa, de fiecare data am schimbat uleiul in reprezentanta, la fel si primul proprietar(am gasit istoricul la reprezentanta), la fel mi-au spus si mie ca uleiul e lifetime, dar daca vreau au zis ca il schimba pe raspunderea mea, am zis ca sa il schimbe impreuna cu tot ce necesar la cutie, filtru si baie, ce au resetat ce nu habar nu am, nu am schimbat uleiul pentru ca am avut probleme, l-am schimbat pt km, masina are 250k km acuma si a avut pana acuma uleiul schimbat de 3 ori De mentionat ca masina nu e bmw dar e echipata cu zf 8hp45
  15. @seaman Nu se inchid, toate ifoanele detinute de mine si familia mea sunt cumparate de mine din zona golfului si nu sau inchis, cine stie, poate acumuleaza in timpul veri caldura ) Acuma fara gluma, nici eu nici ai mei nu am patito App, nu sunt neaparat fan apple insa nu agreez androidul sub nici o forma Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.