Jump to content

Creed

Members
  • Posts

    75
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    București

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 320D E90

Creed's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Revizie ulei Ăâ˘i filtre originale , fĂŁcutĂŁ la bForce cu 1150 lei . DistribuĂâşie schimbatĂŁ la FRK Service , preĂâş 3.800 lei . Tot la FRK un schimb de ulei la cutia 8hp50Z cum o am eu , costa 1.700 lei . MaĂâ˘ina este un F30lci cu motor B47 . Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Salut, va rog sa-mi Spune-ti dacĂŁ este normal sa simt fine vibratii in volan de când pornesc masina . Nu conteazĂŁ ca este la relanti sau in mers , se simte aceasi fina , foarte fina VibraĂâşie in volan . DacĂŁ este un defect , va rog pe cei care ati trecut prin aceasta problema , sa-mi spune-ti care ar fi defectul . Masina este un F30lci model 2017 , 320d automat 190hp. , cu hidro steringservotronic Ăâ˘i suspensie variabila . Am mentionat aceste lucruri cu gândul ca ar conta ... Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Da am observat ca apare scris ciudat . Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. DacĂŁ este fabricatie 2015 , ĂŽnseamnĂŁ ca ai navigatie Evo id4 (cel mult) , iar functia cu busola merge doar pe Evo id6 Ăâ˘i posibil id5 . Deci ori te Risti si faci un flash la id5/id6 din navigatia pe care o ai , ori faci retrofit total , asta dacĂŁ vrei sa ai mai multe functii . Sent from my iPhone using Tapatalk Pe asta o aveam eu ĂŽnainte (foto.) , dacĂŁ Ăâ˘i a ta seama cu aceasta , este nbt Evo id4 ce sa montat pe LCI ĂŽntre 2015 Ăâ˘i pana in luna 07/2016 . A mea este fabricatie 23/06/2016 , pentru 7 zile nu am avut Evo id5 Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Mie ĂŽmi aratĂŁ busola Ăâ˘i nu este xdrive , nu are treaba lucrul asta . Tot F30lci am Ăâ˘i eu , cred ca , conteazĂŁ ce navigaĂâşie ai , eu am Evo id6 . Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Difuzoarele de medii pe BMW fabricate dupĂŁ 2005 , toate sunt de 4ââŹÂ , adicĂŁ 10cm . ĂnsĂŁ Ăâ˘i acestea sunt regĂŁsite in 2 feluri , cu rama de prindere mai mare sau mai micĂŁ , gen pe uĂâ˘i sunt cu rama de prindere mai mare , iar pe polita spate sau central sunt cu prinderea mai micĂŁ . Wooferele pe sistemul de baza sunt de 165mm, iar pe celelalte sisteme Hi/Fi - H/K - Individual ... sunt de 200 mm , dar cu impedante diferite . AtenĂâşie ! Carcasele wooferele se potrivesc , au aceeaĂâ˘i dimensiune de prindere atât la sistemul de baza cât Ăâ˘i la celelalte sisteme de sunet , adicĂŁ se pot instala wooferele H/K in incintele de wooferele standard . Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Hi/Fi costa 330-360ââÂŹ , atât pe E90 cât Ăâ˘i F30 . Eu am avut sistemul de baza pe E90lci ( 4 medii+2woofere) cu navigaĂâşie CIC profesional Ăâ˘i se auzea destul de ok . Acum pe F30lci am sistemul Harman/Kardon , este ĂŽntr-adevĂŁr o diferenĂâşa majora , Ăâ˘i Ăâşin sa precizez ca sunetul conteazĂŁ foarte mult Ăâ˘i de unitate . De ce zic lucrul asta , pentru ca pe E90lci la mine se auzea mult mai bine decât la alta persoana ce avea tot basic doar ca nu avea navigaĂâşie profesionalĂŁ . AcelaĂâ˘i lucru am observat Ăâ˘i acum cu F30lci , maĂâ˘ina am cumparat-o cu navigaĂâşie profesionalĂŁ NBT Evo id4 (07/2016) Ăâ˘i am fĂŁcut retrofit la Evo id6 , pot sa va spun ca este o schimbare a sunetului in bine ce o sesizeazĂŁ oricine imediat . Sistemul de baza se aude foarte bine dacĂŁ i se AdaugĂŁ tweetere pe ramele uĂâ˘ilor fata Ăâ˘i un amplificator cu dsp , nimic mai mult , veĂâşi fi surprinĂâ˘i cât de bine se va auzi dupĂŁ chiar dacĂŁ nu schimbi difuzoarele Ăâ˘i wooferele . Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Temperatura uleiului este mai mare decât a lichidului de rãcire cu pana la 10*C . Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Nu Ăâ˘tiu cum nu aĂâşi aflat ca pe NavigaĂâşia BMW unde merge Apple CarPlay , adicĂŁ Evo id5/id6/id7 , poĂâşi liniĂâ˘tit folosi Ăâ˘i Android Auto . Eu mi-am fĂŁcut retrofit de la Evo id4 la Evo id6 Ăâ˘i puteam conecta pana Ăâ˘i laptop -ul la navigaĂâşie ) , iar voi nu puteĂâşi Android Auto . Totul depinde de ce navigaĂâşie aveĂâşi , adicĂŁ nu puteĂâşi avea nici Apple CarPlay Ăâ˘i nici Android Auto pe modelele sub Evo id5 . Cei ce aveĂâşi Evo id4 , trebuie sa faceĂâşi Flush la Evo id5/id6 Ăâ˘i dupĂŁ puteĂâşi implementa Ăâ˘i Android auto / CarPlay , dezavantajul fiind ca se va reseta NavigaĂâşia uneori din cauza memoriei de doar 2gb ram , fata de navigaĂâşie cu id5/id6 nativa ce are 4gb ram . Eu mi-am schimbat Ăâ˘i display-ul , mi-am pus cu Touch , la fel Ăâ˘i iDrive controler mi l-am pus pe cel nou cu inserĂâşie metalicĂŁ Ăâ˘i butoane diferite , pe lângĂŁ rotita touch . Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Salut, ce pĂŁrere aveĂâşi de noul motor Diesel de 2L Ăâ˘i 190hp , indicativ B47 ? Eu mi-am luat un F30 cu acest motor Ăâ˘i vreau sa Ăâ˘tiu de la cei ce ĂŽl au de mai mult timp ce pĂŁrere au despre el ca fiabilitate , dacĂŁ au ĂŽntâmpinat ceva probleme . Mai exista ââŹĹproblemaââŹÂ DistribuĂâşiei ca in cazul N47 ? Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Salut, nu gĂŁsesc niciunde manualul utilizatorului in Lb. RomânĂŁ pentru BMW F30 . Am un bmw F30lci și manualul este in NeerlandezĂŁ (Olanda) , va rog dacĂŁ are cineva manualul in limba romanĂŁ sa-mi dea un link sau o idee unde sa caut . Pe site-ul bmw am ĂŽncercat , ĂŽnsĂŁ nu am primit nici-un raspuns deocamdatĂŁ .
  12. Este o mare porcĂŁrie ! Am ĂŽncercat eu acum 2 ani Ăâ˘i in afara de faptul ca am rĂŁmas fĂŁrĂŁ 500 lei (am fĂŁcut 2 maĂâ˘ini) nu sa ĂŽntâmplat nimic benefic . Imediat dupĂŁ tratament se simte o ĂŽnviorare , un rĂŁspuns mai prompt al acceleraĂâşiei , dar asta este pentru scurt timp , ziua urmĂŁtoare nu se mai simĂâşea nimic , era la fel ca ĂŽnainte de Decarbonizare . Chestia ca, curatĂŁ nu Ăâ˘tiu ce piese este o porcĂŁrie , zic asta pentru ca am fost la 3 luni dupĂŁ Decarbonizare sa ĂŽmi schimb clapetele Ăâ˘i sa curat admisia , motor N47T 184hp. Ce credeĂâşi , când am desfĂŁcut admisia mi-am dat seama clar ce teapa este acest proces de Decarbonizare Ăâ˘i cum am pierdut eu 500 lei aiurea . Era admisia plinĂŁ de depuneri , strat de calamina destul de gros , la fel Ăâ˘i clapetele erau pline de calamina . PĂŁrerea mea , Decarbonizarea merita fĂŁcutĂŁ doar dacĂŁ ar costa maxim 100 lei Ăâ˘i sa fie fĂŁcutĂŁ din 30 in 30 de mii de km de când este noua , ca dacĂŁ apuca sa se depunĂŁ ââŹĹmizerieââŹÂ nu o mai scoĂâşi decât manual ! Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Eu mi-am spus pĂŁrerea mea fĂŁrĂŁ sa atac pe cineva sau sa jignesc , ĂŽnsĂŁ “tonul” folosit de tine in ĂŽntrebarea pe care mi-o adresezi , nu ĂŽmi place , și de-asta nici nu ĂŽți voi RĂŁspunde . La revedere ! Am schimbat-o datoritĂŁ service-urilor și a tot știutorilor care toatĂŁ ziua vorbeau și postau distribuția schimbate ! Eu prin comentariul meu (pĂŁrerea mea) nu am vrut decât sa le transmit celor cu N47 și care se afla in situația in care am fost eu acum 1 An , sa le transmit sa nu mai plece urechea la toți meseriașii , atâta tot . Sunt videoclipuri pe YOU-Tube care ĂŽți aratĂŁ clar sunetul unei distribuția uzate ce trebuie schimbate , dacĂŁ ai sunetul respectiv o schimbi, dacĂŁ nu .. nu o schimbi și gata . Dar acum sa ajuns la o Nebunie ĂŽncât orice rahat de zgomot lumea ĂŽncepe sa creadĂŁ ca zgomotul este din cauza Distribuției .
  14. Am schimbat și eu distribuția la al meu e90 LCI 2011 , 320dED 163hp 380NM , motor N47T , varianta derivata din cel de 184hp. Mașina la momentul schimbului de distribuție avea 179.000 km REALI , și va pot spune ca distribuția era impecabila , adicĂŁ nu se fĂŁcea diferența ĂŽntre cea veche și cea noua , nu avea uzura deloc vizibila . Din cauza asta am ajuns la pĂŁrerea ca NU exista o problema reala la acest motor N47, sau cel puțin nu este la nivelul la care este prezentatĂŁ problema . Eu cred ca adevarata problema a fost la primul N47, adicĂŁ cele dintre anii 2007-2009, dar chiar și aici nu este draqul chiar așa negru . Un N47 utilizat și servisat cum trebuie , nu are nevoie de schimb distribuție cel puțin pana la 300-400.000km. Adevarata problema nu este motorul , ci km dați ĂŽnapoi cu nemiluita , sĂŁracĂŁ mașina se vinde in DE cu 400-500.000 km și o cumpara romanul in RO cu 150.000 km “reali” ) . Am vĂŁzut cazuri in care F10 vândut in Olanda cu 670.000km , da, ați citit corect, N47 cu 670.000km , iar in RO era pus la vânzare cu 140.000km , deci au fost dați ĂŽnapoi 530.000km ) . DacĂŁ aveți km reali și sunteți convinși de lucrul asta, nu mai ĂŽmbogĂŁțiți service-urile , sunt destule care sau ĂŽmbogĂŁțit pe baza acestei nebunii cu distribuția . SĂŁrbĂŁtori Fericite !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.