Jump to content

TheBasty

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca

Previous Fields

  • Masina
    325xi E46

TheBasty's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. @Koppany999: m-a impresionat povestea ta, imi pare rau pentru teapa luata. Iti doresc bafta si sa se rezolve toate intr-un final, cu cat mai putine cheltuieli. Si eu am trecut pe langa asa ceva (dodged the proverbial bullet). E frumos sentimentul de a cumpara masina la care visezi (si pe care o crezi a fi in regula) dar e si mai frumos cand te feliciti ca nu ai pus botul la cine stie ce cazan si ai reusit sa alegi un exemplar in stare buna.
  2. Am inteles. Concluzia unanima e ca mirosul nu ar trebui sa existe. Multumesc pentru opinii.
  3. Prin patinat ma refer la intervalul dintre momentul in care incepi sa lasi pedala de ambreiaj si pana face contact complet, nu la un comportament iesit din standarde. Sau, cand cuplezi ambreiajul cu motorul putin turat, ca sa te strecori intr-o intersectie mai aglomerata. Exact regimul folosirii de zi cu zi intr-un oras aglomerat, fara anomalii de functionare (cu exceptia mirosului, desigur).
  4. Salutare tuturor. In primul rand as vrea sa-mi cer scuze daca repet o intrebare des pusa, sau cer informatii despre un topic ultra cunoscut. Din pacate nu am reusit sa gasesc informatiile potrivite folosind functia search. Asadar: acum ~5000 km am schimbat kit-ul de ambreiaj vechi, uzat, cu unul nou, original - Sachs. Din pacate, inca din ziua 1, la cea mai mica urma de patinare (nu scartait de roti sau alte nebunii, pur si simplu o pornire in rampa de exemplu) ambreiajul emite un miros persistent si foarte deranjant. Banuiesc ca toti pasionatii auto stiu despre ce miros vorbesc. Dilema mea este urmatoarea: un asemenea comportament este normal pentru kit-urile Sachs (in general, sau particular pentru transmisii 4x4)? Multumesc pentru ajutor.
  5. Salutare! Pentru a nu va retine prea mult din timp: incerc sa intru in randul detinatorilor de BMW si caut un e39, mai exact un 525 pe benzina. Prefer break-urile, dar cum piata romaneasca nu ofera prea multe in acest sens, am dat peste acest anunt: http://www.autovit.ro/bmw-525-C28941932.html respectiv publicat initial aici http://bmw.anunturi-auto.4tuning.ro/anunturi-auto/masini-second/bmw-525-2500-10295989.html Ca total n00b, as apela la bunavointa domniilor voastre pentru a ma indruma in directia corecta (daca exista asa ceva, stiu ca in general e o zona gri): ar fi o mutare inteligenta? Ce am remarcat pana acum: masina este la vanzare din 2011 (conform 4tuning) iar pretul a scazut de cateva ori. Numarul de kilometri declarati mi-e greu sa cred ca e cel real. Multumesc anticipat!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.