Jump to content

florin1967

Members
  • Posts

    324
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

florin1967 last won the day on December 22 2016

florin1967 had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    brasov

Previous Fields

  • Masina
    E46 318i - 143ps, F11 525d - 218 c.p

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

florin1967's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-130

Reputation

  1. Vad ca tot comentezi mereu aiurea la adresa mea. Tu chiar nu ai respect deloc, nici macar fata de tine nu ai respect. Daca nu ti-am raspuns de fiecare data, asta inseamna ca imi dau seama ce fel de om esti, inteligentule. :faceless: Tu esti prezent peste tot si vrei sa pari interesant, dar sa stii ca nu esti. Te-am mai rugat sa nu mai comentezi la ce spun eu, tu esti contra la toate, eu nu comentez la prostiile care le debitezi tu, mi-am dat seama ce meserias esti. Ai vre-o treaba cu mine?, am vre-o datorie la tine?, ma cunosti de undeva?, ce este atitudinea asta? Controleaza-te, da dovada de maturitate.
  2. De ce esti asa ranchiunos cu toata lumea?, in masura timpului disponibil, pot sa-ti dau cateva variante, acum depinde de ce vrei tu. Eu ti-am spus sa cauti pe google manual, deoarece cred ca nici la sfarsitul anului, nu terminai cu intrebarile. :frantics: Oricum tine minte, masina ieftina cu multe optionale si super buna, nu o sa gasesti in veci.
  3. Ai si tu dreptate, dar pe jumatate. Frecarea metalelor chiar daca nu se invata decat in scolile de profil, mai este si o chestie de logica, din moment de motorul merge cu ungere de ulei si ramai fara presiune de ulei, deci clar nu mai este ulei acolo, motorul trebuia oprit imediat, mergea cu motorul oprit, pana tragea pe dreapta si nu mai trebuia pornit. Alta greseala pornirea motorului considerand ca e rece, dar fara presiune de ulei. Ce legatura are ca motorul este rece, cand nu are ungere, poti gripa motorul si cand este rece.
  4. Ca sa nu te mai chinui cu intrebarile, spune ce dotari vrei la masina, ce an, buget si iti gasim noi
  5. mai exact ce se rupe, pune o poza. Cele care le-ai schimbat erau noi, second, originale, da mai multe detalii.
  6. uite aici tot ce ai nevoie sa stii, nu este asa greu de cautat. Te scuteste de sute de intrebari. https://5series.net/info/2012_5_Series_OwnersManual.pdf
  7. Gresesti, 8HP45 duce max 500 Nm. Cu 450 Nm., iese masina din fabrica.
  8. Daca spui ca sunt km. reali, inseamna ca ai si cartea la masina, iar acolo scrie cati litri de ulei intra in masina si ce ulei este recomandat. Am vazut si eu multe masini cu km. REALI pe carte si la reprezentanta, dar in realitate era altceva. Ce norocosi suntem noi romanii, toate masinile de 15- 17 ani au pana in 250.000 km., ar trebui sa fim premiati.
  9. Scuza-ma nu m-am referit la tine.
  10. Eu am F11 525 biturbo cu euro 6 fara AdBlue, la inceputul anului 2014, sau chiar din dec. 2013, BMW a introdus AdBlue. Primele modele de euro 6 au fost fara AdBlue. Rog cei care dau minusu-ri sa stea sa manance seminte in continuare, ca vad ca altceva nu stiu sa faca. Eu cand am raspuns m-am documentat, nu am vorbit din auzite.
  11. Există euro 6 diesel si fara AdBlue , 525d biturbo este euro 6, incepand cu 07.2013 si este fara AdBlue.
  12. Corect, eu spun cum am procedat si a dat roade, nu are rost sa ma contrazic cu tine. M-am mai contrariat cu tine si altii, cand am afirmat ca lantul de la N47 nu se strica din cauza ca se face schimbul de ulei la 30.000 km., eu am spus si sustin ca este proiectare proasta la calitatea lantului, pinioanelor. Toti ati sarit cu gura pe mine ca nu stiu, ca vorbesc prostii, ca este o vina si din schimbul de ulei mai tarziu de 15.000 km, ei uite ca am cam avut dreptate, TU stii cel mai bine ce ai patit la tine, cu schimbul de ulei la 15.000 km. Oricum eu ti-as fi oferit o informatie pretioasa in privinta ce poti sa patesti la motor, sau mai bine zis la blocul motor, arbore si biela, cand se rupe distributia, dar tu sigur ca te-ai fi ofensat si ai fi spus ca nu stiu, asa ca.... Cu toate ca m-ai jignit destul, eu iti doresc succes in continuare cu repararea motorului.
  13. Ai inteles gresit, NU fac taximetrie am masini in taximetrie, eu am luat de la toate societatile de asigurare, bani de piese noi si fara TVA. , Vrei sa-ti arat accept de plate de la UNIQA, la un E46 FL, ptr. inlocuit cu piese OE (bara, far si aripa } + capota la vopsit la plata in regie proprie de 10.100 lei, ca sa te convingi? Daca nu stiai a aparut o ordonanta noua in ian. 2017, unde spune ca, proprietarul de masina isi repara masina unde vrea, chiar daca services-ul NU are contract cu societatea de asigurare, se duce cu devizul estimativ de la services, iar asiguratorul ESTE OBLIGAT sa accepte plata devizului, in caz de regie proprie, accepa plata fara TVA, DAR DIN DEVIZ, te-ai prins? Si te rog frumos sa te controlezi ce vorbesti, ca eu nu ma trag de sireturi cu tine, de unde stii ce fel de om sunt, daca nu ma cunosti, asa ca te rog sa iti revizuesti comportamentul, nu dovedi altceva. Eu nu te-am jignit cu nimic. Vezi asta este snobismul la unii, sunt rupti in cur, dar vor piese noi, ce diferenta este la o bara noua si o bara originala si foarte buna din dezmembrari, crezi? Eu mi-am spus punctul meu de vedere si cum am procedat in problemele cu societatile de asigurare. Te rog sa nu mi te mai adresezi, atata timp cat jignesti si vorbesti urat , eu nu te-am jignit cu nimic.
  14. Daca tot te ocupi 9 are pe zi cum spui, arata-mi legea unde te obilga sa lasi bara la asigurator, asa ca ce discutam. Tu faci munca la asigurari asa cum te invata sefii, numai ca LEGEA spune altceva. Toti asiguratorii incearca sa induca pagubitii in eroare, prin inspectorii care fac constatarea, iar cand se ajunge la reclamatie la ASF,ANPC, etc. atunci asiguratorul o da la intors. Tu lucrezi 9 ore pe zi, iar eu lucrez cu asigurarile din 2004, masini in taximetrie si crede-ma stiu toate tertipurile asiguratorilor, care vor sa plateasca cat mai putin. Iar daca tu imi spui mie ca sunt samsareli ca vreau sa repar in regie proprie si sa raman cu bani, asa pot spune si eu despre tine ca esti un angajat de la o asigurare, unde incerci sa convingi pagubitul sa faca ceva in detrimentul sau, asta asa ca sa nu spun mai urat. Astept sa-mi arati articolul de lege unde spune ca trebuie sa predai piesa la asigurator. Si inca ceva, nu cred ca lucrezi in asigurari, deoarece in regie proprie NU se da 50% cum spui tu, se da pretul de piesa OE noua, fara TVA, pretul care il da programul AUDATEX, unde toti lucreaza cu acest program, nu cum spui tu. Observ ca aici cand vrei sa inveti pe cineva sa nu fie inselat de saiguratori, primesti minus-uri, e tare treaba.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.