Jump to content

EDUARD2013

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520D

EDUARD2013's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Pfff...ier am fost cu Dihania la mecanic. Turbina e ok, tubulatura e ok. A spus ca e din filtrul de particule... Am incercat sa merg pe "autostrada" vreo 60 km cu masina turata peste 3000 rot/min...si nimic. Nu stiu cat ar costa o regenerare. Mecanicul spune ca ar ma fi o solutie ...adica sa dam o gaura in filtru!!! Voi ce parere aveti??? Multumesc !! E drept ca inainte am avut o masina , nu asa de pretentioasa...un Renault Megane...la care nu duceam grija sa merg cu ea peste 2500 rot/minut, deci nu prea am stiut...
  2. Mda...cred ca vor fi verificate de cineva care se pricepe. Eu, ma cam uit ca mata in calendar. E posibil ca de la acele furtune sa am si problema ca nu trece de 3000 rot/min , dupa treapta a 3-a??
  3. Buna seara. Am achizitionat si eu un BMW 520 d, an de fabricatie 2006. Am avut ceva probleme, cand accelerez in treptele 1 , 2 trece de 4000rot/min dar incepand cu treapta a 3 pe la 3000 rot/min...parca sta...nu se mai accelereaza, si acul care indica consumul coboara. Acum cateva zile s-a aprins un indicator galben in bord, cel de deasupra turometrului, dar s-a stins singur. Am mai avut surpriza sa se aprinda si cand a fost pus pe tester a dat ca nu are debit de aer. S-a curatat EGR-ul si admisia..si nu am mai avut probleme...dar acum...dupa cum spuneam...dupa treapta a 3 de viteza am probleme. Plus ca se mi se pare ca se aude un fasait suspect dar asta doar in sarcina (in mers) caci pe loc nu se aude... Ma poate ajuta cine va cun raspuns? Multumesc anticipat!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.