Jump to content

marihuan

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    bmw 525 e60

marihuan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Cred ca ti s-a dus modulul cic. Asa am pĂŁțit si eu. Cu 600 de lei se reparĂŁ in bucurești. E firma serioasa si garantie. Prin curierat rapid.
  2. Salut . Este vorba deapre un 5er an 2004 E60 iar De cateva zile ma confrunt cu o problema care imi da batai de cap. Mai exact bordul nu imi funcționeazĂŁ normal (speedometer display fault), are momente cand merg dacu excepția acului de la consum care imi indica un consum de 39,5% indiferent de viteza sau ca e vale sau deal. Apoi arata martorul rosu care indica ca masina trebuie urcata pe elevator. Apoi am vrut sa ii reset la senzorul de frani si am stricat mai rau acum imi arata -25000 si zice ca trebuie sa schimb placutle chiar daca ele sunt noi. Doar senzorii nu i-am schimbat. Am citit in privința la speedometer ca ar fi vorba despre senzorul de la abs !!! Stie cineva ceva despre aceste erori. Va mulțumesc.
  3. Asta nu am facut. O sa echilibrez. Sa nu fie vre-o janta strâmbã?
  4. Salutare. De curând am fĂŁcut inversiunea de roți. Cele de pe spate pe fațĂŁ, iar cele de pe fața pe spate. Am mers prin oraș toate bune si frumoase., mașina se comporta normal, dar in momentul cand am ieșit din localitate si calc acceleratia simt cum masina incepe sa trepideze. Cel mai tare se simte la 90 km/h. DacĂŁ merg cu viteza inferioara sau superioarea de 90 km/h nu se simt mai deloc. Ănainte sa fac inversiunea mașina se comporta impecabil. Care ar putea fi problema ??? Va mulțumesc !!!
  5. Salutare !!! Cine este in mĂŁsura sa ma ajute sa aflu ce model de cd-player am montat pe masina. CIC , CCC Business. Cine poate face o descriere la toate cd-player-ele in parte.
  6. Sa șters singura eroarea. Sigur a fost tubul de vacuum problema. Mulțumesc pentru sfaturi. Sa fi mers la mecanic cine stie ce ma punea sa mai schimb.
  7. Am gasit un tub de la vacuum rupt. L-am ĂŽnlocuit, martorul nu a dispĂŁrut, acum nu stiu daca aia era cauza sau alta. Treaba e cĂŁ nu stiu daca tre sa sterg eroarea cu testerul sau se stinge ea in timp.
  8. Mulțumesc pentru sfaturi Orice sfat e bine venit . O sa va tin la curent cu tot ceea ce se ĂŽntâmplĂŁ.
  9. Salut ! Am o problema la un bmw 525 e60 an 2004. Am vazut ca este indicat ca la un anumit numar de km sa se elimine clapetele la galeria de admisie asa ca le-am eliminat si eu. In timp cat era masina demonontata având un bec ars l-am schimbat si am pus contactul ceea ce a dus la apariția mai multor martori in bord. Cand am terminat treaba cand sa o pornesc mi-a aparut martorul galben de la emisii de care zice ca sunt prea mari. Am fost am pus pe tester si mi-a sters eroarea. O zi a mers ok doar ca a revenit. Stie cineva care e problema avand in vedere ca masina trage bine,nu are sunete ciudate pe la motor sau alte chestii. Va mulțumesc !!! Asi pune si poze cu martorul dar nu stiu cum .
  10. Si la mine 2 senzori din partea dreapta dau eroare, se manifesta ca si cum asi avea obstacol. Daca ii ascult de aproape ticaie ceea ce vrea sa zica ca nu sunt arsi. Ce asi putea face ?
  11. Unde se afla DDE (ecu) la e60 ? Este dificil de schimbat ?
  12. Astazi am pornit-o cu o metoda improvizata . Am scos borna de la baterie si a pornit la prima cheie. Nici erorile din bord nu au mai apĂŁrut. Sa fie de la fuel pump control ecu module ? Bateria a fost schimbata de fostul proprietar e noua dar e de 85 A . Nu e putin cam mica avand in vedere ca pe e46 tot de 85 aveam.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.