Jump to content

LittleM@n

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    -

LittleM@n's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-4

Reputation

  1. Multumiri de pareri, baietii. La un pic peste 20k euro (23-24), la cat este (sau cel putin a fost) oferta la 218i nou, la Bavaria (da, un discount de aproape 35% fata de pretul de lista), cred ca este una dintre cele mai bune oferte de pe piata la ora actuala, si pentru un BMW in sine. Ai mei au plecat in cautari la diverse reprezentante, si dupa ce au inceput cu Duster si au terminat cu Vitara, am reusit sa-i conving sa viziteze si reprezentanta BMW, asa, macar sa vada ce pierd. Cand au venit inapoi zicandu-mi ca erau sa plece acasa cu masina de test, si gata, au dat comanda de 218i si nu mai putem da inapoi, parca am avut o retinere; ma asteptam sa zica ca au venit cu serie 1, nu cu ââŹĹblasfemiaââŹÂ de serie 2. Dar citind pe aici, m-am mai linistit, iar dupa ce a venit masina am inteles de ce le-a placut asa mult. Practic, la buget de masina obisnuita, iei una premium, si cu toate lipsurile de 4x4, ACC si altele, tot merita. Asa ca daca aveti vreo 20 si un pic de mii si cautati masina noua, nu inteleg de ce va mai uitati in alta parte. BMW-ul serie 2 cu discount este best-buy, de departe!
  2. Unde ai gasit 205/45R16 atat de scumpe? Riken/Tigar/Kormoran sunt maxim 250 de RON, iar intre 400 si 450 gasesti deja toate anvelopele de top de la marcile premium: Michelin Pilot Sport3, Goodyear Eagle F1 Asymm 2, etc. La 275 ai Nexen SU1
  3. In medie, eu personal am constatat ca, in general, masinile merg cel mai bine la o temperatura medie intre 12 si 18 de grade celsius. Nu cred ca la BMW e diferit. La 40 de grade plus, sigur va fi mai moale, in primul rand pentru ca densitatea aerului care intra in motor este alta. Stai linistit, ca si celorlalti participanti la trafic le vor merge greu masinile )
  4. Eu am mers cu o masina echipata cu Riken-urile in cauza, si mi s-au parut acceptabile; initial nu stiam ce are pe ea, dar m-am uitat de curiozitate; anvelopele aveau cateva luni, si se prezentau decent. Nu uitati ca Riken/Tigar/Kormoran sunt toate identice, si sunt fabricate in fostele fabrici comuniste de anvelope din Serbia, Cehia, Romania, etc...(in fosta fabrica Victoria acum se fabrica marcile de mai sus ), si toate sunt cumparate de grupul Michelin. Asta nu inseamna ca sunt echivalente cu Michelin, sau sa ne luam Riken ca e ca si cum am lua Michelin. Eu as lua doar din spirit patriotic, daca ar scrie Made in Romania pe ele, sa le dau un test; macar dau de mancare la niste confrati din tara Altfel, daca banii ar fi o problema, m-as uita la Kumho, Hankook, Nexen, Falken, Toyo, etc. Sunt firme care fac anvelope foarte bune, care, in anumite cazuri pot fi chiar mai nimerite si mai faine decat cele fabricate de marcile premium. Eu momentan am evitat Tigar, am mai strans un pic si am luat o pereche de Nexen N'Fera SU1. E adevarat, ca le compar pe masini diferite, dar la prima vedere, in mers zi de zi, normal, mai ales in oras (desi am facut si drum lung cu ele), nu prea observ nici o diferenta intre ele si Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2. Ma simt si sunt la fel de confortabil si in siguranta. Am un amic care dupa ce a incercat o pereche de Hankook V12 Evo2, si a dat jumatate de pret pe ele fata de o marca premium a zis ca in viata lui nu mai arunca cu banii pe Goodyear, Continental, Michelin si alte bazaconii, ca nu i se pare normal sa plateasca inutil marca, si ca fata de Continentalurile SportContact3 pe care le inlocuise Hankook-urile sunt mai bune din toate punctele de vedere.
  5. Daca nu stii cati km are masina, si cureaua/curelele nu par prea mancate, doar putin crapate, se poate pastra pana ajunge sa aiba nu mai mult de 2 crapaturi (decente, nu cratere) per centimetru (adica 1/cm e ok, de la 2 in sus, o schimbi).
  6. Ignore = problem solved. Tot pe drumuri proaste si borduri inalte vei merge si de acum incolo, si o vei rezolva pe asta...pana la urmatoarea (sau urmatorul cataroi, depinde cum vrei sa o iei)
  7. Pentru cine este interesat/tentat: http://www.autovit.ro/bmw-318-C32489769.html - motorul are zgomot de distributie - masina a intrat ultima oara in service anul acesta, la ~153.000km (pe factura de afara tot cam atatia erau).
  8. Masina din 2006, cu 160k km, la 9500 de euro...cam scump. Dupa mine, masina arata bine, dar nu face mai mult de 7500 maxim. Daca chiar vrea sa o vanda ar trebui sa o scoti chiar si in 7000.
  9. Cea de care intrebam mai sus, 2011 - 160.000, avea chederul de la sofer asemanator cu ce ai pozat tu; deci banuiesc ca este o problema mai generala, vreun lot de piese mai "ieftine"
  10. Pai tocmai, ca au modificat si cheile, iar acum apare deja inregistrat in sistem la BMW: Noiembrie 2013 - 150.000 Martie 2014 - 120.000 Inrebam daca se poate face cumva sa fie kilometrajul modificat inapoi la 160 de mii, cam cat este real acum, si apoi sa merg iar la BMW sa mai faca o inregistrare: Aprilie - 160.000
  11. Nu stiu cum au masurat compresia in cilindrii, stiu ca masina a stat vreo 3 ore si ceva in service, si era cel putin cate un om care se tot invartea pe langa ea, lucra la motor, etc (aveau camere, zic si eu ce am vazut pe camere). Repet, masina nu are dati km inapoi, daca asta s-a inteles, my bad. Omul a pus in anunt 173k km, iar la valoarea aia a avut facuta defapt ultima revizie, in noiembrie (sau pe acolo, este in sistem la BMW). Real are 192 de mii, care sunt si pe bord, (pe factura care a insotit masina in martie anul curent are 189 de mii) si mi-a zis asta imediat de cum am sunat. Stiam ce ma duc sa vad. Eu am prezentat masina asa cum am gasit-o, si ce am vazut, in sensul ca poate mai interesa si pe altcineva. Am pierdut niste bani si o zi intreaga pe chestia asta, daca suna a "reclama" modul in care am povestit experienta anterioara, inseamna ca avem o perceptie eronata a termenului de reclama. Am mai vazut si alte masini: 77 de mii; avea de fapt pe factura 153; 120 de mii, avea de fapt pe factura 160; 108 mii, avea de fapt pe factura si asta alceva, nu mai tin minte exact. Cert este ca aproape tot ce se vinde pe piata vechi de 3-4 ani (adus de la licitatii, cu incheiere de leasing operational sau altele), e clar ca are intre 160 si 200 de mii. Macar nu se chinuie sa ascunda, toti iti arata, daca le ceri, facura de la licitatii, si acolo ai de regula numarul de kilometrii. Si daca ii intrebi: ba baieti, pai ce facem? Chiar asa, pe fata? Toti, niciunul nu stie cine i-a dat inapoi, ca asa au venit pe trailer, ca de acolo se dau...ca e varu, ca e cumnatu, ca e nu-stiu care cunostinta, ei nu stiu nimic, asa a venit masina. Si scad la pret instant. Pai daca tot scad la pret, de ce nu le lasa toate la numarul lor real de km, si direct cu pretul mai jos? Tepe romanesti; de cand tot caut masina, am obosit grav; greu gasesti ceva corect si cinstit; nu cer la bani putini, pur si simplu sa nu fiu mintit in fata, ca nu suport sa ma ia nimeni de prost.
  12. Eu am doua idei despre antifurtul de oglinzi, si as vrea o parere daca sunt implementabile: 1) Un fel de saculet din zale, imbracat cu un material textil pe interior, care sa fie pus peste toata oglinda, iar la capat strans la gat peste bratul oglinzii si inchis cu lacat. Aveti idee de existenta unor astfel de saculeti? Nu neaparat pentru oglinzi, pot fi si pentru altceva, se adapteaza; eu nu am gasit inca saculeti fabricati din zale. 2) Executia unor carcase de oglinzi metalice after market, care sa aiba un oblon in spate, care la oprirea masinii sa se traga automat peste oglinda (sau macar peste o parte din ea), cu un mecanism interior de blocare; iar suruburile de prindere ale carcaselor oglinzitor sa aiba capete speciale (triunghiulare, pentagonale, etc). Exista una dintre aceste metode implementate in vreun mod? Inscriptionarea oglinzilor s-a dovedit in timp ineficienta, deja observ multe masini cu oglinzi cu alte numere decat cele de pe masina, iar barele, tijele, si clemele de prindere, nu numai ca sunt inestetice, dar si distrug carcasa oglinzii.
  13. Cum se poate da kilometrajul inainte la un E90 LCI? Adica stiu ca a fost dat inapoi cu o anumita valoare (penibila din punctul meu de vedere, nici macar 25% din valoarea totala), s-a citit cheia la BMW, si a aparut in sistem deja kilometrajul "masluit". Se poate face la BMW setarea kilometrajului la o valoare aproximativ reala? Daca doar se citeste a doua cheie, fara a fi folosita in masina, foloseste la ceva? Eu stiu, conform facturii de afara cat avea masina acum o luna, care bate cam cu ce exista in sistem la BMW. Daca reprezentanta nu stie/face asa ceva, la cine as putea sa merg, priceput sa faca asta? Pentru ca vreau sa-i repun kilometrajul adevarat, si sa mai fac cel putin inca o inregistrare la BMW in baza de date; altfel, daca ajungi mai tarziu la faza sa vinzi masina, o astfel de "problema" sigur va crea o doza mai mare de neincredere, si va face masina mult mai greu vandabila.
  14. Vad ca postul meu initial are deja un minus, deci probabil ca proprietarul s-a "atacat" Am fost si am vazut masina, am dus-o la test: la 173 de mii s-a facut ultima revizie, iar kilometrii au crescut liniar de-alungul timpului, parca cu ceva pauze acum un an, cand probabil a avut o avarie pe dreapta: proprietarul spune ca i se parea ceva revopsit pe aripa dreapta spate, cei din service au zis de aripa dreapta fata, mie mi s-au parut plasticele din interior prinse cam aiurea...in fine. Chiar daca a avut ceva, este reparata corect, suna totul a tabla peste tot, fara kit, lufturile sunt ok. Deci acum masina are acum 192 de mii, si are nevoie de o revizie, si de anvelope. Altfel, interior arata foarte bine (ok, exista cate ceva zgarieturi pe plastice pe ici-colo, dar e normal la nr asta de km, si mai ales ca este culoare deschisa, si se vad imediat). Pielea chiar arata foarte bine, si este ingrijita. Masina ruleaza bine, trage ok, ambreiajul pare ok, general mie mi s-a parut bine inchegata, si in nici un caz de 200de mii; la BMW i-au facut si test de drum, deci au mers cei de acolo, care cunosc mai bine masinile, si au zis acelasi lucru, ca este surprinzator cat de bine se tine. Chiar si la 140-150 este liniste si pace. Conform caietului de service, in tot acest interval a avut schimbate placutele de frana fata doar de 2 ori; deci practic cei 200k km facuti acolo echivaleaza cam cu 80k facuti in RO; pe spate au fost schimbate la 173 de mii si discuri si placute. Lantul nu se aude, motorul este linistit si cuminte. Diferentialul nu se aude. Devizul din service: Necesar revizie; schimbate 2 simeringuri la cutia de viteze; schimbat un simering la diferentialul spate; inlocuit ulei cutie de viteze si ulei diferential cu acesta ocazie; si cumparat anvelope noi. Exista un usor dezechilibru pe compresia cilindrilor 1 si 4, dar nimic alarmant. Parca asta era tot... Prin urmare, daca cineva este interesat de ea, are deja testul facut la BMW Brasov, puteti doar merge si intreba de el. Este un 316d bine echipat, luminos, si care arata extrem de bine. Pe mine nu ma mai coafeaza datorita TVA-ului; deci daca vreti o masina despre care nu esti mintit (cel putin nu la stilul in care patesti la restul), care momentan este in parametrii, go for it.
  15. A spus ca pur si simplu a pus mai putini km in anunt. Si am zis, pentru ce, ca sa nu fuga lumea? Si a zis ca da, intr-adevar, daca se depaseste 175k, catre 200k, de regula nu prea mai vine nimeni. Oricum, cu numarul de km a inceput direct, fara sa intreb eu. La telefon, omul mi s-a parut cinstit. Sincer, decat sa ma uit la una de 120k, si sa ma mint frumos ca are atat, si de fapt sa aiba prin cartea de service pauze de cate un an sau mai mult, si cine stie cat o avea, prefer sa stiu ca are pe bune atat, ca trebuie sa o iau si sa ii fac x-y-z, si stau cu inima impacata Nu, nu insist pe diesel, mai ales ca nici nu am avut pana acum diesel, ci numai benzine, dar daca te uiti la masini pana in 12-12.5 mii, dupa 2010, nu prea ai optiuni, decat diesel. Asta e, asta se cauta, ma conformez Si nu, n-am avut BMW pana acum, doar mai multe japoneze, pur si simplu curiozitatea ma face sa iau in calcul o astfel de optiune. Am gasit, intr-adevar, si pe Mobile/Autoscout, intrucat am comparat preturile; la o echipare asemanatoare, dar motoare mai mari, si preturile sunt un pic mai mari; daca iau in calcul si transportul, ajunge la cel putin +1000, iar pentru ce imi trebuie mie masina, parca nu prea merita...iar numarul de km, este si acolo mare; atat timp cat are peste 100k, parca nu mai are relevanta cati sunt, ca oricum sunt multi pentru 3 ani. Sau pentru motoarele astea are?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.