Jump to content

recall

Members
  • Posts

    102
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Salaj
  • Interests
    BMW

Previous Fields

  • Masina
    BMW

recall's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

94

Reputation

  1. Daca ai pus plusul tau (banuiesc ca al masinii) la plusul altei baterii nu ai inversat nimic. Poate plus la minus?
  2. La fel au facut toate bmw-urile cu care m-am dat eu, de la e36 pana la x5. Oricum nu vad acest sa ii zicem "glitch" un impediment prea mare intrucat indicatorul ala e orientativ, si nu vre-un element de mare precizie, ca sa nu zic ca e mai mult de decor. Nu poti calcula un consum doar uitandu-te dupa instantul ala. Media de consum, care defapt te intereseaza mai mult o vezi in computerul de bord sau cel mai corect la pompa.
  3. Posibil sa fi rupt mufa la una din sondele lambda. O verificare pe sub masina nu ar strica.
  4. Rezolva intai mufa de la sonda lambda, dupa care tester sa se stearga toate erorile aparute in urma scoaterii mufelor in timpul functionarii, iar pe urma trebuie urmarit daca mai apar ceva erori.
  5. Da-mi voie sa te felicit dl. Angi. :goodjob: In primul rand pentru curajul de a achizitiona o masina cu anumite probleme tehnice, si chiar daca sunt rezolvabile relativ ieftin, multi fug ca dracu' de asa ceva si cumpara unele care par ok, dar ulterior la o inspectie mai amanuntita gasesc probleme ascunse. In al doilea rand te felicit pentru curajul de a pune pretul real de achizitie al masinii pe acest forum. Iti spun sincer, in timp ce citeam, ma gandeam ca o sa vad la sfarsitul postului in dreapta jos cel putin vreo 20 de minusuri, plus diverse comentarii de la diversi useri, unul mai rautacios si mai batjocoritor ca altul. Mare mi-a fost uimirea sa vad ca ai "plusuri". Ti-am dat si eu unul, pentru ca, consider ca ceea ce ai facut tu inseamna adevarata pasiune pentru masini, mai mult decat a da 20 mii euro pe o masina cu care mergi in reprezentanta inclusiv sa schimbi un bec de pozitie (no offence pentru cei care fac acest lucru, doar ca asa consider eu...). Am observat faptul ca in anumite zone ale tarii preturile, in special la manopera sunt mult mai mari fata de zona in care locuiesc eu de exemplu, posibil si fata de zona ta, motiv pentru care apar si astfel de comentarii de genul "doar atat" sau "aia ti s-a parut tie scumpa?". Am mai observat faptul ca tot in aceleasi zone lumea alege servisarea doar in reprezentante sau service-uri mari, evitand service-urile mici, deoarece nu sunt multumiti de lucrarile efectuate de acestia din urma. Si de acolo pot aparea aceste diferente uriase de preturi... Dar asta nu inseamna ca este o problema generala in toata tarasi orice pret mic pentru o manopera trebuie catalogat ca o teapa sau o treaba prost facuta. Zicea cineva mai sus ca BMW-ul este o marca premium si atrage snobi. Perfect adevarat, dar cu o mica completare: atata timp cat masina e noua sau pana in 3-4 ani sa zicem. Cele care coboara sub acest prag nu mai pot fi catalogate ca masini premium, pentru snobi, sau oameni instariti, ci masini normale, pe care si le poate permite orice familie cu venituri medii. Asa ca nu stiu de unde infumurarea si snobismul pentru un posesor de E60 sau E90 de 8-10 ani vechime (aici nu am vrut sa fac referire la nimeni, am dat doar un exemplu).
  6. Poti sa apesi cat vrei pe butoanele alea si niciodata nu vei reusi sa dai peste cap ECU-ul masinii astfel incat sa nu porneasca. Mai mult decat sa resetezi tripul, consumul, data, ora, plus inca ceva setari pe acolo nu o sa reusesti. La E46 se poate inlocui linistit bateria fara sa se reseteze altceva decat data, ora si tripul. Dupa cum stii, sau poate nu stiai, la orice interventie de natura electrica este recomandata deconectarea bateriei, in unele cazuri chiar obligatorie (interventii la electromotor, alternator). Ce ar insemna daca s-ar sterge de fiecare data memoria ECU-ului?
  7. Pai vezi? Ia dute si inlocuieste-l cu unu nou, original, in reprezentanta ca doar ai F10 si banii nu-s o problema...
  8. Poate unii nu o sa fie de acord cu ce am sa zic, dar mie nu mi se pare jenant faptul ca un posesor de F10 cumpara piese second hand, atata timp cat se rezuma la piese de caroserie, plasticaraie, faruri, stopuri, etc. si nu chestii de siguranta sau piese care se uzeaza gen sistem de franare, directie, suspensie, ambreiaj, atata timp cat se rezuma a le cumpara din parcuri de dezmembrari, si nu de la coltul strazii. Multi au venituri suficient de mari incat sa achizitioneze un astfel de vehicul, sa il intretina bine, cu piese de calitate, dar apar anumite probleme (gen o bara sparta intr-o bordura, un stop spart din cine stie ce cauza, o oglinda agatata te miri pe unde, etc...) chestii pe care daca ar fi sa le cumperi noi, originale (ca doar ai F10 nu?) ar costa o gramada de bani. Parerea mea este ca desi sunt oameni care castiga destul de bine, unii muncesc din greu sa realizeze astfel de venituri, si nu vad nimic gresit ca incearca sa faca o economie, atata timp cat nu cad in extreme.
  9. Nu stiu ce da pe gogle, dar senzor pozitie sau unghi volan si spirala aia sunt 2 lucruri diferite. Senzorul unghi volan e folosit de programul de stabilitate al masinii pentru a stabili pozitia volanului (pentru a deduce directia de deplasare pe care o vrea soferul ), iar spirala aia nu e altceva decat un traseu electric, care nu sesizeaza nimic. Realizeaza un contact electric intre comenzile de pe volan, claxon si bord. Mai mult ca sigur ca la colegul stazi s-a rupt spirala aia, din cauza ca cei care au inlocuit caseta de directe nu au tinut cont de pozitia volanului si nu au mai corelat-o cu unghiul casetei de directie la montarea acesteia, astfel incat la un viraj mai mare banda (spira) s-a intins la maxim si s-a rupt.
  10. E le-as reface trimurile asa cum sunt. Carbonul mi se pare un pic prea... mult. Am mai vazut navigatie din aia pe mai multe E46. Originala sau nu, da cam ca nuca in perete in bord. Personal as vinde-o, desi cred ca o sa fie destul de putini cumparatori, si as lua un cd-player OEM, sau i-as pune navigatie OEM, sau ceva dedicata pentru E46, daca chiar ai nevoie. Dar asta e doar o parere personala. Daca tie iti place, las-o acolo. Later edit: pana am postat eu, vad ca ti s-a recomandat deja aceleasi lucruri mai sus...
  11. Eu nu as schimba culoarea masinii. Mi se pare super culoarea asta. La fel si interiorul. Sa o stapanesti sanatos! Cutia automata cred ca face toti banii in traficul londonez...
  12. Vezi ca deja ne incurci.... Eu nu am zis asa ceva... 1. Inca nu vad injuraturile alea de birjar la coltul strazii de care zici tu, da in fine... 2. Inginerii aia pe care zici tu sa ii injur sunt mai ingineri decat vom fi noi doi la un loc vreodata. 3. Sa iti aduc aminte ca cel mai prost motor , asa cum zici tu, a fost defapt votat cel mai bun motor al anului la vremea lui? Oare toti au fost prosti? Eu cred ca cei care spun de acest motor este prost, habar nu au ce vorbesc. Este un motor mai complicat, mai pretentios, care necesita mai multe cunostinte in ale mecanicii decat au multi asa zisi mecanici de pe la noi, cu scoli profesionale facute la seral... Si decat sa recunoasca lacuna de cunostinte in ale mecanicii vis-a-vis de acest motor, dau vina pe o proiectare defectoasa... Sti tu vorba aia cu strugurii acri? Eu ma opresc aici, ca deja poluam topicul omului.
  13. Tare as vrea sa stiu cum draq ai ajuns la concluziile alea... si cam cum ai vrea tu sa modifici ceva ce o echipa de ingineri au testat si perfectionat la motoarele alea de pe vremea cand romanii inca mai agatau oua kinder pe antenele de dacii si puneau becuri in ele...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.