Jump to content

kokomkj

Members
  • Posts

    46
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    parma

Contact Methods

  • Yahoo
    koko_mkj

Previous Fields

  • Masina
    320d e46https://www.youtube.com/watch?v=tkKA8ujRkd0

kokomkj's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-6

Reputation

  1. din interior se inchide/deschide dar nu se activeaza alarma cred ca este normal sa nu se activeze daca masina este incuiata din interior:))
  2. salut. am o problema de 1 saptamana si nu ii dau de cap. Masina nu se mai inchide din telecomanda , (se inchide si se deschide doar cu cheia fizica.) in momentul in care o descui fizic, alarma ramane activa , si daca deschid usa sa intru , incepe sa sune. dupa ce bag cheia (telecomanda) in contact alarma se opreste. Recapitulam , descui masina cu cheia fizica , deschid usa pleaca alarma si trebuie sa bag rapid cheia in contact. ca sa nu mai urle alarma. Sper sa existe o solutie pentru problema mea. Multumesc anticipat colegi. Precizez masina o detin de foarte putin timp (1 luna) deci ma bate grav meniul din bord
  3. salut si multumesc anticipat. am un 320 e46 150cp si de 2 zile nu mai porneste cand motorul este cald. dimineata o ia la sfert.dupace se incalzeste motorul o opresc si nu mai vrea sa mai porneasca. dau la automat si nici macar un semn ca ar vrea sa porneasca.dupa 20-30 min cand motorul incepe sa se raceasca porneste frara probleme.
  4. pt culori deschise va recomand gelson T98 long life...pt cele inchise gelson T57 dark.(este cel mai bun produs de lucidat de pe piata) produs profesional. si pentru micile imperfectiuni (zgarieturi,umbre,etc.... pasta abraziva ultrafine CROMAR. cu pasta abraziva cromar dati numai in locurile cu defecte. (T98 si T57 sunt pt luciu)
  5. cam asa ceva facea si a mea. tot 320 136cp si nici nu mai trecea de 140kmh. am curatat filtrele la cele 2 electrovalve si am inlocuit toate tuburile de vacum pt ca erau coapte si cel care trece pe deasupra motorului era crapat. acum merege ceas nici nu imi vine sa cred cat de mult si-a schimbat mersul
  6. salut am un 320d e46 100kw 136cp din 2002 si de doua zile parca are limitator la 110-140kmh. si nu mai trage asa cun tragea inainte dar nu mereu. face cam de 2-3 ori pe zi. in rest merge perfect dar are momente cind refuza sa traga si se duce pina la 110-140 dupa care nu mai vrea sa treaca sta acul blocat la 110 120 130kmh chiar daca eu stau cu pedala la podea.Am probato si in autostrada dupa 80km de mers cu pedala la podea aveam tot 130kmh deci nu crestea. am oprit pe banda de urgenta si am reluat plecarea sa dus pina la 200kmh fara probleme. astazi am duso la un service si am cerut o diagnoza.totul bine si frumos pina la presiunea turbinei. mecanicul de acolo zicea ca are presiunea prea mare. eu am avut problema asta si atunci am schimbat electrovalva turbo cu toate furtunele de vacum si asa am rezolvato. acum nu cred ca tot aia este problema. are doar 6 luni de cind am schimbato......presiunea turbo daca este prea mare poate sa dea probleme de genul???? ori ce parere este bine venita astept sa vad si variantele voastre. MULTZUMESC ANTICIPAT
  7. cind schimbati termostalul la 320d e46 136cp MARE grija la tubul din plastic care trece prin fata termostatului. cel care este prins cu un singur surub de 6. o data ce il demontati trebuie schimbata garnitura care este deja coapta. si nu este chiar asa de usor de gasit. eu am stat o saptamana cu masina pe dreapta pentru8 ca in romania nu am gasito. deci MAXIMA ATENTIE LA DEMONTAT SI MONTAT.
  8. am avut si eu o problema asemanatoare dar la mine se si limita la 150-160kmh, avea toane cind nu trecea nici de 130kmh. dar si in depasire parca aveam un camion legat de masina. am schimbat electrovalva turbo+furtune vacum pt ca erau cam coapte si am rezolvat problema. piesa 1 http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2230&hg=11&fg=45
  9. Aceeasi problema tacanit 2-3 sec dimineata la prima cheie dar di dupa 2-3 ore. dar nu cred ca este o problema pt ca am 3 tovarasi cu 320d 136cp 1999-2002 si toti au aceelasi tacanit. deci 4 320d 136cp aceelasi tacanit. incep sa cred ca e normal.
  10. asta spuneam si eu daca ai citit mai sus. amperi ma intersa pe mine. ca si pe cablul da la electromotor tot 12 v trec dar mai multi amperi de aia este mai gros. si cea ce zici tu cu sectiunea conductorului ar insemna ca eu sau tu sa ai contrazivem pe cei de la bmw. ca si cum ei au pus un cablu mai subtire decat trebuie. parerea mea e ca au fost calculate de ei. daca au pus un releu de 20A AU PUS SI CABLU PE MASURA. nu cred ca au montat un cablu de 5A. SI SECTIUNEA O SA O FAC CIND O SA VREAU SA AFLU COMPOZITIA CHIMICA A MATERIALULUI:))))
  11. paiiii tu vrei sa transformi wati in volti. sti ce este una si ce este alta????? loool ca sa inveti ceva trebuie neaparat sa citesti formulele astea. deci P(W) = V(V) Ă I(A) asa se afla wattul I(A) = P(W) / V(V) asa se afla amperi V(V) = P(W) / I(A) si asa afli volti. si sectiunea conductorului nu ma afeteaza pt ca bmw la facut pt 12volti si 20amperi. intensitatea curentului ami afecteaza cablurile nu cei 12 volti. nu mai folosi termeni pe care ii auzi si gramatical esti capabil sa ii scri.
  12. o data 2 si o data 2 ceea ce vreu sa fac este doar o proba sa probez ledurile di halogenele de 100w. dupa probe am sa decid care o sa ramina pe masina. poate nu o sa fiu multumit nici de leduri si nici de halogene. si am a las default. daca sunt riscuri cu ledurile sa nu am vizibilitate si cu alea de 100w sa nu dea probleme gen temperatura,consum,etc...
  13. ce draq faci ma....esti???
  14. ia sa eliminam problemele una cate una deci halogen 100w pe far ce treaba are watii cu cablurile sau cu releele daca exista cate un releu pe far 1sx si 1dx. pe releu este scris max 20 amperi.ca pina la urma amperi sunt cei care incalzeste instalatia cu cat sunt mai multi cu atit reteaua este mai solicitata. daca releul suporta max 20 A cred ca si cablurile suporta tot 20 A. si acum sa o luam babeste.sa aflam amperii halogenelor formula este A=W/V deci A=100/12 A=8.33 teoretic releul lucreaza lejer daca pun si pe faza scurta tot de 100w ar ajunge la 16.66 amperi si tot sunt in parametri pe care ii suporta releul deci instalatia suporta becul. acum a mai ramas doar temperatura pe care o degaja halogenul de 100w. o proba se poate face cu 2 termometre unu intr-un far si unu in celalalt nunu cu 100w si nunu cu 55w de serie. dupa 10 min verific temperatura daca e ok le mai las inca 10min si tot asa si colo se vad diferentele de temperatura. ASTEPT SA MA CONTRAZICETI.poate eu gresesc.si un sfat nu ar prinde rau ms
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.