Jump to content

Silviu2403

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw E34 520Ai 24v

Silviu2403's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

4

Reputation

  1. Salut, Am un e39 530d din 2001, a inceput sa faca ceva probleme la pornire, la cald uneori nu vrea sa porneasca. La rece porneste la sfert. Din ce am citit tind sa cred ca e pompa de inalte de pe motor, ce ma sfatuiti sa fac? Sa o repar sau sa o schimb cu una din dezmembrari. Recomandati pe cineva in Bucuresti pentru reconditionare pompa de inalte. Multumesc.
  2. Salut, Am un e39 530d din 2001, a inceput sa faca ceva probleme la pornire, la cald uneori nu vrea sa porneasca. La rece porneste la sfert. Din ce am citit tind sa cred ca e pompa de inalte de pe motor, ce ma sfatuiti sa fac? Sa o repar sau sa o schimb cu una din dezmembrari. Recomandati pe cineva in Bucuresti pentru reconditionare pompa de inalte. Multumesc.
  3. Salut, am un e39 530d 184cp din 2000, la rece porneste la sfert, la cald ori porneste ori nu porneste deloc, invarte dar nu porneste. Pompa intermediara nu este ca s-a schimbat. Cand nu a pornit la cald, s-a desfacut conducta de alimentare din filtru, am pus contactul, a venit motorina, am pus conducta inapoi in filtru si a pornit. A mai patit cineva? Ceva recomandari? Injectoare, pompa?
  4. Salut, am un e39 530d 184cp din 2000, la rece porneste la sfert, la cald ori porneste ori nu porneste deloc, invarte dar nu porneste. Pompa intermediara nu este ca s-a schimbat. A mai patit cineva? Ceva recomandari?
  5. Multumesc pentru aprecieri, interiorul este in stare buna spre foarte buna, nu are nici un fel de ruptura. Da este pus de mine si l-am intretinut cat mai bine. Scaunele fata au si optiune de incalzire insa masina nu a avut si nu am vrut sa trag fire prin ea. Am investit pasiune, timp si multi bani in ea. Nu o sa imi scot investitia, dar asta e macar va merge inca multi km de acum inainte.
  6. BMW 530d, 193cp, cutie automata, interior piele impecabil, volan de piele multifunctional, webasto - incalzire auxiliara( functioneaza cu motorina din rezervor, face caldura instant si ajuta la incalzirea motorului mult mai repede la temperatura optima) 4 geamuri electrice automate, xenon orig cu reglaj automat si spalator far, proiectoare, senzori ploaie, pilot automat, climatronic 2 zone, trapa electrica, telefon orig. BMW cu carkit integrat cu comenzi volan 6 airbarg, lumini ambient, DSC, oglinzi electrice incalzite Sistem audio BMW Busines 12 difuzoare. Inchidere portbagaj softclose. 3 chei + carti service Germania + TUV. Masina este adusa personal de mine din Germania si inmatriculata pe numele meu in Bulgaria in ianuarie 2014. Este inmatriculata in mod serios si legal pe firma in Bulgaria si eu sunt trecut utilizator in carte si talon. Acte valabile pana in ianuarie 2016. Detin carte, talon, itp, asigurare, carte verde, procura. Se poate circula fara probleme oricat oriunde in Uniunea Europeana. Transferul de proprietate se face prin act de vanzare-cumparare si procura notariala. Costuri anuale totale in Bulgaria 250E/an, asigurare + Itp. Un singur prop. in Germania. Interior foarte curat si in stare foarte buna. Nu prezinta uzura nici un buton interior, volanul sau altceva. Km sunt reali, a fost o masina ingrijita, un singur prop. in germania 14 ani. Este in stare originala, are toate elementele auxiliare, deflectoare de aer de sub bara fata si in fata rotilor, scuturile de sub ea. Nu a fost lovita. Am investit multi bani in ea ca sa functioneze perfect. IMPECABIL din punct de vedere mecanic, amortizoare fata+spate, flanse amortizoare, suspensie punte fata, elemente suspensie spate, bucse punte spate, evacuare inox + catalizator inox toate noi. Motorul si cutia functioneaza perfect, am schimbat ulei+filtru cutie automata de 2 ori pentru curatare si regenerare. Toate lichidele sunt schimbate, ulei motor, antigel, ulei cutie, ulei diferential spate, lichid frana. Este o masina deosebita in care am investit multi bani si timp. Ruleaza fara nici un fel de zgomot. Jante aliaj orig BMW 16" cu anvelope NOI de vara Bridgestone Potenza 225 55 16 + Jante aliaj orig BMW 16" cu anvelope iarna. O vand din motive personale. Masina functioneaza perfect, nu are nevoie de alte investitii in ea, arata mai bine interior exterior decat multe altele cu mai "putini" km. Rog seriozitate, fara schimburi. Pret: 4200E. Tel: 0722.593.205 https://plus.google.com/115690441631335309289/posts/bD7VbqUu6cN
  7. BMW 530d, 193cp, cutie automata, interior piele impecabil, volan de piele multifunctional, webasto - incalzire auxiliara( functioneaza cu motorina din rezervor, face caldura instant si ajuta la incalzirea motorului mult mai repede la temperatura optima) 4 geamuri electrice automate, xenon orig cu reglaj automat si spalator far, proiectoare, senzori ploaie, pilot automat, climatronic 2 zone, trapa electrica, telefon orig. BMW cu carkit integrat cu comenzi volan 6 airbarg, lumini ambient, DSC, oglinzi electrice incalzite Sistem audio BMW Busines 12 difuzoare. Inchidere portbagaj softclose. 3 chei + carti service Germania + TUV. Masina este adusa personal de mine din Germania si inmatriculata pe numele meu in Bulgaria in ianuarie 2014. Este inmatriculata in mod serios si legal pe firma in Bulgaria si eu sunt trecut utilizator in carte si talon. Acte valabile pana in iulie 2015. Detin carte, talon, itp, asigurare, carte verde, procura. Se poate circula fara probleme oricat oriunde in Uniunea Europeana. Transferul de proprietate se face prin act de vanzare-cumparare si procura notariala. Un singur prop. in Germania. Interior foarte curat si in stare foarte buna. Nu prezinta uzura nici un buton interior, volanul sau altceva. Km sunt reali, a fost o masina ingrijita, un singur prop. in germania 14 ani. Este in stare originala, are toate elementele auxiliare, deflectoare de aer de sub bara fata si in fata rotilor, scuturile de sub ea. Nu a fost lovita. Am investit multi bani in ea ca sa functioneze perfect. IMPECABIL din punct de vedere mecanic, amortizoare fata+spate, flanse amortizoare, suspensie punte fata, elemente suspensie spate, bucse punte spate, evacuare inox + catalizator inox toate noi. Motorul si cutia functioneaza perfect, am schimbat ulei+filtru cutie automata de 2 ori pentru curatare si regenerare. Toate lichidele sunt schimbate, ulei motor, antigel, ulei cutie, ulei diferential spate, lichid frana. Este o masina deosebita in care am investit multi bani si timp. Ruleaza fara nici un fel de zgomot. Jante aliaj orig BMW 16" cu anvelope NOI de vara Bridgestone Potenza 225 55 16 + Jante aliaj orig BMW 16" cu anvelope iarna. O vand din motive personale. Masina functioneaza perfect, nu are nevoie de alte investitii in ea, arata mai bine interior exterior decat multe altele cu mai "putini" km. Rog seriozitate, fara schimburi. Pret: 4500E. Tel: 0722.593.205 https://plus.google.com/115690441631335309289/posts/bD7VbqUu6cN
  8. Salut, la al meu 530dA din 2000 am scos clapetele, am pus dupurile speciale in locul lor si nu am sesizat ceva la masina. Merge la fel, consuma la fel. Am scapat de stresul cu distrugerea motorului.
  9. Salut, Am un X5 E53 3.0i 231cp automat si vreau sa ii pun o instalatie de gaz, un amic are Prins VSI si mi-a facut capu mare cu ea ca e foarte buna. Am fost la AGR si costa cam 1600E, ideea e merita Prins acesti bani sau pot pune ceva ok la un pret mai decent. Ca orice utilizator nu vreau sa am probleme si sa ma lase masina in drum pe undeva. Multumesc
  10. Salut, Am un X5 E53 3.0i 231cp automat si vreau sa ii pun o instalatie de gaz, un amic are Prins VSI si mi-a facut capu mare cu ea ca e foarte buna. Am fost la AGR si costa cam 1600E, ideea e merita Prins acesti bani sau pot pune ceva ok la un pret mai decent. Ca orice utilizator nu vreau sa am probleme si sa ma lase masina in drum pe undeva. Multumesc
  11. Am fost la bimmer pentru mai multe interventii mecanice. Ultima a fost pentru schimb amortizoare fata. Nu au fost montate corect pentru ca dupa o luna au inceput sa scartie flansele si sa apara fisuri in cauciucul lor. Nu am mai fost la ei pentru ca la ultima interventie mi au lasat impresia ca sunt presati de timp si pe fuga . Am fost in alta parte am dat iar amortizoarele jos si flansele pe interior aveau un sant in ele. O saiba nu era pusa ok din ce mi a zis cel la care le am dat jos. Sunt multe masini de reparat si probabil multi clienti insa ar trebuii acordata o atentie mai mare lucrarilor. Ar trebui respectati pasii din manualul de service bmw, ar trebuii folosite scule speciale pentru anumiti pasi de service. De exemplu depresarea pivotilor din fuzete trebuie facuta cu o presa speciala nu cu ciocanul. Insa mai peste tot cand ai clienti multi intr un interval de timp scurt se grabeste treaba in detrimentul calitatii.
  12. Salut, vreau si eu sa scot clapetele, unde pot gasi dopuri de 22mm? Am tot cautat dar se pare ca nu mai are nimeni. Am un e39 530dA din 2000 si asa mi s-a spus ca am clapete de 22mm.
  13. Pentru un e39 530d din 2000 cele 2 brate pe stanga fata la ce pret se pot aduce si cat costa montajul. Multumesc
  14. Salut am un e39 530d din 2000 184cp. Am schimbat de 2 ori uleiul la cutie si filtrul pana acum am pus Motul Multi Atf rosu. Acest ulei include si norma etl 7045. Cutia merge bine insa are uneori mici socuri fine cand schimba. Nu are mereu doar uneori. Cutia e GM iar numarul de km din bord 330.000. Am un amic cu aceeasi cutie pe un x5 3.0i din 2003 cu 130.000km iar la el merge fara nici un soc nimic si e mai brutala la plecarea de pe loc. La el am schimbat uleiul cu unul febi luat dupa codul de pe baie si a fost tot rosu. Aceasta cutie Gm a fost montata si pe opel si chevrolet din cate am citit pe net si e data ca ar merge cu ulei dexron 3 care este rosu. Pana la urma in cutiile GM de pe bmw punem ulei rosu sau galben, am citit ca asa recomanda anumiti membri.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.