Jump to content

Xit

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 325i E90

Xit's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Buna, Am un bmw 120d lci si 2007 si am doua probleme cu el. 1. in 09.2015 am aduso in tara, de vreo cateva luni parca am auzit un zgomot ciudat la plecare de pe loc (1300-1800rpm) ca un croncanit de metal, dupa ce trecea de bariera aia nu se mai aude absolut nimic , trage bine , suna bine . De 2 zile parca se aude mai tare croncanitul ala( tot la plecare) .... Nu stiu ce sa zic, mecanicul a zis ca inca nu da semne sa se duca intradevar masina are 210000 km real si nu cred ca s-a schimbat distributia niciodata.( maine ma duc iarask la mecanic sa vad ce zice) Ce ziceti? Este ceva grav? Este distributia sau altceva? Care sunt simptomele de o distributie uzata care trebuie inlocuita? Toate revizile sunt facute de bmw si doar cu uleiul lor 5w30. 2.cand am luato avea galeria de admisie defecta si am schimbata ( am curatat si dpf si mecanic si chimic) dar din pacate toba este tot plina cu funingina si calamina. Masina nu papa ulei ,dar cand accelerez si o duc in ture parca scoate umpic de fum negru si cand schimb vitezele cel mai frecvent din a 2 a in a 3 a da un norulet mic de fum negru ..nu foarte dens. Pe toba tot timpul este funingina dinaia si dupa spalare.... Ce pot sa fac sa scap de ea? Nu cred ca e ceva grav... Repet nu papa ulei si turbina a fost verificata si este ok. Darmerg mult in oras cu ea, poate asa sa fie un motiv? Urmez sa plec definitiv din tara in maxim 1 an de zile, are rost sa fac vreo investitie in distributie ? Sau in motor? Va multumesc
  2. Multumesc pt replies, Da intr-adevar mai linistit umpic , iti scuipa si ulei cand o turai la maxim ? si iti papa si ulei? Cat te-a costat multumesc
  3. B110 sry , acel negru Limba mea materna este germana asa cred k am o scuza B110 sry , lam luat la 9350
  4. Buna seara, Am si eu niste intrebari generale , sa va spun povestea masini mele pe scurt: Acuma 2 sapt am cumparat din bucuresti un 325i e90 din 2005 ,136k km , este impecabila si full option , problema care este : a papat ulei mult din Sibiu spre Brasov(300km dus intors) a papat 05-1L de ulei ( i-am facut schimbul cu 3 zile inainte sa plec si era negru cel vechi si mecanicul s-a mirat, iam facut revizea cu toate filtrele si totul a fost ok , uleui era la 6 liniute pe display , cand mam intors scazuse 2 liniunte si inca o liniuta in oras deci pierduse destul de mult zic eu , mecanicul a zis sa o turez umpic si intradevar scuipa ulei si scotea fum alb/gri la turati de 6-7k , iam mai completat de 4 zile restul de ulei care imi ramasese de la revizie si a crescut la 5 lini iarasi , deci eu cred ca vreo 500-700gr a papat , totusi destul de mult dupa parerea mea , mecanicul a zis ca este semeringul de la motor si supapele . pe un prieten l-a costat la un 325 e 46 92 mil dar el a schimbat si pistoane si mai multe cam tot in el ca pierduse vreo 80 de cai putere si ii papase mult ului , el a zis ca sar putea sa nu fie chiar asa grav , voi ce ziceti ?( la mine nu mise pare ca trage prost , parerea mea este ca merge super ok) Sa imi fac griji sau nu? Multumesc mult ( nu ma prea stiu la masini )
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.