Salut! Eu am un E39 520d la care mi s-a dus electronica din pompa de injectie si dupa reparare(inlocuirea vestitului tranzistor )am aceleasi probleme cu reactia intirziata la accelerare si aceeasi punere in cap din cauza turbinei. Concluzia la care am ajuns eu, este ca vina o are pistonasul de avans deoarece pompa am pus-o la punct cu ceasul comparator , avansul de pornire este de +6 cind pun contactul, turbina a fost curatata (o luna cit am avut pompa in Germania la reparat( pentru ca un mare meserias in pompe din Cluj a uitat notiunea banului a vrut sa ma intepe de vreo 4500ron numai ca sa imi dea poma jos ma taxa cu 500ron) am avut timp sa o fac bucati, galerii curatate, EGR curatat si cam tot ce se putea curata),de cand a venit sezonul cald si folosesc clima este si mai rau urcind si mai greu in turatie. Pe tester mi-a dat ca ar fi debitmetrul de aer dar am schimbat vreo 6 bucati, am schimbat inclusiv injectorul cu fir. Acum mai trebuie sa ii mai fac o singura chestie si anume sa gasesc un DIS si sa reimperechez pompa cu calculatorul masinii si apoi sa vad ce erori imi mai da si daca nu se schimba prea multe urmeaza sa fac bucati pompa de injectie ca sa ii schimb pistonasul de avans deoarece este ultima solutie inainte de schimbarea pompei. Dupa studii mai amanuntite (sa zicem )pistonasul de avans din cauza depunerilor nu mai lucreaza cum trebuie, sau apa prin motorina sau daca a stat pe uscat (cazul meu cit timp am avut pompa data jos) rugineste si nu isi mai face cursa cum trebuie. Citind din TIS daca stai fara baterie mai mult de 12 ore trebuie reimperecheate iarasi calculatorul cu celelalte. Cam astea sunt aventurile mele de cind am BMW. O sa va tin la curent cu urmatoarele fapte (daca va intereseaza) ca la sacalii astia de mecanici nu le dau bani degeaba.