Jump to content

Lemeleul

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW X3 3.0sd

Lemeleul's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. Motorina euro 4 sau 5 de la OMV, si mai ales cea aditivatĂŁ, este uscata...asa sunt standardele, asa ca e normal sa se audĂŁ zgomotul de injectoare...cel mai bine bagi ne aditivatĂŁ de la PETROM.
  2. Salutare, Se pot schimba la un alt service fara sa dai jos motorul si cutia. Recomand sa achizitionezi singur piesele de pe siteurile cunoscute de profil (nu stiu daca am voie sa dau nume aici) dupa ce identifici codurile in baza VIN-ului(singur sau cu ajutorul cuiva care se pricepe). Stima
  3. Sunt recalluri si de M57 3.0d sau 3.0sd din perioada 2007-2008 sau doar despre N47 se vorbește?
  4. Teoretic eu am inteles si este foarte logic....si eu cred ca merge instabil si miroase puternic la relanti pentru ca amestecul e prea bogat in combustibil si prea sarac in aer asa ca ar trebui sa mai cresc aerul insa cine ma poate ajuta sa fac asta? La cine sa merg in Bucuresti sa ma ajute cu aceasta setare? Multumesc
  5. La mine nu este asa rau, singurul lucru care ma deranjaza este relantiul usor instabil si mirosul intapator de la esapament tot la relanti, in rest masina merge excelent...EGR-ul a fost curatat acum 40.000 de km...si de atunci am mers 90% exterior...o fi de la el...colegii de mai sus ziceau ca au schimbat EGR-ul si nu s-a imbunatatit nimik?
  6. Dar la 3.0sd este in fata...si tot se intampla...asa cum am vazut de curand...
  7. Scuze ca am ĂŽnțeles greșit...din pĂŁcate e din ce in mai clar ca fiabilitatea mașinilor germane e departe de ce se crede sau se comunica in media...pĂŁcat ca asta se ĂŽntâmpla pe banii noștri Toate bune!
  8. Aici eu am alta pĂŁrere....eu am si Megane 2 1.9dci 131cp care mai are un pic si face 300.000km...iar motorul se aude si trage ca nou...nu scoate fum si consuma foarte puțin!! Mașina are reviziile fĂŁcute la 15.000 si distributia din 60.000-70.000km....in rest, mașina merge zilnic si in regim sportiv cam tot timpul...!! In același timp, cu toate ca BMW-ul are mai puțini km si merge cu precĂŁdere in afara orașului a avut mai multe probleme si a fost in service mai mult decât Megane-ul...!! Acum mai stau si cu stresul lanțului la el.... Deci...uneori la pomul laudat se pare ca nu trebuie sa ne ducem cu sacul...si invers....
  9. Suna bine anuntul ĂŁla de pe eBay...motor cu km putini, preț relativ bunicel (pentru ce problema ai acolo)...si mĂŁcar vezi partea pozitivĂŁ, vei avea un motor mai nou si cu ceva garanție, plus ca rĂŁmâi si cu câteva piese de rezerva...turbo mic, turbo mare, injectoare, galerie admisie, senzori ai alte minuni....etc....poate tot rĂŁul spre bine!! Sa auzim de bine!!!
  10. Poate sunt eu cârcotaș dar si la mine se simte un ușor mers instabil la relanti si eșapamentul miroase ĂŽnțepĂŁtor a noxe...in ture merge perfect, nu scoate fum si nici nu da nici o eroare pe tester...am fost si la Filaret si au zis ca e totul perfect normal (furtune vacuum, suporti motor, etc)...injectoarele au fost date jos si verificate pe tester...totul perfect...vreo idee? Mulțumesc anticipat!
  11. Daca schimbi anvelopele cu unele de alte dimensiuni cutia trebuie sa invete noile rapoarte... Problema se rezolva foarte usor printr-un reset la cutie care se poate face la oricine are o diagnoza BMW sau o poti face chiar tu daca cumperi o diagnoza. Daca vei reveni la anvelopele anterioare va trebui sa dai reset din nou...ca sa invete din nou...insa cel mai bine este sa ai anvelope de iarna si de vara de aceleasi dimensiuni sau cel putin sa fie conform echivalentelor oficiale...ca sa nu fie nevoie sa tot resetezi. Numai bine!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.