Jump to content

bimmerdriver

Members
  • Posts

    163
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    bmw e90 318d

bimmerdriver's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

11

Reputation

  1. Surpriza!!!...Alternatorul cumparat de nou (marca ceva Remi) era defect. Proprietarul (nu e masina mea) a ales sa-l reconditioneze pe cel vechi (original) si....incarca cum trebuie. In situatia de mai sus eram intr-un loc unde nu aveam prea multe variante (nu aveam nici macar o diagonza, masurarea incarcarii s-a facut in meniul secret) si de-aia am ales sa cumparam nou sa-l schimbam. Pana la urma am gasit pe cineva care l-a reconditionat pe cel original si gata treaba. Mi-era greu sa cred ca alternatorul cumparat ar putea fi defect, desi m-am gandit si la asta.
  2. Salut!Va rog sa ma ajutati, macar cu o idee, in urmatoarea problema:Auto: e91, an 2007, motor M47Masina a pornit, am mers aprox. 50 m, s-a aprins eroare DSC+ABS si s-a oprit motorul.Cand am dat sa pornesc motorul iar, face clank si se taia curentul. Desfac torpedoul sa misc de cablul rosu plus, ala gros, ca stiam ca e o problema destul de comuna. Dupa asta invartea aprox. 1 sec. si iar de taia curentul. Deci, bateria dusa. Ok. Dam curent, porneste, verific incarcarea in meniul secret, 13.5v, cand iau cablurile de curent scade de la 13.5v la aprox. 7v, cand s-a oprit motorul. Primesc si mesaj charging system faulty. Ok, luam alternator nou, il schimbam, o pornim cu cabluri, desfacem cablurile, iar incarcare fluctueaza de la 9, 10 11 volti pana la 15, 16, 17, chiar 18v. Mai departe, zic, hai sa punem o baterie buna sa vedem cum e incarcarea. E la fel, cu fluctuatii. Ok. Hai sa deconectez IBS-ul sa vedem. Incarcarea e la fel, cu fluctuatii. Ce sa mai verific? Ce ar putea avea?Mentionez ca, nu sunt acasa si nu am la indemana diagnoza si voltmetrul, iar incarcarea am observat-o doar in meniul secret.Multumesc!
  3. Da-i curent pe la bornele speciale de la motor si daca porneste inseamna ca e bateria. Daca nu, inseamna ca e altceva.
  4. [quote name='bimmer90f30' timestamp='1565042886' Trebuie codata nu doar inregistrata. Parametri (tensiunea la care de opreste incarcarea) este diferita de la bateria cu acid sulfuric la cea cu gel! Asta are influienta mare. COSTUL bateriei AGM nu se justifica daca masina nu are sistemul Start-Stop.. Tu citesti tot ce scrie? Sau raspunzi asa doar de dragul de a aduna posturi?
  5. Nu este nevoie de agm, dar daca-i pui agm nu face nici un rau. Trebuie doar inregistrata, adica ii spui ce amperaj ai pus, ce tip: normala sau agm si parca, cam atat era.
  6. Pai, cum, pe stand e totul ok, rotile drepte, volanul drept, iar in mers trebuie sa iei putin stanga sau dreapta ca sa merga drept? Eu nu reusesc sa inteleg. Incearca atunci o reinitializare a senzorului de pozitie a volanului SZL, si vezi dupa., desi nu cred ca scapi doar asa.
  7. Trebuie reglaje facute si la puntea spate. Am schimbat eu, de curand, bratele de la puntea spate si unele bucsi, si dupa la fel mergeam cu volanul spre stanga ca sa mearga masina drept (plus eroarea aferenta de unghi volan).Mers apoi la Autosoft Militari, facut geometria si rezolvat problema. Doar ca la seria 3 (e90), reglajele pe spate pentru orizontala, acele suruburi excentrice care intra in bratele lungi sunt, de cele mai multe ori, "sudate" in brat si nu se pot regla. Deci daca ai facut geometria doar pe fata si volanul sta inclinat spre o parte, inseamna ca si rotile din spate sunt inclinate catre partea aceea si ca sa mergi drept trebuie sa compensezi din volan. Nu stiu cum ti-a facut geometria doar pe fata, tinand cont de faptul ca BMW nu are punte pe spate, ci suspensie independenta. Si nu inteleg cum i-au iesit aliniate toate 4 rotile pe stand , iar in realitate masina trage spre o parte. Trebuie sa faca reglaje la ambele punti si pentru toate unghiurile (de fuga, de cadere si de convergenta). Daca face toate astea si tot nu merge bine, inseamna ca a avut vreun accident, ceva, iar un element de suspensie nu mai este in standarde.
  8. Daca sunt erori actuale (prezente) si permanente, de ex. senzor AUC defect, chiar daca incerci sa o stergi, eroarea ramane, pana sa pornesti motorul.
  9. Eu i-am dat cancel fara sa opersc motorul si a sters erorile. E90 2006. Daca nu merge asa, ai putea sa faci ce spune, sa opresti motorul, scoti cheia, inchizi sesiunea, apoi pornesti din nou si-i mai faci o scanare sa vezi daca mai ai erorile.
  10. Bec mers inapoi ars -partea dreapta. Schimba becul. Daca becul e bun problema poate fi in alta parte.
  11. Da, eu pun. Se gaseste de cumparat de la producatorii sistemelor de franare. De ex. eu am de la ATE.
  12. Cauta reparatii ccc pe google, farcebook. O sa gasesti destui care repara.
  13. Pai, ma gandesc ca daca ar fi defect ar iesi la tester, ca tine de electrica/electronica si se vede defectul fata de alte piese mecanice pe care nu le dibuiesti cu testerul. Stiam ca, daca e senzorul IBS defect, poate sa nu-ti mai porneasca masina. Oricum, ai scris mai sus ca ti-a gasit la tester: power closed circuit management si-closed circuit fault. Problemele astea au legatura directa cu consumul in stand-by si cu problema ta. Nu mai stiu de unde esti, dar daca esti din Bucuresti sau vrei sa vii prin Bucuresti, ti-l recomand pe Onet Bogdan, care cred ca-ti va rezolva problema, ca se pricepe bine. Il gasesti si pe farcebook (Bogdan Onet). Stiu cum e cand ai o problema si nu-i dai de cap, nu mai ai stare. Bafta!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.