Jump to content

RDWe39

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    520d/e39/touring/2002/136cp

RDWe39's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. Exact! Doar intinzatorul este de vina pt zgomotul la pornirea lui m47. Pana sa se faca presiunea de ulei, lantul ar trebui sa fie intins de catre arcurile din intinzator, arcuri care par sa se fi slabit in timp.
  2. Este pe pompa de injectie sub conductele care duc la injectoare "timing valve control solenoid vp44" http://img.photobucket.com/albums/v495/JDGnut/Truck%20Parts/VPcharge.jpg cea cu fir.
  3. Cred ca are inceput de sfarsit electrovalva de acceleratie; asta e o piesa sensibila de la mizeriile si depunerile din motorina. Atat pe pompele de injectie VP cat si pe pompele de inalte de la common rail, cand electrovalva asta nu mai lucreaza in parametrii, motorul nu mai trage de la turatii mici si are lag/pierderi de putere dupa schimbarea treptei de viteza.
  4. Avansul de pornire trebuie sa fie intre 1 si 3, iar la 3000rot/min trebuie sa fie intre 4 si 7 grade, si la ralanti cam -1,5 grade. Se regleaza doar avansul de pornire si se poate verifica cu dis-ul cum se vede in film de la minutul 13:30
  5. 520d/2002 touring, varianta exclusive, pachet crom, 205000km, pret fix 5000euro. Trapa panoramica, navigatie mare+tv, scaune incalzite, webasto, telefon. Se vinde si cu rotile de iarna. Sunt primul proprietar in Ro. 0766 857 293, Radu. https://imageshack.com/i/61fotografii0036j https://imageshack.com/i/2c07092010302j https://imageshack.com/i/5e07092010301j https://imageshack.com/i/mz07092010298fj
  6. Nu e functional turbo daca scoti mufa de la debitmetru la m47, de aceea pare lesinata. Acuatorul nu mai este actionat de vacuum. Pierderile de putere sunt, ori din pompa de injectie, ori din ecu cu probleme. Pompa de transfer de motorina din rezervor nu are nici o treaba cu pompa de injectie, poti sa-i scoti mufa si sa mergi cu masina linistit. Ea are rolul de a muta motorina din compartimentul stang al rezervorului in cel din dreapta unde se afla sorbul din care isi trage singura motorina pompa de injectie.
  7. Leo, ai citit aici? postul #108 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/117412-problema-vacuum-turbo/page__st__100__p__2076733#entry2076733
  8. Leo, cand ti-a reglat pompa, ce i-a facut? I-a dat sau i-a luat avans. Daca pistonashul nu circula cursiv, probabil de aceea se si face accelerarea cu pauze scurte de putere in sarcina maxima. Eu am pornit masina la zero grade fara buji, pt ca am scos siguranta, si motorul a pornit din prima si fara fum... cei drept, am tinut mai mult la cheie pana a luat-o. Ce se intampla la initiatorul topicului, cred ca problema e din pompa, adica ramane fara avans din cauza blocarii pistonashului de avans, pt ca are infundate partial canalele de descarcare a motorinei cand sa revina in pozitia de avans initial atunci cand se opreste motorul, sau este gripat in corpul pompei din cauza shpanului sau mizeriei. Ai putea baga un aditiv de la liqui moly pt injectie diesel http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_5120.html?Opendocument&land=GB Aici in tutorialul asta se vede cum arata un pistonash de avans cu uzura. www.clubopel.com/viewtopic.php?t=115231
  9. Recomand, pt inceput, schimbarea termostatului pe egr.
  10. Ma refeream ca sh are o anumita uzura si ecu isi face niste adaptari pt el. Scuze daca nu m-am exprimat cum trebuie.
  11. Eu stiu ca se scrie codul ala doar atunci cand e nou injectorul. Acum se adapteaza el dupa un timp, dar trebuie sa lucreze in toata plaja de turatii acum la inceput.
  12. La m47, cuplu maxim este la 1750rot/min, deci pt un consum mic e bine ca turatia sa fie in cuplu max, adica pt oras e bine sa se mearga cu a 3-a la 50km/h, sau in afara orasului, cu a 4-a la 70km/h si a 5-a la 90km/h. Nu e indicat sa se mearga cu motorul sub turatia de 1750. La schimbatul vitezei, ar fi bine sa se duca in 2500rot/min pt a putea cadea turometrul in 1750rot/min, adica sa revina motorul in cuplu.
  13. Daca nu este semnal de la injectorul cu fir, egr-ul este nefunctional iar atunci apare valoare mare pe debitmetru intre 39 si 42 in impa. Daca egr-ul merge, ar trebui sa ai o valoare intre 30 si 32 in impa. Nu schimba debitmetru, mai bine schimbi injectorul cu fir pt a putea functiona egr-ul.
  14. Poate doar sa slabesti putin baia de ulei din toate suruburile, gen sa o lasi in jos cam un centimetru. E cam carpeala, dar poate merge si asa )
  15. Eu cred ca tzacanitul vine de la intinzatorul lantului de distributie... arcul din el este slab si pana se face presiune de ulei, lantul nu e intins bine si nu mentine axele pe pozitie. La alt tip de masina am scapat de de problema asta prin schimbatul intinzatorului de lant. Sunt pornit sa-l schimb si la a mea. Sper sa vin cu vesti bune p-aici pe forum.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.