Jump to content

romeo23ro

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

romeo23ro's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. la motorul de generatie veche... fara Efficient Dynamics.. cel de 163 de cai.. e normal sa scoti la medie 1 litru in plus fata de cel nou de 177 de cai... ma refer la medie urbana... daca stilul de condus e mai sportiv.. diferenta poate creste chiar la 2 litrii LA MEDIE ... fata de motorul nou... suna ca fiind o diferenta uriasa.. si este... dar este reala...
  2. repet.. pe linie dreapta.. nu vale nu deal.. clima pornita.. temp exterioara +15 grade... 4,2 la 110 km/h in treapta a 6-a... asta inseamna viteza de croaziera pe autostrada.. (daca am fi o tara normala..) Motorul poate... masina poate... daca am avea si drumuri.. ar putea oricine oricand...
  3. 320d - in mod normal.. daca e motorul de generatie noua de 177 de cai.. la 110 km-h .. pe ploiesti.. portiunea dreapta.. de 20-30 de km cat o fi... consum mediu ... 4.1 .. treapta a 6-a de viteza.. mers constant.. fara cruise-control... totul tine si de cum conduci... oricum ar fi .. in oras .. mai sus de 8 sa o duci.. fie si iarna... la un mixt.. parerea mea e ca nu stii sa conduci si iti bati joc de masina.. repet.. pe facelift.. valori cu un litru mai mari ptr variantele de 163 de cai sunt normale, ele nu au Efficient Dynamics.. si chiar daca pentru unii pare doar un nume... diferenta de consum intre motoare este f mare... 1 litru de combustibil minim.. in functie de stilul de conducere poate sa fie chiar si de 2 litrii la medie pentru acelasi motor, cu acelasi tip de transmisie.. manual sau automat...
  4. M6-le variaza cand e rece rau de tot... intre 900-1500... e foarte funny... se accelereaza singura :blink:) bine.. vreo 2-3 min pana se incalzeste cat de cat motorul dupa aia e perfect.. Apropos.. turatia la motor nu se schimba cand e clima pornita.. (cel putin nu la astea de aici -118d,318d,325d coupe,X3,530xd-.. chiar si cu motorul rece,tot 700 ramane)
  5. lucru la dealer BMW, si din ce vad eu cam pe la toate masinile care imi pica prin mana, indiferent de serie,1,3,5,7,X3,X5 toate.. dar TOATE.. au relanti-ul la 700, parerea mea e ca acolo e normal sa fie pentru un motor normal .. nu la 500 si nici la 1000... 700 e normal... cel putin asa sunt astea noi.. dar banuiesc ca asta e si ideea nu ? sa ramana cum l-a facut "mama" lui...
  6. orice masina este setata la 70-80% din ceea ce poate ea cu adevarat de catre fabrica, tocmai din pricina uzurii excesive pe care ar avea-o daca ar fi setat motorul sa "dea" 90%. De fapt chip-tunning-ul asta face.. iti duce performanta la maxim si iti mareste uzura motorului. Performanta mai mare, dar cu un cost mai mare al uzurii pieselor... Oricum ptr voi toti... fani BMW... va iesi un nou motor (daca nu stiati deja) pe seria 1 .. 123d... 1995 cmc si 204 CP - factory made :blink: 0-100 in 7 sec pe ceas, (date oficiale producator)
  7. de unde atata timp.. :blink: e vb ca la sfarsitul asta de an o sa facem driver training dar nu e nimic sigur inca.. asta doar daca are chef dir gen pe romania :))) .. deci...
  8. Felicitari Romulus.. te invidiez.. insa as avea si eu o intrebare. Cat te-a costat training-ul respectiv ? Nu de alta dar eu lucrez la BMW, si chiar ma bate tare gandul sa ma inscriu si eu intr-un program de genul asta.. momentan nu am timp ca deh.. cica tre sa vand masini ... da chiar as vrea cand am timp sa fac vreo 20-30 de ture de Nurburgring.. nimic nu se compara cu el... e circuitul perfect... astept raspuns.. si inca odata felicitari
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.