Jump to content

AndoKalife

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Italia, Padova

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520 E39

AndoKalife's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. De unde esti din Italia? Eu sunt din Padova... Ti-as putea da o mana de ajutor sa-ti aliniez centralinele daca esti pe aproape.
  2. Parerea mea, la simtomele care le spui poate fi random code de la EWS. Incearca pentru inceput sa folosesti cheia de rezerva: pune contactul si incearca sa pornesti de 10 ori cu o cheie si apoi aceiasi chestie cu cealalta cheie. aceiasi problema o am si eu cu EWS-ul... porneste la a doua a treia cheie. Ca sa intelegi daca asta e problema, pune contactul cu usa de la sofer deschisa si da o treapta de cheie inapoi; in acest moment trebuie sa piuie o avarie ca ai usa deschisa; daca nu piue aceasta avarie inseamna ca nu ti-a citit cheia. daca acest test iese pozitiv (piuie alarma) atunci problema e din alta parte. Sunt interesat si eu de raspunsurile la acest topic. La mine insa cand pun INPA imi spune ca am cod eronat pe cheie. Am recitit si am vazut ce a spus mecanicul cu testerul "Probleme sistema aviamento": Daca citeste cheia cu testul descris mai sus, pune contactul si da curent la electomotor direct pe excitatie bobina. Daca porneste trebuie verificat de ce nu ajunge curent acolo.
  3. Iesirea dintr-un derapaj este diversa in functie de tractiunea masinii, conditiile carosabilului si nu in ultimul rand de abilitatea soferului. Cu masinile tractiune anterioara se iese din derapaj cu o usoare accelerare; in practica, cand ti-a plecat spatele, accelerezi putin si incerci sa tii traiectoria rotilor din fata paralela cu axul drumului; asta se face virand usor inspre partea in care ti-a plecat spatele. Toate acestea sus mentionate se fac cu delicatete, este de evitat absolut accelerarea brusca si miscarile bruste ale volanului. La masinile cu tractiune spate este putin mai simplu: cand se merge pe un drum alunecos ajunge sa mergi cu motorul mai turat decat normal si in caz de derapaj iei doar piciorul de pe acceleratie si ai grija sa tii masina pe strada. Cum am spus mai sus, incercand sa tii traiectoria rotilor anterioare paralele cu axul drumului folosind cu blandete volanul. Oricum este de evitat sa se ajunga la derapaj, trebuie mereu adaptata viteza avand in vedere conditiile carosabilului si calitatea cauciucurilor. La 100 la ora pe gheata sau zapada nu stiu daca functioneaza sfaturile de mai sus
  4. Munca mea este sa conduc un camion de dimineata pana seara si pot spune ca stiu bine ce inseamna oboseala la volan. Acum cu noile programe obligatorii de condus nu mai este nevoie dar cu ani in urma, cand dormeam doar cateva ore din 24 aveam nevoie de stimuli sa raman treaz. Aveam o sticluta de amoniac si cand ma simteam obosit deschideam si inhalam pe nas mirosul... va garantez ca pentru vreo doua ore somnul nu va mai deranjeaza. Daca nu va place mirosul de amoniac, in alternativa, solutia este o cafea tare si imediat 20 de minute de somn; nu este un timp ales la intamplare, dupa 20 min intri in somn profund si la oboseala care-o aveai... te trezesti maine Toate doua metodele testate si functionale... pe mine cel putin
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.