Leo, cand ti-a reglat pompa, ce i-a facut? I-a dat sau i-a luat avans. Daca pistonashul nu circula cursiv, probabil de aceea se si face accelerarea cu pauze scurte de putere in sarcina maxima. Eu am pornit masina la zero grade fara buji, pt ca am scos siguranta, si motorul a pornit din prima si fara fum... cei drept, am tinut mai mult la cheie pana a luat-o. Ce se intampla la initiatorul topicului, cred ca problema e din pompa, adica ramane fara avans din cauza blocarii pistonashului de avans, pt ca are infundate partial canalele de descarcare a motorinei cand sa revina in pozitia de avans initial atunci cand se opreste motorul, sau este gripat in corpul pompei din cauza shpanului sau mizeriei. Ai putea baga un aditiv de la liqui moly pt injectie diesel http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_5120.html?Opendocument&land=GB Aici in tutorialul asta se vede cum arata un pistonash de avans cu uzura. www.clubopel.com/viewtopic.php?t=115231