Jump to content

gj24costi

Members
  • Posts

    57
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw e 90

gj24costi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-2

Reputation

  1. Merg zilele viitoare si dupa postez.
  2. Lichidul de frana se schimba pentru a nu avea probleme dupa 20 30 de ani cu masina.daca tu nu il schimbi nu e o problema.asta face ca sistemul de franare sa tina di dupa 20 de ani.nu iti va imbunatati franare...
  3. Si as mai completa ceva....ventilatorul de racire merge doar pe treapta intai.nu ar trebui sa mearga pe maxim cand pornesti clima????
  4. Deci sa vad daca ajunge curent constant pe fir???diagnoza am facut cu inpa.pe ce modul trebuie sa fie eroarea??? Am scanat cu inpa.au o erare in dme.dde.si alta eroare in dsc.eroarea de la asta unde imi apare???pe ce modul???multumesc pt raspuns
  5. Am observat ca baga frig pe loc daca turez masina.nu stiu cu ce sa incep.cine are idei???
  6. Si care e modulul care comanda ventilatorul???la mine uneori porneste alteori nu
  7. Filtru este nou.termocupla are rol ca raceste radiatorul de clima dar nu stiu cand trebuie sa mearga.rog pe cineva care stie sa imi spuna si mie.
  8. Salutare.am si eu o problema cu clima.baga rece in mers foarte bine.problema e ca atunci cand merg in oras incepe sa numai bage asa bine.a mai patit cineva asa ceva???cu ce ar trebui sa incep???daca ar putea cineva sa imi spuna cand ar trebui sa intre termocupla care raceste???
  9. Salutare baieti.am si eu o problema la stergatoare.nu se mai opresc jos de tot unde ar trebui se opresc putin mai sus cu cativa cm indiferent ce treapta folosesc.ce ar putea fi?a patit cineva asa ceva???
  10. Cel mai simplu este cu autocolant.cauti culoare pe care o vrei si nu ai probleme.vopseaua e mai greu de dat poate se cojeste de pe plastice...
  11. Releul costa 250 lei beru l-am schimbat eu acum o luna.de schimbat se schimba pe sub relativ repede.nu vad dc te costa atat
  12. Stati ma langa ea pana urca apa la 90 de grade.schimbati uleiu la 5000 de km so nu depasiti 100 la ora.asa o sa aveti masina pe viata.
  13. Deci treaba sta in felul urmator.cea mai mare prostie este sa lasi dieselul la relanti dimineata ca sa urce putin temperatura.dieselul se incalzeste fff greu la relanti .un motor are cea mai mare uzura cand e rece.din cauza asta nu trebuie lasat la relanti mai mult decat 15 20 sec pana isi ia ulei cum trebuie.dupaia plecat cu el si nu dus in 3 4 mii de ture pana nu ajunge in temperatura.cel mai ok lasat 5 10 sec vara si 15 20 iarna.dupaia plecat ca sa se incalzeasca
  14. Valentin acelasi lucru l-am patit si eu.am plecat din italia cu plinul adica 61 l si am ai bagat 20 pana acas.deci 80 l am facut 1540 km si mai am autonomie 50 km.deci ma apropii de 1600 cu 80 l.asta inseamna 5% iar bc-ul arata 5.9....mentinonez ca am facut consumul asta nedepasind 130.masina e resoftata cred ca de aia si mie imi arata mai mult.
  15. Eu am facuto dintr-o coada si asa an centrat discul.intradevar e fff urat aceesul la suruburile din partea de sus a cutiei..iti trebuie 2 prelungitoare lungi...eu m-am cam chinuit dar am reusit
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.