Jump to content

bogdad tds

Members
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    E39 525

bogdad tds's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. nu este dificil sa scoti tu singur _chiulasa_, ti ar trebui doar cunostinte bazice de macanica, o cheie dinamomertica si una care masoara in grade, un loc , si rabdare...... daca te bagi iti trimit poze si informatii!!!
  2. cred ca nu m am explicat bine, scuze! crapatura se poate aprecia destul de bine la _chiulasa_ intre valvula de evacuare si iesirea de la precamera , cilindrul numaru 5, e bine??
  3. si eu am avut problema cu presiunea in circuitul de refrigerare, din cauza asta ; http://imageshack.us/a/img32/5325/20130225125214.jpg crapatura in capul pistonului 5 nici la mine nu erau urme da apa un ulei sau invers!!! la _chiulasa_ se intalnesc 3 factori,, sa i numim asa,, apa, uleiul si compresia, nu neaparat sa ti comunice apa cu uleiul, pote comunica apa cu compresia in cazul tau. ca sa fii sigur cel mai bine e sa faci testul de compresie cu un compresimetru. evita pe cat posibil sa mai circuli ca ai ocazia sa ovalizezi blocul, si ca sa l planezi tre sa l dai jos, asa ca imagineaza ti ....
  4. bun daca asa faci sensurile giratorii!!!! ,,altu' ca mine,, sigur daca schimbi articulatia o sa se rezolve,si sigur roata dreapta are mai multa uzura decat roata stanga, pentru ca atunci cand intri in giratoriu este solicitata dreapta spate, deja intrat in giratie este solicitata stanga spate si laiesire din giratie este iarasi solicitata dreapta spate! articulatiile aste mai provoaca si vibratii in mers, cel mai bine ar ca sa se schimbe bratele si bieletele antiruliu. cauciucurile de iarna se uzeaza la fel, daca ai merge numai pe asfalt ,dar cum se circula mai mult pe zapada si doar pe perioada iernii , normal ca nu se cunoaste uzura!
  5. buna seara, problema asta am avut o si eu, pune cricul si ridica cu.....ul masini,avand roata suspendata vezi daca are joc,, sigur are,,. schimba piesa asta , este piesa numarul 2 : http://img849.imageshack.us/img849/4466/262v.png f important, sa nu te apucide dat la ciocan, butucul este din aluminiu si l spargi usor, este o presa speciala, ca un tub, care se foloseste ptr asta!!! salutari! :drinks:
  6. becul dreapta spate_se refera la becul de ta frana din mijloc. poti sa l schimbi foarte usor, partea de sus a port bagajului!!!!
  7. poi tu ai scapat, pe mine m a corectat si ghici cine, tot un roman!!!! :angry2: cred ca ar trebui s o lasam balta ca am deviat mult de la subiect!!!! salutari si bun venit!
  8. Pacat ca se dau palme in halul asta !!!! Nu era asta un loc de dezbatut probleme referitoare bmw_ului??? Asa s romanii , pana nu se arata cu degetul intre ei .....nu s romani!!! Nu ar fi fost mai simplu , daca cei care au criticat , daca tot s au deranjat sa scrie sa i fi zis tanarului acestuia pretul la ceea ce cauta si sfatul de care avea nevoie??? ,,a fi destept si bine educat e sa stii sa cobori la nivelul prostului nu sa l arati cu degetul,,
  9. Buna, cred ca cea mai ieftina incercare ar fi diagnoza,dara reiese , de ex. ca e sensorul de pe spate sa se schinbe sensorii intre ei, cel de pe spate pus pe fata se cel de pe fata pe spate. Dupa o a doua diagnoza dace reiese aceiasi erore poate fi cablajul de la calculator la senzor sau chiar calculatorul,daca da eroare pe fata, pai este senzorul. Asa cred ca ar fi cea mai ieftina si rapida metoda, inainte de a trece pe la multi mecanici si de a cumpara multi senzori!!!salutari
  10. salut, ma inclin mai mult spre senzorul de la arborele cotit ,,stanga jos motor,,si cel de la axul cu came. daca vrei sa faci o proba ca sa fii sigur si asa ai incepe prin forma cea mai ieftina inainte sa te duci la vreun mecanic. dupa ce ai incalzit motorul incearca sa desfaci repede senzorul de la axul cu came si bagal repede intr o cana cu apa rece. dupa ce acesta sa racit ,,aproximativ 30 secunde,, monteazal si vezi cum porneste!!! dintre astesti 3 senzori despre care vorbim, asta se strica cel mai repede. ok, tu incearca asa si sa ne zici rezultatul!!!bafta cat desfaci sa nu ai cheia in contact
  11. aici common rail http://img200.imageshack.us/img200/694/254g.png Uploaded with ImageShack.us
  12. http://img688.imageshack.us/img688/5306/111sw.png Uploaded with ImageShack.us http://img547.imageshack.us/img547/6841/288.png Uploaded with ImageShack.us aici este senzorul de la axul cu came, daca tot ajungi aici incearca sa schimbi si piesa 11, este filtrul de recirculare a gazelor. sper sa ti fi fost de folos, gaca am gresit sa ma corectati!!!
  13. http://www.bmwfaq.com/f53/brico-sustitucion-del-sensor-del-arbol-de-levas-231818/ incearca sa intri, aici un membru al forumului bmw din spania a publicat schimbul senzorului de la axul cu came, incearca sa traduci cu google, dar oricum ai multe fotografii. incarc sa mai caut pe aici informatii despre schimbul de senzor de common rail si a sensorului de la arborele cotit.
  14. salut, problema este in senzorul de la injectie, comon rail sau senzorul de ax came!!! salutari! ai incercat un diagnostic?? o sa incerc sa urc niste poze ca sa i localizezi mai repede
  15. ai mare dreptate!!!! multi se mai iau dupa consumul care il arata in bord, consumul la o masina se face numai in felul urmator; (stiu ca e dureros) sa umplii rezervorul dar numai asa esti sigur de consum, deci, se umple , dupa 100 km parcursi in oras sau afara, depinde unde te intereseaza il umplem din nou, si atunci se vede rezultatul finar, cat consuma!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.