Jump to content

cercetasch

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW X3 E82 2009

cercetasch's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salut, Am cumparat 3 m furtun vacuum original. e46 320d 150hp 2003 euro 3 pe masina sunt 4 m de furtun. nu mi-a ajuns sa schimb si tronsonul cu rezervor vacuum-electrovalava comanda turbina si electrovalva comanda la -actuator turbina, deci 4 m sunt suficienti
  2. salut terminatia la seria de sasiu si incerc sa te ajut ( ultimele 7)
  3. salut, stie cineva lungimea totala a furtunelor de vacum? E46 320d 150hp 2003 3...4 m?
  4. salut, stie cineva cum sunt comparativ continental ts 830p 205/55r16 ( model mai vechi) dar ptr autovehicule foarte performante si ts 850 ( model mai nou) dar ptr clasa compacta si medie ts850p nu au dimensiuni de 205/55r16 am gasit doar comparatie intre ts850p si ts830p
  5. salut, problema rezolvata prin inlocuire senzor nivel ulei, cumparat unul nou pe hella, 450 lei am 3 saptamani d ela inlocuire, este totul ok.
  6. apare la fiecare pornire ( dupa cateva secunde) si dispara 10-15 secunde. nivelul este aproape de maxim. revin cu informatii dupa ce rezolv defectiunea, cel mai probabil senzor nivel ulei. numai bine si fara reparatii majore
  7. buna, aceleasi simtome le am si eu e4, 320d 2003 150hp ai rezolvat defectiunea? era senzor de nivel ulei ?
  8. salut, am un e46 320d 2003 150hp imi poti spune daca aveai aceste simtome? daca opresc motorul si dupa 1-2 minute il pornesc, se aprinde bec galben presiune ulei cu motorul cald, dupa 15-20 sec de la pornire, indiferent de turatia motorului. dupa cateva secunda (cca 10sec) se stinge becul. folosesc ulei bmw longlife 5w30, am 8000 km cu uleiul. este al 4 -lea schimb de ulei cu aceasta specificatie, multumesc
  9. salut, revin cu informatii. am fost la diagnoza la reprezentanta bmw, valori corectie injectorul nr 3 cu probleme, si curatat supapa egr. concluzia: ori injector defect ori probleme compresie. era un injector defect ( se bloca cuiul in diuza ) a fost demontat, dezmembrat si curatat injectorul de pe un cilindru. este bine acum, cu recomandarea de-a schimba diuzele la toate injectoarele. (pe viitor) Am testat vreo 30 km masina, cu plaje de turatii pana la 5000rot, si se comporta bine, sper sa nu mai apara recent defectiuni. sper sa rezolvati si voi problemele ce le aveti. Conduceti prudent
  10. salut, am un 320d e46 110kw 2003, 289000km injectoare schimbate in decembrie 2012 la 262000km de 2 zile imi merge motorul intrerupt, fenomenul apare la mers in sarcina daca turatia trece de aproxiamtiv 3000rot/min si se mentine apoi la mersul in relanti si turatii joase pana in 2300rot/min si bineneteles lipsa putere. daca o tin peste 2300-2500 rot/min functioneaza normal. fenomenul dispare dupa 1-2 ore de statioenare cu motorul oprit. daca nu depasesc 3000 rot/min, problema nu apare. am fost la tester: cu kts bosch am gasit un singur cod de eroare: 4B11-vibratii motor, suma de corectie prea mica, lenta... (slow). daca stie cineva despre ce este vorba. multumesc
  11. salut Dan, pentru ck53562 am nevoie de 54138246027 sau 54137134516, nu am inteles care este diferenta, la trapa electrica precum si 54138246025 un pret te rog si disponibilitate. multumesc
  12. salut, filtru aer motor 85 lei/mahle filtru combustibil 110 lei mann de unde le pot ridica? sunt din cluj-napoca multumesc
  13. salut Dan, pentru ck53562 320d E46 2003 ma intereseaza filtru aer motor si filtru combustibil arcuri axa spate (suspensie stadard) multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.