Jump to content

gabriel.m

Members
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Oradea

Contact Methods

  • Yahoo
    diffrepair@yahoo.ro

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 328ci

gabriel.m's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. cu pĂŁrere de rĂŁu ați deviat puțin de la subiect, eu am ĂŽntrebat dacĂŁ se pot afla ore totale de funcționare a mașinii, ca apoi sĂŁ se poatĂŁ calcula km reali. am vĂŁzut ca la Audi, dacĂŁ intri ĂŽn meniul ascuns poți vedea orele de funcționare și cu un mic calcul poți afla km reali cu o micĂŁ marjĂŁ de eroare.
  2. mulțumesc pentru rĂŁspuns, ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ nu sunt orele totale de când funcționeazĂŁ mașina, sunt prea puține, cu orele astea ar trebui sĂŁ ai maxim 8500 de km.
  3. ok perfect, dacĂŁ sunt afișate orele totale de condus și ĂŽn altĂŁ parte, adicĂŁ navi, cu atât mai bine.
  4. ok, Mulțumesc, aștept pânĂŁ atunci, chiar dacĂŁ se poate reseta, dacĂŁ nu coincid la calcul orele cu km, e clarĂŁ treaba, au fost modificate.
  5. am o ĂŽntrebare se poate afla numĂŁrul total de ore de funcționare sau condus, la un E90 din meniul ascuns? http://e90.wikifoundry.com/page/BC+hidden+menus linkul atașat are meniul și submeni-urile, undeva la 08.04 și 08.06 ar trebui sa fie "total time driven" Ăntrebarea mea este, timpul de acolo este timpul total de funcționare al mașinii? dacĂŁ este timpul total și dacĂŁ este de ordinul miilor sĂŁ poate calcula ușor numĂŁrul real de km al unei mașini? cei care aveți E90 dacĂŁ puteți verifica ar fi perfect. eu vreau sĂŁ achiziționez un E90 și vreau sĂŁ aflu km originali, asta dacĂŁ cunosc orele totale de funcționare ale mașinii. dacĂŁ mĂŁ poate ajuta cineva cu informația asta, ofer formula de calcul.
  6. Nu ești interesat de un ceas comparator, plus stativ magnetic, pentru când o sĂŁ ĂŽți faci diferențialul, am unul cu garanție, luna trecutĂŁ l-am luat, ĂŽl dau la preț bun 100 ron, ceasul și stativul.
  7. da, mi-ar fi plĂŁcut sĂŁ ajut, nu sunt din Ct, sunt din Br, dar locuiesc ĂŽn Oradea. ĂŽn legĂŁturĂŁ cu cheia e cam scumpĂŁ sĂŁ știi, ĂŽn funcție de cât mĂŁsoarĂŁ, una potrivitĂŁ pentru tine ajunge undeva la 200- 300 euro. sĂŁ o iei doar pentru o lucrare nu prea se meritĂŁ. poate gĂŁsești sĂŁ ĂŽmprumuți de la cineva, deși nu prea sunt scule de ĂŽmprumutat, sunt scumpe și se și pot decalibra repede. mai sunt și alte variante de a mĂŁsura preload-ul numai cĂŁ trebuie sĂŁ mĂŁsori și sĂŁ faci și câteva calcule.
  8. da așa este bucșa se stricĂŁ și existĂŁ pericolul sĂŁ deteriorezi și rulmenții, asta e dezavantajul când schimbi totul (pinion, coroanĂŁ, rulmenți) când recondiționezi e alta folosești vechiul distanțier și ai pĂŁstrat adâncimea corectĂŁ. ĂŽncearcĂŁ sĂŁ mĂŁsori cele douĂŁ pinioane (când ĂŽl scoți pe cel vechi), dacĂŁ ĂŽnĂŁlțimea lor este egalĂŁ, poate poți folosi vechiul distanțier și așa ai rezolvat cu adâncimea.
  9. Pasta se folosește la sfârșit la sfârșit verifici amprenta, dacĂŁ nu este bunĂŁ trebuie sĂŁ o iei de la capĂŁt. urmĂŁrește video asta și ai sĂŁ vezi cĂŁ undeva pe la minutul 17:20 vorbește despre treaba asta, la minutul 18:00 omul explicĂŁ cĂŁ ultimul pas este verificarea amprentei și dacĂŁ nu este bunĂŁ, ĂŽn funcție de amprenta pe care o ai, reașezi coroana sau adâncimea adâncimea pinionului (spune el undeva pe acolo cĂŁ trebuie sĂŁ dezmembrezi totul), pe la minutul 24:00 pânĂŁ la sfârșit ĂŽți explicĂŁ și tipurile de amprentĂŁ.valoarea de .003'' - .0035'' este undeva ĂŽntre 0.076 -0.088mm. raportul de 4.44 personal cred cĂŁ e foarte fain, e adevĂŁrat cĂŁ e mai scurt, sau printre cele mai scurte, avantajul la el este cĂŁ ĂŽți crește accelerația, dezavantajul scade topspeed-ul.cu patinatul fii sigur cĂŁ o sĂŁ patineze mult mai ușor decât cu cel vechi. am vrea sĂŁ vedem piesele din cutie, nu cutiile spor la treabĂŁ.
  10. Da se adunĂŁ. ordinea ĂŽn care se executĂŁ este urmĂŁtoarea, montezi pinionul cu rulmenții, ĂŽl strângi treptat mĂŁsurând din când ĂŽn când cu cheia dinamometricĂŁ, ca sĂŁ nu depĂŁșești 14-16 (16 de preferat), dacĂŁ depĂŁșești bucșa de strivire nu mai este bunĂŁ, ai strivit-o prea mult și va trebui sĂŁ o ĂŽnlocuiești (este de unicĂŁ folosintĂŁ, asta dacĂŁ o gĂŁsești sĂŁ o cumperi). Pui coroana, cu rulmenții și cu distanțierele sau siguranțele de alezaj cele vechi, apoi mĂŁsori cu ceasul comparator back-lashul. DacĂŁ bachlashul este prea mic rectifici din ele, dacĂŁ este prea mare, pui altele, ĂŽn partea cu coroana sĂŁ fie mai groasĂŁ, iar ĂŽn cealaltĂŁ mai subțire. Ăntre timp mai mĂŁsori și preload-ul, tot la pinion. Nu ai cum sĂŁ ai la pinion 14-16, iar dupĂŁ ce adaugi coroana sĂŁ ai 9-11, mai puțin, este evident cĂŁ vei avea mai mult, deci cele douĂŁ se adunĂŁ. Spor la treabĂŁ.
  11. Ai prins ideea? deși același lucru ți-am trimis și pe email.
  12. Meticulous Measuring and Fitting Rebuilding a differential correctly, requires the ability to preload a set of pinion bearings and a carrier bearing with a rolling torque gauge. This is critical to bearing life because too much preloading will burn up the bearings in short order and too little will cause them to skid on the races and create flat areas on the rollers. Either extreme drastically shortens the longevity of the differential. Pinion bearings are separated by a “boa neck” crush collar that must be collapsed first in order to preload the bearings for 14 to 16 inch pounds of rolling torque. Preload specs for the carrier bearings are 9 -11 inch pounds of rolling torque. This is accomplished with shims that are installed between the differential case and the carrier bearing housing. They also “shim-up” the backlash on the ring and pinion. Because factory shims come in .002” increments, they can be problematic when it comes to setting up the ideal backlash of .003” to .0035”. We get around this by manufacturing our own shims in smaller .001” increments, allowing us tighter tolerances. As for bearings, our choice is Timken Roller Bearings. We’ve fabricated special tools for installing the bearing races and seals so that they are always seated squarely and properly. Some units require unique attention such as the E46 Variable LS. Their carrier bearings are pre-loaded with a set of precision ground snap rings used for shimming. We’ve developed a method for expanding the case so these bearing can be shimmed and pre-loaded to the proper 9 to 11 inch pounds of rolling torque and still be able to set the back-lash on the ring and pinion to .0030” - .0035”.
  13. Problema cu acel bocĂŁnit este de la diferențial are bachlash-ul prea mare. Se poate regla dacĂŁ ești interesat contacteazĂŁ-mĂŁ pe diffrepair@yahoo.ro.
  14. dacĂŁ ești interesat sĂŁ repari un diferențial, contacteazĂŁ-mĂŁ pe diffrepair@yahoo.ro și putem vorbi, eu cu asta mĂŁ ocup.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.