Jump to content

Mithos79

Members
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Mini cooper

Mithos79's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salutare tuturor Am un mini cooper 2003, 210 000 km, care de 4-5 ANI are problema asta: mers neregulat motor cu oscilatii la ralanti dupa ce acul scade la 900 rpm. Povestea este lunga si costisitoare A inceput cu tremuratul motorului si oscilatia mentionata. Am folosit 3 ani benzina 95 de la omv, iar in ultimii 3 ani folosesc doar de 98 La 190.000 km , tremuratul motorului s-a amplificat pana intr-o zi cand bujia de pe cilindrul 2 a sarit din chiulasa cu tot cu filet. A urmat o reparatie costisitoare care a inclus reconditionarea chiulasei, alezare, ghidaje, 3 supape , refacut filet bujie, inlocuire ax cu came, semering distributie, fulie- uzura. Mersul neregulat s-a diminuat o scurta vreme dar a revenit, mergand la mecanic cu check engine aprins - eroare pe acelasi cilindru. Am inlocuit fisele si bobina de inductie, si masina a mers o vreme Mai bine, cu o mentiune: am gasit ulei in capatul bujiei cu probleme. Am inlocuit garniturile bujiilor si am schimbat bujiile cu ngk-uri de la Bavaria. Masina a mers mai bine, oscilatia a ramas identica. Urmeaza o eroare pe una din sondele lambda, pe care am inlocuit-o, banuind ca ea poate fi vinovata de mersul neregulat plus cresterea consumului la 13/100 in Oras. Gresit, consumul nu a scazut vizibil, dar macar masina nu se Mai inneca la plecarea de pe loc. Am decis Sa desfac motorul Sa vedem ce este in neregula, banuind probleme pe cilindrul 2. Motorul avea o bataie la rece. Am gasit totul in regula insa, schimband segmentii care erau praf, si mecanicul a gasit probleme la cativa cuzineti. I-am inlocuit pe toti, plus senzor bataie motor care avea firul ciupit in 2 locuri, termostat - uzura. Am uitat de reafecerea scaunelor la doua supape care nu Mai inchideau correct. A urmat un rodaj de 500 km pe autostrada cu mers constant cu 90. Plus mers pana in 3000 rpm pana la schimbul de ulei pe care l-am facut dupa 1000 km. Motorul a tors ca o pisica 2 zile, dar oscilatia a revenit, insa doar la rece. Daca merg Mai mult de 15 minute oscilatia dispare. La schimbul de ulei de 1000 km am schimbat si pcv valve care tacanea usor. In prezent, motorul merge foarte bine in mers, consumul e ca la Cartea tehnica, dar oscilatia la ralanti la rece (dar la 900 de rpm dupa ce se ridica temperatura apei) a ramas. Sunt schimbate toate garniturile posibile, iar mecanicul nu a sesizat nimic in neregula la admisie sau furtune. Filtrul de benzina il schimb la fiecare revizie. Ca Sa fie totul clar, eroare la masina asta pe tester am avut doar de 2 ori: la sonda lambda si inainte Sa schim bobina de inductie. Totul e ok pe tester - atat la Bavaria cat si la mecanicul meu. Si da, km au fost dati inapoi la achizitie de un geambas cu idei simple, Deci s-au desfacut ceasurile. Astept O idee, ca eu le-am risipit pe toate
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.