Si eu am un e90 2007 318i 129cp, in general multumit de masinuta, foarte stabila cu rotile de 17" de coupe, silentioasa, motorul trage decent si chiar se aude frumos in turatii cu filtru sport K&N si toba DirectFlow Pilot-Borla. Si mie imi papa anul trecut ulei gen 1 litru/1000 km, inclusiv fum la greu la semafor, sau cand o lasam sa mearga la relanti cateva minute si o acceleram brusc...toti mecanicii mi-au spus "semeringurile de supape". Toata povestea ma costa 1500 lei si am zis totusi sa incerc sa-i schimb uleiul. Ei bine am schimbat uleiul si problema s-a rezolvat, fara pic de fum, am completat doar 1l/10.000. Cand am luat-o cica avea ulei BMW, am pus unul mai gros desi toti mecanicii mi-au spus ca ei nu recomanda, am pus 5W-40 Motul, la al doi-lea schimb am pus Mobil 5W-40. Acum o sa trec pe Full Syntetic Mobil 10W-40, care nu se gaseste in Romania. Am auzit tot felul de povesti despre uleiurile vandute prin Romania, inclusiv despre cele de producator, de aceea am vrut sa schimb. Acum nu zic ca semeringurile nu sunt duse, sunt sigur ca sunt, dar spun ca in cazul meu, am rezolvat problema fumului si consumului doar prin schimbarea tipului de ulei. Alte probleme: garnitura de la motor, ceva probleme pe la caseta de directie, dar s-au rezolvat temporar cel putin.