Jump to content

ando_ando

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    318d

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ando_ando's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Da, asta cred si eu. De aceea mi-am comandat un dvd-reader nou. Nu stiu exact care e de vina: lentila, partea mecanica sau partea electronica. De aceea am zis ca imi iau unul nou si gata.E plug and play. Pt cei care au probleme isi pot comanda de aici: http://www.lasertrader.de (sectiunea Laufwerke,masina, apoi trebuie sa verifice codul navigatiei) Probabil se gasesc si mai ieftine, nu stiu.Cert e ca aici mi-am gasit codul navigatiei. Sper ca nu am incalcat vreo regula postand acest site aici. Multumesc mult de informatiile primite!
  2. Ok.varianta asta cu adaptorul e si mai complicata. Raman atunci la varianta cu USB-ul. Momentan am alta problema cu navigatia.De ceva vreme a inceput sa numai mearga cum trebuie. Imi tot apar mesaje ''Medium cannot be read'' si ''Please insert the navigation DVD'' chiar daca DVD-ul e inauntru. Am fost la reprezentanta la BMW si mi-au zis ca ce pot sa imi faca e sa imi schimbe navigatia. 2300 de euro. Mi-am desfacut navigatia si ce sa vezi, am gasit in navigatie o fisa de 10 eurocenti ). Acum incerc sa mi-o repar si sper sa se repare prin inlocuirea DVD-reader-ului.Sper!
  3. Ms am inteles.Deci e treaba serioasa daca vreau sa fac acest lucru.De tras cabluri pe sub mocheta, codare.. Stii ceva de acel adaptor pentru Ipod? daca inlocuiesc adaptorul actual de Nokia 6XXX cu unul MEDIA pt Ipod,as putea sa imi folosesc comenzile de pe volan?
  4. Salutare Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie? Vreau sa imi instalez in masina un dispozitiv de pe care sa ascult muzica, si in acelasi timp sa pot sa imi folosesc si butoanele de pe volan pt a schimba melodiile. Ca si optiuni, din ce am citit pana acum, ar fi USB sau un media snap-in adaptor. Detin un seria 3 e90 318d, cu navigatie business.De asemenea am si Bluetooth si mufa pt auxiliara. Ce ar trebui sa cumpar?
  5. Salutare, Un alt site de pe care va puteti comanda piese originale bmw este: http://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteile Eu mi-am comandat si am fost foarte multumit. Firma are sediul undeva pe langa Passau, Germania.
  6. Etapa urmatoare: desfacut chiulasa. La prima vedere nimic suspect referitor la garnitura de chiulasa. Deci ramane de verficat chiulasa de fisuri iar apoi sa vada planeitatea. Pana in momentul de fata sunt foarte confuz in ceea ce priveste acea pierdere de apa. Are cineva vreo idee??? Acum ca motorul e desfacut poate sa imi zica cineva ce sa ii mai pun sa verifice?
  7. Dupa prima zi la service am exclus varianta ca ,,racitorul de gaze,, sa fie fisurat.Am facut un bypass la racitor(un furtun conectat la furtunul de intrate al apei in cooler, si la furtunul de evacuare al apei din cooler. Rezultatul: dupa ce se incalzeste motorul incep din nou sa apara bule in borcanul de lichid de racire. Am uitat sa precizez ca initial au facut testul de presiune in instalatia de racire si nu au putut masura pt ca presiunea era prea mare. Acum urmeaza partea frumoasa: desfacut chiulasa,schimbat garnitura,verificat chiulasa de fisuri(si schimbat chiulasa daca e cazul).
  8. Daca ar fi garnitura aia banuiesc ca ar trebi sa se vada undeva ca a curs.Problema e ca nu vad nici o urma acolo ca ar fi curs vreodata ceva. Din cate am mai citit pe net se pare ca e piesa 1, pt ca la mine dupa ce se incalzeste motorul incepe sa scoata fum alb.iar acel fum are un miros dulceag. Din cate am inteles daca se sparge exhaust cooler-ul apa iti ajunge in canalizatia de evacuare si de acolo acel fum alb,care de fapt sunt vapori de antigel. Am vazut ca piesa 1 are o pozitie inclinata pe motor, deci banuiesc ca apa nu ajunge in cap la pistoane (egr,admisie) ci se duce direct in evacuare. Maine am programare la service,asa ca vor gasi ei ceva.
  9. ma gandeam ca poate a mai patit cineva asta. O sa merg cu ea la reprezentanta, ca de ,,meseriasi'' nici nu vreau sa aud.
  10. Salutari posesorilor BMW. De cateva zile sunt posesorul unui E90 318d(122CP) din 2005,122.000Km. Dupa cateva sute de Km mi-a aparut in bord ,,coolant level too low''. In prima faza nimic ciudat. ma duc la magazin iau niste antigel(Glysantin G48) +apa,completez cu vreo jumatate de litru, cred.La vreo 2 zile dupa asta verific din nou nivelul de antigel si spre uimirea mea, iarasi sczuse nivelul in conditiilee in care nu am facut mai mult de 100-150km. Vazand asta am inceput sa caut locul pe unde curge,DAR nu il gasesc. Spuneti-mi daca ati intampinat problema asta.(De raspunsurile ,,meseriasilor'' m-am saturat,ca o fi chiulasa, ca o fi garnitura de chiulasa,ca o fi pompa de apa, ca e termostatul...)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.