Jump to content

theSaint

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Galati

Previous Fields

  • Masina
    bmw e91

theSaint's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. E simplu. Cu motorul pornit (poti si in mers) tii apasat cateva secunde butonul BC de pe semnalizare. Nu stiu daca trebuie neaparat sa fii pe unul din meniurile KM, RANGE, CONSUM MEDIU... etc..
  2. Am vazut poza cu un 320 incaltat cu 225/55/r16. Eu visez la 225/60/r16. M-am gandit ca, atat timp cat in cartea de identitate este trecut pana la 255/30/r19 spate si 225/35/r19, s-ar incadra si 225/60/r16. Chiar gasisem si 4 anvelope noi..... Inca mai sper la niste pareri pozitive de la voi...
  3. Salutare. As vrea sa imi schimb anvelopele si m-am gandit sa merg pe ceva mai mari, dar tot pe 16". Am un e91 din 2009 (facelift), echipat cu 205/55r16. Ma gandeam sa pun 225/55/r16 sau 225/60/r16. Intrebarea e simpla: se potrivesc ok pe jantele mele 7J, fara sa atinga pe nicaieri (arc, amortizor) etc.. Aveti cunostinte de asa ceva? Eu cred ca m-ar ajuta un balon mai mare...
  4. Din pacate nu stiu exact ce specificatii sunt trecute pe spatele lor. Doar ca mi s-a parut suspect cum 2 seturi de acelasi model, ce se vor OEM, au specificatiile trecute in locuri diferite. Speram sa aflu de la vre-un coleg de forum care e misterul. On topic, din ce vad in poze, pe prima e stantat 8,5 J X 18 iar pe a 2-a 8J x 18. Ambele au et20. Pe prima poza se vede clar stantat BMW, iar in a 2-a poza nu disting sa scrie asa ceva. In schimb, pe a 2-a scrie AUSTRIA iar pe prima nu.... Poate gaseam un posesor de style 135M OEM sa ma lamureasca.
  5. Salut. Incep acest topic din dorinta de a afla cum poti deosebi jantele OEM de replici. Pe langa design-ul jantei care poate sa difere mai mult sau mai putin (numarul de spite, etc), cel mai bun test il reprezinta stantele de pe spate. Acolo sunt trecute informatiile pretioase. Dar totusi, un caz mi-a atras atentia: cum cautam eu un set de jante style 135M, am gasit 2 seturi diferite, ambele presupuse OEM, dar cu inscriptii diferit pozitionate. Si va intreb pe voi, care credeti ca sunt originale si care replica (sau poate sunt ambele originale). Pe spatele jantei, unele au stantele pe spite, altele le au aproape de prezoane. Chiar si modelul de pe spate difera intre ele.... si a 2-a poza, cu acelasi model de janta, dar altfel stantate detaliile pe spate.
  6. Salut. Am cateva intrebari: taietura aia din anevelopa cum se prezinta? E profunda? Nu cumva e risc mare sa cedeze la o groapa mai serioasa? Jantele sunt replica? Te-ar interesa un schimb cu jante originale style 360 (stare buna) + anvelope Kumho all season (nu mai au multa viata)???
  7. Salut. Ai fi interesat de un schimb cu jante style 360 in stare foarte buna echipate cu anvelope Kumho 205/55/R16 folosite + diferenta de bani?
  8. Salut. Niste poze mai bune in care sa se vada inclusiv profilul anvelopei (grosimea crampoanelor) se poate? Singura fotografie pusa, e de o calitate foarte slaba. Multumesc.
  9. Nu vreau sa ma bat cu pumnul in piept ca am inventat roata, in cazul asta doar am realizat ceva dintr-o greseala. Va invit sa faceti un test similar cu ce am experimentat eu. Activati asistentul de faza lunga, apoi tineti telefonul sau o alta lumina in dreptul senzorului de pe oglinda si apoi va veti convinge ca nu se mai aprinde faza lunga (o sa creada ca vine o masina din fata). Nu zic ca ceea ce ai spus tu mai sus e gresit (sunt prea novice si o recunosc), dar nici nu pot sa trec cu vederea un fapt cat se poate de real. Poate daca incercati si voi, mai descoperiti cate una, alta... O seara placuta tuturor si La Multi Ani in noul an!
  10. Tocmai am realizat dupa ultimul drum facut ca senzorul incercuit cu galben are legatura cu "asistentul de faza lunga". Aveam montat detectorul de radar in spatele oglinzii, chiar in dreptul senzorului respectiv si nu imi mai mergea faza lunga pe automat. Motivul = lumina rosie a display-ului detectorului batea fix in senzor. In mers, am astupat cu degetul acel senzor si imediat mi s-a aprins faza lunga. Deci atat "camera" de sub oglinda, cat si acel senzor de pe oglinda sunt pentru "asistentul de faza lunga". Faza cu "auto dimming" la oglinda pica!
  11. E buna ideea cu schimbatul becului. O sa incerc. Ca si timp, am merg de multisor cu eroarea asta. Sa tot fie vre-o 3 luni. Nu prea am considerat-o o urgenta.
  12. Asa am si eu la oglinda. Asistentul de faza lunga, senzorul de ploaie si senzorul acela de pe spatele oglinzii. Chiar daca sunt putin off-topic, as vrea sa te intreb totusi de ce e montat senzorul de Auto Dimming pe spatele oglinzii? Ca atunci cand vine cineva cu faza lunga din fata ta sa iti "intunece" oglinda? Stiam ca senzorul de Auto Dimming este integrat in geamul oglinzii interioare, centrat, sus. Se vede daca te uiti atent la geamul oglinzii, si ajuta cand primesti o faza lunga de la cineva din spatele tau. Deci senzorul de pe spatele oglinzii ce rol are?
  13. Da, cand intorc de volan spre stanga, lupa se misca, dar becul de langa nu se mai aprinde. Cred ca nu imi ramane decat sa merg la un tester cu ea. Speram sa gasesc o solutie cat mai simpla pentru mine aici la voi. Multumesc frumos pentru replay-uri.
  14. Salut. Problema aparuta la E91-ul din dotare, model LCI facelift: de ceva vreme, cred ca mi s-a ars becul "de curba" pe partea stanga (cel din blocul optic, spre interior). Drept urmare, la fiecare pornire a motorului, pe monitor si in bord apare eroarea "Left Cornering Light Failure". De 2 zile am reusit sa cumpar un bec de schimb H8 cu cot, pe care l-am schimbat, dar degeaba. Becul ramane stins cand iau curba spre stanga si eroarea e la locul ei in bord. Acum, vreau sa cred ca becul nu e ars de nou, montajul a fost facut repede. Se poate ca el sa nu functioneze pentru ca nu s-a sters eroarea din bord (care sa inteleg ca se sterge doar cu un tester special)?? Am incercat in submeniul de resetare a reviziilor, placutelor, etc... dar nu e si optiune de sters eroare de bec. Ce trebuie facut sa imi functioneze si mie becul buclucas? Multumesc.
  15. Intai activezi functia din Idrive (daca ai asa ceva pe masina), iar cand se face noapte si esti la drum, pentru pornirea "asistentlui" de faza lunga doar ii dai un impuls spre inainte din maneta de semnalizare. O sa iti apara pe micul display dintre turometru si vitezometru simbolul "asistentei la faza lunga" activat (este simbolul unui far aprins cu un A langa).
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.