Jump to content

mircea_uwx

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e 39 520d

mircea_uwx's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut Cauta in TIS si vezi toti pasii cum se pune la punct cu ceasul comparator. Daca nu ai TIS da-mi un pm cu adresa ta de mail si iti trimit documentatia
  2. Daca aveti navigatie verificati-o si pe aceasta. La mine asta a fost problema, mai bine zis mergea ventilatorul de racire al unitatii de navigatie (sper sa fie corecta denumirea) in permanenta apoi am descoperit ca si cd-ul se invirtea la fel in permanenta cu toate ca navigatia nu era pornita si placa cu piese era fierbinte. Solutia a fost sa decuplez ventilatorul si mecanismul cd-ului de pe placa electronica.
  3. alut

    o intrebare daca am schimbat injectorul cu fir pe e46 320d 136 trebuie sa l resoftez, ajustez cu dde ul? unde anume se face in Dis?; unde verfic valorile injectoarelor. detin o interfata inpa

    multumesc

  4. Verifica mai intai daca ai aer pe instalatie inainte de prima pornire. Cauzele pot fi multiple de la supapele din rezervor si din pompa de motorina(nu de injectie) pina la dezamorsarea retururilor injectoarelor.... dar luate pe rind se rezolva .La mine am inlocuit toate supapele din rezervor si nu mai am probleme. Mai intai incepi cu ce este mai simplu - aer pe instalatie, dupa care cauti in alte parti.
  5. Poate "remapat" nu este cuvintul potrivit dar DIS-ul reimperecheaza pompa de injectie cu calculatorul masinii acestea fiind instructiunile date de TIS pentru schimbarea pompei de injectie - Note: If injection pump has been replaced ,pump map adustment must be carry out: 1. Connect DIS Tester 2. Identify car 3. Select "Function selection" 4. Select "Service functions" 5. Select "Digital Diesel Electronics (DDE)" 6. Select "Pump map adjustment" 7. Select "Test plan" 8. Select "Carry out adjustment". The adjustment values are thus set to zero My link In cazul in care gresesc sa imi spuneti si mie ce inseamna pentru ca trebuie sa recunosc nu ma prea pricep chestiile astea cu remapare ,resoftare... In legatura cu debitmetrul de ce nu se poate citi cu INPA? Ce rol mai are scala aia care iti indica valorile debitmetrului in INPA? Live test facut: avans la pornire pornire 6+ avansurile amandoua cu motorul la temperatura optima 12+ cu AC dat drumul fara AC 4+ Explicatii??? Presiunea la turbo (live) urca pina la 2,3 bari in mers (in sarcina) Nu ma supar pentru lamuriri.
  6. In momentul de fata caut un DIS sau pe cineva care sa mi-l instaleze, iar in legatura cu furtunasele de vid acestea sun ok. Ideea este sa remapez cu DIS-ul dupa care sa vad ce se mai intimpla dupa care voi trece la inlocuirea pistonasului de avans. Pompa m-a costat mult mai putin deoarece m-a ajutat un prieten si am tinut sa imi fie reparata pompa mea pentru a nu mai trebui sa fie recodata. Debitmetrele toate pe care le-am inlocuit aveau valori mari cu mult peste scala care se termina la 16 asta insemnind 45 pina 70. Schimbarea injectorului cu fir nu a dus la nici o schimbare iar de curatat am curatat tot dupa cum am mentionat mai sus.
  7. Salut! Eu am un E39 520d la care mi s-a dus electronica din pompa de injectie si dupa reparare(inlocuirea vestitului tranzistor )am aceleasi probleme cu reactia intirziata la accelerare si aceeasi punere in cap din cauza turbinei. Concluzia la care am ajuns eu, este ca vina o are pistonasul de avans deoarece pompa am pus-o la punct cu ceasul comparator , avansul de pornire este de +6 cind pun contactul, turbina a fost curatata (o luna cit am avut pompa in Germania la reparat( pentru ca un mare meserias in pompe din Cluj a uitat notiunea banului a vrut sa ma intepe de vreo 4500ron numai ca sa imi dea poma jos ma taxa cu 500ron) am avut timp sa o fac bucati, galerii curatate, EGR curatat si cam tot ce se putea curata),de cand a venit sezonul cald si folosesc clima este si mai rau urcind si mai greu in turatie. Pe tester mi-a dat ca ar fi debitmetrul de aer dar am schimbat vreo 6 bucati, am schimbat inclusiv injectorul cu fir. Acum mai trebuie sa ii mai fac o singura chestie si anume sa gasesc un DIS si sa reimperechez pompa cu calculatorul masinii si apoi sa vad ce erori imi mai da si daca nu se schimba prea multe urmeaza sa fac bucati pompa de injectie ca sa ii schimb pistonasul de avans deoarece este ultima solutie inainte de schimbarea pompei. Dupa studii mai amanuntite (sa zicem )pistonasul de avans din cauza depunerilor nu mai lucreaza cum trebuie, sau apa prin motorina sau daca a stat pe uscat (cazul meu cit timp am avut pompa data jos) rugineste si nu isi mai face cursa cum trebuie. Citind din TIS daca stai fara baterie mai mult de 12 ore trebuie reimperecheate iarasi calculatorul cu celelalte. Cam astea sunt aventurile mele de cind am BMW. O sa va tin la curent cu urmatoarele fapte (daca va intereseaza) ca la sacalii astia de mecanici nu le dau bani degeaba.
  8. Sunt posesor de E39 520d motor m47 si am aceeasi problema in legatura cu trasul. Ieri am facut rocada cu debitmetrul de pe un E46 tot motor m47 si se vede diferenta in bine la mine si in rau la E46 (insemnand ca incepe sa aibe simtomele de la al meu e39 ). Inainte de rocada am pus INPA pe amandoua masinile iar valorile debitmetrelor in ambele cazuri pornesc de la 6 (scala fiind de la 1 la 16) iar dupa pornirea motorului valorile depasesc scala ajungand peste 50-60 in turatie. Dupa rocada aceleasi valori in ambele cazuri diferenta fiind ca simtomele s-au inversat iar e39-le meu a inceput sa traga si el de pe la 1500 de ture nu ca inainte de la peste 2000-2100 ture. Am fost la un centru de dezmembrari si am schimbat vreo 6 debitmetre toate avand valoarea de plecare din 6 cu contactul pus iar dupa pornire depasind scala cu mult variind de la 30 pana la 80 in turatie. Ma poate lamuri si pe mine cineva ce se intimpla cu valorile astea . Clar ca debitmetrul meu este varza dar toate pe care le-am incercat sa fie la fel???? Multumiri anticipate
  9. Salut.Am incercat si eu si in timpul procesului am reusit sa crap un colt al LCD-ului . Ma poate cineva ajuta cineva cu un LCD de e39 an 2000 prefacelift contra cost. Multumesc
  10. Legat de conectarea interfetei INPA la ECU as avea nevoie ajutorul vostru sa imi spuneti ce versiune de INPA are DDE3-ul pt M47 E39, Am tot citit pe forum si am gasit aceleasi probleme legate de conectare dar la E46. La mine motoarele E39 incep de la DDE4, DDE3 nu se gaseste in lista E39 din INPA/CFGDAT. Mufa de dignoza este rotunda cu 20 de pini, 520d an 2000. Multumesc anticipat.
  11. Inca o parere : in cazul in care vrei sa elimini din calcul fulia este de ajuns sa dai jos cureaua de transmisie de pe fulia vibrochenului cit sa nu mai fie actionata si zgomotul ar trebui sa dispara in cazul in care ar fi fulia deoarece nu mai este tensionata . Dupa zgomotul din filmulet inclin sa cred ca este de pe distributie ( intinzator slabit , crapat sau patinele care ghideaza-intind lantul uzate). Fulia din experianta mea ar trebui sa iti faca un zgomot la pornirea sau la oprirea motorului nu in permanenta. Zgomote (tacaneli) mai apar din cauza avansului dar ar trebui sa se schimbe in functie de turatia motorului.
  12. Cu scuzele de rigoare pentru ca este primul meu post in speranta ca am nimerit locul potrivit va voi descrie problemele mele : am cumparat o interfata INPA+EDIABAS+NCS pe usb pentru uz personal pe un E39 520d din 2000 M47 dde30. Problema este ca nu gasesc motorul. Celelalte sisteme le pot accesa iar la motor incepe cu DDE 40. Intrebarea mea este daca exista alte solutii de remediere in afara de schimbarea cu alta versiune? A doua intrebare este daca sincronizarea pompei vp44 cu calculatorul masinii se poate doar cu DIS-ul? Multumesc anticipat.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.