Salutare, Am si eu de un an si un pic un e46 318i din 2003 cu motor n42, adusa din germania. Initial am avut probleme cu consumul mare de ulei(papa cam un litru la 1500 km), in ianuarie mi s-au schimbat simeringuri supape,oring,etc. si de atunci nu mai am aceasta problema.De o vreme observ ca la motor cald cand fac drum mai lung peste 150km, dupa ce franez si schimb intr-o treapta inferioara cand apas ambreiajul turatia coboara pana pe la 600rpm si indicatorul de presiune ulei incepe sa clipeasca cu rosu, cand motorul este rece nu face figura.Daca nu-l las sa coboare pana la 600 nu face probleme.Pe tester nu arata nici o eroare..Am ulei 5w30 cu care am mers vreo 9000km si urmeaza sa-l schimb, raman la acesta sau pun un 5w40?,am mai citit pe undeva aici ca din soft se poate urca relanti la 850rpm.Daca v-ati intalnit cu probleme de genul va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi.Multumesc.