Jump to content

Radu G

Members
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    520dA F11 2011 ; 520d F11 2012

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Radu G's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

11

Reputation

  1. Versiunea o vezi din ISTA. Update doar la CIC il poti faci sigur cu ISTA/P si ICOM (testat) sau cu E-SYS si ENET (netestat personal). Dureaza cca 45min si trebuie masina sa fie conectata la un redresor "potent" de 50-100A.
  2. Remap facut corect trebuie sa suprascrie acel power reduction. Nu cred ca vei gasi multe informatii pe net, si eu am cautat cand faceam research daca merita sa imi cumpar ICOM original sau nu. Am vb aseara cu cel care mi-a remapat mai multe masini, l-am intrebat fix chestiunea asta. Raspubnsul confirma ce ti0am spus ieri in thread - cine a remapat masina trebuie sa fi vazut limitarile pe cuplu impuse de acea optiune, si trebuie sa le fi scos in momentul remapului. E aberant ca tu acum sa platesti pt eliminarea Power Reduction 350-400lei acum (care automat impune flash DDE, prin care iti aduce ECU motor la stadiul de dinainte de remapare-tuning!), ca apoi iar sa te duci sa iti faca remaparea. Vad ca ai facut la Powetech, adica Ginel de la Buzau? Ca refuz sa cred ca nu ti-a scos limitarile pe cuplu datorate optiunii S843A. Poate totusi masina are alte probleme, de se aplatizeaza in acel interval. Imi poti trimite rezultatele dyno?
  3. Pui problema gresit! Trebuie sa te duci la cei la care ai facut chip, sa iti scoata limitarea. Este aberant sa iti ceara bani in plus pt asta. Sa ne intelegem, limitarea intervine pe anumite mape, in anumite conditii. Faptul ca limitarea inca intervine (din mom ce zici ca vezi in anumit range de rpm), inseamna ca ori are problema cu o limitare datorita unei/unor componente (defect mecanic), ori ca este limitare existenta pe harti. Deci, primul lucru, drum inapoi la tuner, elimina limitarea din harti (si/sau cu eliminare S843 din VO si flash DDE), ori din soft si rescris softul pe masina.
  4. Kickazz, poti detalia cum ai tras concluzia ca nu a fost scos si power reduction? Intreb pt ca power reduction inseamna anumite limitatoare de cuplu care apar pe anumite harti. Cand iti faci remap la dde, tunerul vede limitarile si le elimina.
  5. My link 2011 in acte, 3 daune pe Casco, 2 proprietari pe Carte. Bara fata si spate nealiniate, luft mare far si proiector dreapta, posibil bare rigidizare fata indoite, polishata prost, uzura excesiva interior pt cei 70k km. Zgarieturi si infundaturi pe mai multe elemente. Anvelopele praf, de iarna, vechi si crapate, uzate excesiv pe interior (dreapta-spate chiar desprinsa coaja de pe anvelopa). Are zgomot la pornire la rece, posibil urmeaza fulia, rolele intinzatoare joaca putin cureaua. Schimbator viteze cu joc mare, tampoane sau chiar volanta. Nu pare troznita puternic, dar e reparata de mantuiala. Nu ar fi o masina rea, dar pretul e huuuuge, te astepti la o masina buna-buna in banii astia (tinem cont ca e 2011).
  6. Revin. Am reinstalat sistemul de operare. Merge acum, E-SYS 3.28.1 cu activatorul 2.7.1.135 (cel postat cateva posturi mai devreme - inca o data merci)! Am setat si timezone ca GMT-7, sa fie pe State. Am incercat si 3.30.1, postat mai devreme, dar nu merge cu acelasi activator (zice Unsupported version - esys version: 3.30.0 (build 49694) - 2017-06.30). Exista vreun activator de la TokkenMaster mai nou de 2.7.1.135?
  7. Am incercat acum, dar tot nu merge, launcher imi cere un cod de activare. Cand dau click pe buton Request activation code, trimite un mail catre Tokken Master, si cam acolo se ingorapa totul. Am si verificat, fix aceleasi fisiere le aveam de pe bimmerpost, si aceiasi eroare imi dadea. ESYS 3.27.1 mergea fara probleme, activarea se facea imediat. Windows 7 32bit, instalat in engleza US (cunosc problema cu restrictiile anumitor tari din partea lui Tokken Master). Alte sugestii?
  8. Salut, multimim pentru contributie. Spune-mi, te rog, cu ce trebuie activat ESYS-ul 3.28.1? Ca la 3.27.1 am activat cu tool Premium de la TokkenMaster, dar stiu ca 3.28.1 nu mai merge cu acelasi tool... Am instalat acum vreo 2 sapt de pe bimmerpost, 3.28.1, nu a mers cu TokkenMaster, dar am vazut ca porneste fara activator. Mi-a fost frica sa il conectez la masina fara sa fie activat.
  9. Ovi, nu compara loganele (cu l mic) de 1.4 injectie, gatuite, cu un motord diesel cu turbo-compresie, capabil sa dezvolte mai mult de 100cai putere / litru. Vrei sa nu ai probleme si la Bmw, cred ca poti sa faci o remapare sa iti dea putere de logan, si aia e De acord ca Bmw nu este renumit pt fiabilitate, in special "F"-urile. Si eu, la randul meu, am avut timp de 10 ani doar Toyote. Destul de multe, si la niciuna n-am avut probleme majore. Dar cum ma simt in BMW, nu m-am simtit in nicio japoneza (si mi-au trecut si Mazda si Honda prin mana). Asa ca, o distributie si un ulei de cutie de viteze automata, care toate insumate costa 1000EUR, o data la 100-150k, chiar nu sunt un capat de tara pt comfortul si sportivitatea masinii. Dar posibil sa vorbesc in van. Daca ai vrut sa intelegi ceva din ce am spus, bine, daca nu, ramane fiecare la parerea lui.
  10. Si eu gandeam asa.. Pana cand, am facut o comparatie putere/litru, si am vazut cum stau lucrurile. Sa faci sa ai peste 100CP/1litru, si sa ai si fiabilitate, totusi, e ceva! Am 2.0/N47D20, remapat la aprox 220CP, iar sa investesti vreo 600EUR piese si vreo 250EUR manopera o data la 150k km nu mi se pare un capat de tara. Sincer, 2.0d de BMW este mai performant decat multe din motoarele pe care le vedem zi de zi pe strada.
  11. Ce ai citat tu aici este o versiune mai veche de masura Puma. Da, asa e trecut acolo. Ce vorbim noi in ultimile peste 100 de pagini este cum e cu practica Eu am spus ce am constatat la 2 masini, una productie 08/2011, alta productie 09/2012.
  12. @Win60 - ai pm cu nr meu de contact, sa iti impartasesc experienta celor 2 N47 pe care le-am facut distributiile.
  13. Nu suna neaparat a distributie. Probeaza dimineata, la prima pornire, cineva inauntru care tureaza motor 1500-1700-2000rpm maxim, apoi lasi sa coboare, iar urci, si tu stai cu urechea in spatele rotii din fata, in zona aripilor (si stanga si dreapta). De acolo auzi cel mai bine. E greu sa te prinzi daca e sau nu distributie, exista o multitudine de telefoane pe piata, cu o groaza de filtre care iti filtreaza anumite frecvente, daca nu e ceva evident, la toti le suna "a distributie"
  14. Sunt doua probleme. Una e legata de materialele din care sunt facute pinioanele si lanturile (plus patinele). Dupa ce BMW a constatat problema, a scos serii de repere imbunatatite. Asta am spus-o acum cateva pagini, cand am spus ca pot da oricui reperele (toate) pt inlocuirea distributie, ultimul reper fiind upgradat parca Februarie 2017 (pt motorul N47). Deci, ca sa fie clar, nu contest ca materialele din care sunt facute elementele distributiei de N47 sunt mai slabe calitativ decat la motoarele anterioare (coduri cu "M" in fata). Restul, reciteste tu ce am scris, si completeaza cu altceva daca tu crezi ca m-am aberat. Dar si interesesaza-te inainte, pt ca din ce vad in ultimile pagini de discutii, esti pus doar pe flame-uri. Poate unii din useri au timp de rahaturi de flame-uri, eu, unul, nu, asa ca abtine-te sau corecteaza daca tu consideri ca am gresit cu ceva. Si mai e un aspect - la motoarele cu "M" in fata, multe din cele care au deja 6-700k km, alea sunt fara dpf (fie fara dpf din fabrica, fie eliminat), acolo nu mai sunt facute regenerari. Cand vei vedea cum arata un sprituitor de ulei de 170k km cu masina la care a fost facut schimbul de ulei la fiecare 40k km, atunci imi vei de dreptate legat de ce am spus mai sus, si ti se pare tie aberant!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.