Jump to content

chitz852

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    M47N 2004 AS71

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

chitz852's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done

Recent Badges

5

Reputation

  1. Salut, Are cineva o poza cu marimile anvelopelor la 318d sau/si 320d non facelift care se alfa pe stalpul portierei soferului ? Stiu ca pe astea merg si 205/60r15 dar nu sunt sigur daca figureaza si la fara M+S. Multumesc.
  2. pt info gasit raspunsul aici , doc se gaseste cautand "gearbx_geardet". Codat cu kess V5.017 SW V2.8 rosu chinez, prin OBD.
  3. Salut, Dupa swap diferential la E46 M47N 2004 DDE5, manual 6speed de la 2.56 la 2.93 cruise control nu functioneaza decat in treapta 2,5 si 6. De pe alte forumuri inteleg ca e codat undeva fie indirect ceva valori pentru viteze fie raportul diferentialui. Stie careva unde ar fi codate valorilea astea? Sau cel putin o directie unde sa caut, cu ce tool. E posibil de codat prin OBD sau trebuie umblat prin ECU? Ma gandesc si la varianta sa gasesc un ECU second si sa-l clonez pe asta actual ca sa ma pot juca linistit pe ala. Altfel daca e de interes pentru cineva, cu diferentialul de 2.93, cu roti stock 205/55/16 in treapta 6 la 2500rpm viteza e de ~ 116km/h fata de ~130km/h stock un fel de treapta 6 devine 5 si 5 -4, prima treapta e mai comoda in special la porniri in panta si mai ales cu roti 205/60/16 (F30).
  4. https://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/BMW-3-Series-E46/75-BODY-How_to_Replace_Your_Blower_Motor/75-BODY-How_to_Replace_Your_Blower_Motor.htm Nu trebuie scoasa admisia dar trebuie sa-i gasesti potitia pe unde iese(clar nu iese asa direct ci lateral cumva si trebuie sa fii atent la vreo 4 puncte unde agata...), paletii sunt usor flexibili dar fragili si plasticul de sub parbirz se poate deforma un pic, mai greu e sa o pui la loc, si pe plasticul ala care o acopera.
  5. Nu este Self-Adjusting Clutch (SAC). O sa simti cand incepe sa se uzeze.
  6. Cel putin la e46 astea nu te ajuta. Sunt putine spire, alea din mijloc au diametrul mai mare si ating in suruburile alea apoi aluneca si sgarii arcul. La compresie nu obtii plane paralele, suruburile se indoaie, si daca n-ai nici pistol iti ia 4 ore ca sa iei decizia inteleapta sa cauti o presa hidraulica http://toolrack.ro/621-thickbox_default/presa-hidraulica-pentru-arcuri-de-suspensie.jpg Si cu asta e tricky sa scoti arcul necomprimat din presa (deja montat cu amortizorul). In presa hidraulica am observat ca la compresie, intro parte chiar s-au atins spira cu spira, cu presa din aia nu obtii asa ceva.
  7. Eu am intalnit un asemnea comportament si in momentul acela am pus imediat pe pilot automat si a incetat sa mai faca suturile mici. Presupun ca e pedala de acceleratie de vina, are probabil un potentiometru care s-o fi sters anume pe portiunea de inceput.
  8. De ce partea dispre turbina a primului catalizator pare taiata?
  9. DacĂŁ a aruncat-o afarĂŁ asta ar ĂŽnsemna cĂŁ a trecut de turbinĂŁ, și nu cred cĂŁ a mai trecut de primul catalizator. Ăla are gĂŁuri ca de ac.
  10. Nu neaparat trebuie sa fie blocat pe deschis, am vazut care pur si simplu se deschide mai rapid decat trebuie.
  11. Ești din cei la care tot timpul e ceațĂŁ afarĂŁ?
  12. Ca și regulĂŁ general valabilĂŁ, nu asculta bullshit-uri de reprezentanțĂŁ. Ăn vreo 5 locuri am citit cĂŁ picĂŁ fĂŁrĂŁ avertizare.La unii la semafor fiindcĂŁ vibrațiile sunt mai mari la ralanti, la unul dupĂŁ o frânĂŁ bruscĂŁ de la 180 la 100, era noua AM.
  13. Pag 11 http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_350.pdf
  14. Are cineva de imprumutat(contra cost)pe o razĂŁ de 60km de București, una din cheile necesare blocĂŁrii arborelui cotit pentru M47TU, 116310 sau 118182? Thanks
  15. pe termen scurt nu se poate întâmpla ceva grav, dar vezi că depășit probabil limita de maxim. Inducatorul de min max poate fi pe capac. Uleiul de motor față de servo se va incălzi mai rapid și totodată işi pierde viscozitatea mai rapid odată cu creșterea temperaturii. Deci probabil vai da mai greu din volan.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.