Jump to content

roly1983

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    SIBIU

roly1983's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. De intrat au intra 9 parca, de platit nu imi mai aduc aminte cat am platit cu totul, cca 8 milioane, sincer nu mai stiu, ce pot sa zic este ca si acum cutia merge super, si sper sa ramana asa. N am mai avut nici o problema de atunci. Filtrul l am luat eu acasa si l am disecat era destul de curat adica nu era span sau ceva de genul, nu mirosea a ulei ars, sau alte cele.
  2. roly1983

    Pixeli

    In ultima vremea, problema cu pixelii bordului s a agravat in ultima perioada, adica efectiv nu prea mai pot descifra mai nimic din scris. Stiu ca sunt pe net multe tehnici de rparatie. Eu am incercat cea cu spray ul de contact, dar la fel se vede, poate chiar mai rau. Nu exista vreun meserias care se ocupa expres de asa ceva?
  3. Ieri seara am lasat masina afara sa inghete bine, si de dimineata am pornit frumos la rece fara sa folosesc sirocolul, deci la rece efectiv. Surpriza. Schimba perfect!!! N a mai facut nici cea mai mica zvacnire. Deci rezolvat. In schimb, ies de la servici si ma uit asa in trecere la numere. Si ghici? Au dat jos suportii de numar care erau cu antetul unui service din germania de bmw la care mai mergeam eu cand eram pe acolo si si au pus suportii lor cu "contempo sibiu Dealer BMw" :) . Asta fara sa ma intrebe, nimik. Am sunat, am facut taraboi la tel, m am dus si au pus suportii ei vechi, care cica se aflau intr o stare proasta, ei fiind ca si noi :lol: . Din punctul asta de vedere, niste NESIMTITI, dar asta este marketing de romania. Asa ca atentie la suportii lor cu reclama gratis pe spinarea noastra.
  4. Azi am schimbat uleiul, filtrul, garnitura si cele 22 de suruburi cu care se prinde baia. Nu am bagat aditivul pt ca si au dat ei seama intr un final ca pt tipul meu de cutie nu este nevoie de aditivul respectiv. Oricum super de treaba baietii. Masina merge in principiu la fel, adica schimba treptele f ok (la cald) dar parca le schimba ceva mai fin, daca s eputea mai fin de decat o facea inainte. Sa vad mainde de dimineata cum se comporta. Revin maine cu detalii. Multumesc inca odata pt ajutor
  5. maine cred ca vin toate piesele + ulei si o sa pun si aditivul. revin cu opinia de dupa, sa vedem daca se schimba ceva.
  6. Da, am fost la Bmw Sibiu, poate stie cineva cam la ce "probleme" se preteaza aditivul respectiv? Oricum profilactic o sa bag si licoarea minune :) Da, am fost la Bmw Sibiu, poate stie cineva cam la ce "probleme" se preteaza aditivul respectiv? Oricum profilactic o sa bag si licoarea minune :lol:
  7. Buna, in urma cu cateva zile, 728i ul meu(2001, 133.000KM), dimineata la plecarea de pe loc a "uitat" pentru cateva secunde sa schimbe in treapta a 2 a si cand a facut o, a facut o cu un soc destul de dur, lucru care nu s a mai intamplat inainte. Socurile au continuat dar cu o forta muuult mai redusa pana s a incalzit complet motorul. Dupa care au incetat si s a comportat uzual, adica schimba fin ca matasea. Am bagat masina in garaj si am fost la bmw sa fac o programare pt schimb de ulei + filtru + toate cele. Toate bune si frumoase pana in momentul cand mi a fost recomandat cu muuulta caldura, ca la schimb sa bag un "aditiv", zf lifeguard ... nu mai stiu cum care costa 400RON!!!!!!!!! Cica e recomandat de BMW. Poate sa ma ajute cineva si pe mine si sa mi spuna daca merita sau nu sa bag aditivul ala? Daca merita no problem dar daca e o "teapa bmw", chiar n as arunca 100 Euro pe geam. Va multumesc
  8. cu injectoarele stau f bine, initial mi s a spus ca e vb de tacheti, pe care i am schimbat, dupa care situatia s a inrautatit, ca sa se ajunga la concluzia ca e pompa de ulei de vina, nu creeaza presiune destula in rampa cat sa amorseze tachetii, acum astept de 2 sapt si ceva sa apara pompa aia imputita sper sa fie asta cauza ca deja m am cam saturat :blink: sa tot stau cu masina prin garaj.
  9. cu mare probabilitate pompa de ulei, eu la fel am patit doar. Am schimbat tachetii degeaba si mii de litri de ulei si aditivi, cand colo pompa de ulei. :blink:
  10. Problema e pompa de ulei, nu ajunge destul ulei in rampa. Saptamana ce vine trebuie sa soseasca pompa si sper ca odata cu asta sa se rezolve odata problema asta sacaitoare
  11. maine la 12 duc iar masina si nu o iau pana nu merge cum trebuie. Ei au spus ca distributia e ok, au verificat o si cu tester sa vada nu stiu ce timpi si spuneau ca e ok. Mie personal mi se pare inadmisibil. Se poate cumva ca pompa de ulei sa aiba vreo problema? Sa fie sorbul infundat? Sau tachetii noi sa fie de vina? Oricum maine la 12 le o pun in brate, ca tacane ca un mercedes diesel din anii 80. Si apropo de amorsajul celor noi. Au venit in cutiute si in ulei. I a scos pe fiecare in parte si i a pus
  12. Imi vine sa i dau foc, ieri am schimbat toti 24 de tacheti, simeringuri supape, ulei si acum tacane in ultimul hal, mai rau ca inainte si la cald si la rece. A mai auzit careva de asta? Dimineata cand pornesc "masina" :) , apare pe bord ca nu are pres de ulei, cum ating pedala de acceleratie se stinge. Au testat ieri si compresia si e beton. Sa fie dusa pompa de ulei? Murdar sorbul? Efectiv ma dispera, daca stie careva vreo solutie sau are vreo idee, sa mi spuna si mie ca ma termina psihic efectiv :blink:
  13. Am uitat sa mentionez ca odata ajuns la temp normala, totul s a intors la normal
  14. Dupa faza cu tachetii, pe care i am verificat azi si pe care trebuie sa i schimb :blink: , cica se schimba toti nu numai unul(cauza tacanitului), azi dim am observat la rece(4grade), ca motorul, desi statea la turatie normala, vibra din cand in cand ciudat, avea niste smucituri ciudate cum faceau masinile pe vremuri cand aveau carburatoareale infundate. mergand normal la o turatie fixa aparea cate smucitura.Am pus o si pe tester azi si nu s a gasit nimik in neregula. A mai patit careva? :) Ma gandesc sa nu fie tot tachetul ala de vina. Astept opinii.Multumesc
  15. un prieten de al meu din germania a patit o chestie similara la un 740i, cand urca la munte.i a aparut aceeasi chestie la bord.la bmw in munchen i au schimbat filtrul si uleiul din cutie si de atunci totul ok.dar daca tu stii ca e un computer atunci du o la un tester ceva.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.