Jump to content

lazarazvan

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova

Previous Fields

  • Masina
    BMW e46 318i touring 2005

lazarazvan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am rezolvat, partial . Se pare ca sfatul privind debitmetru a fost util.Am schimbat debitmetrul cu unul original Bosch second hand. Acum porneste fara probleme chiar si la temperatura scazuta. Motorul merge rotund. Am mai ramas cu codul de eroare privind senzorul axa came evacuare (2782).Precizez ca am schimbat senzorul insa acesta reapare la tester. Este posibil ca cititorul sa reprezinte sursa codului de eroare?
  2. Distributia a fost verificata de 2 ori. s-au pus calele si totul este in regul din acest punct de vedere. Am sa incerc sa scot mufa de la debitmetru pt a vedea daca se modifica ceva la pornire. La valvetronic nu am vazut nici o eroare pe tester....dar asa cum ai spus, nu am testat masina cu un tester dedicat BMW, ci cu unul multi marca. Poate influenta Valvetronicul pornirea motorului? Problema mea se refera excliusiv la pornirea la Rece...dupa ce se incalzeste, motorul ruleaza foarte frumos, rotund, fara intreruperi.
  3. cred ca o sa incerc cu un alt debitmetru. crezi ca se potriveste de pe 318i N42B20A? Detin un alt auto BMW cu acest motor si as putea incerca dar nu stiu daca se potriveste. Stiu ca diferenta intre N42B18 si N42B20 este legata de capacitatea cilindrica, majoritatea pieselor din motor fiind aceleasi.
  4. Pentru cei care se pricep si care pot da o mana de ajutor...am sa descriu problema. BMW e46 316 ti motor N42B18A km reali 130000. Achizitionat din Germania avand ceva probleme motor (pornea greu, parea ca merge in 3 pistoane , abia urcai o panta cu ea, uneori se oprea din mers, relantiu neregulat, lipsa putere, check motor aprins si in unele cazuri cu aprinderi intermitente) Masina a venit pe roti din germania 1500 km. La tester masina prezenta Misfire cilindru 1 si 4, senzor MAP, sonda lambda bank 1 inainte catalizator. Dupa ce am schimbat senzor temperatura lichid racire, senzor MAP( indicat la tester), bujii noi, am inversat bobinele intre ele, furtun valva pcv situatia nu s-a inbunatatit. La sugestia unui prieten am inlocuit pt proba kitul de pornire:calculatorul ECU cheie modul. Situatia s-a schimbat spre bine insa au ramas probleme. In prezent testerul imi indica urmatoarele erori: Inainte de oxigen bank 1 (sonda lambda care reglementeaza amestecul oxigen/aer presupun), senzor axa came evacuare si caracteristica racire. Inca ceva- distributia este noua si a fost verificata. Curiozitatea si intrebarea este : de ce s-a schimbat distributia la 130000km? Precizez ca senzorul axa came evacuare l-am schimbat cu alti doi senzori functionali si eroarea reapare. (Ma gandesc sa verific cablajul senzorului pana in ECU) Am verificat compresia si totul pare in regula. In prezent masina porneste foarte greu la RECE. la primele chei motorul nu atinge o turatie normala. Motorul se zguduie, merge imprastiat si da rateuri in galeria de admisie. Precizez ca motorul se opreste in 5-10 secunde intrucat nu reuseste sa se stabilizeze (turometrul danseaza de la aprox 200RPM pana la 1000 RPM si inapoi) Insa, la a treia cheie daca tin pedala de acceleratie apasata la jumatate, motorul porneste, se ridica in 2-3000 ture dupa care se stabilizeaza si ruleaza aproximativ normal (motorul se tureaza destul de greu). Dupa circa 5 minute de functionare motorul incepe sa ruleze bine, merge rotund, se tureaza usor si trage destul de bine. Consum cam ridicat si miros excesiv de benzina. Am mers pana in prezent la cativa mecanici (unii dintre ei specialisti BMW - autoproclamati cred pt nici unul nu a fost in stare sa-mi prezinte un diagnostic real) Poate cineva s-a mai lovit de probleme asemanatoare si imi poate poate da o idee. Multumesc anticipat.
  5. Am dat jos antigelul si l-am locuit cu G11 (albastru), cel din sistemul de racire al masini era de culoare rosie (cel mai probabil G12). procedura este mult mai simpla decat pare si da roade. Esenta procedurii sta in golirea instalatie avand clima pornita pe temperatura maxima, dand astfel posibilitatea pompei auxiliare de circulare a lichidului sa elimine tot ce se afla in calorifer. De asemenea, procedurea de reumplere a sistemului de racire se va efectua tot cu clima setata pe 32grade ( fara a porni motorul) . La final se va efectua aerisirea prin robinetul pozitionat langa gura de umplere de pe radiator. Mai apoi se efectueaza o aerisire a robinetului ce pleaca spre calorifer. Problema rezolvata, martorul nu mai apare pe bord iar probleme cu caldurea nu mai sunt. Multumesc pentru sfaturi, nu de alta dar e cam frig in masina fara o aeroterma care sa functioneze in parametri.
  6. Multam pentru informatie, m-am mai documentat si se pare ca primul pas este golirea instalatiei de lichid si reumplerea ei urmand mai multi pasi pe care i-am gasit pe forum. N-am inteles prea mult care este rolul piesei cu tepi dar voi cauta sa inteleg care este rolul ei. Multumesc
  7. Inainte de toate tin sa salut comunitatea bmw romania. Si acum, problema personala cu 3-ul E46 318i 2005. Acum cateva zile am sesizat ca aeroterma functioneaza oscilant (cand aer rece cand aer cald) . Martorul( acul) ce atesta temperatura in motor a apei functioneaza normal, aceasta ajungand la jumatate . Precizez ca instalatia de climatizare este automata. Si acum descrierea: daca circul pe artere lungi unde motorul sta turat, cu temperatura setata la 32 greade aeroterma baga aer cald dar in momentul in care intampin un semafor rosu, la relantiu aeroterma baga in maxim 10-15 secunde aer rece. Daca turez motorul pe loc aeroterma baga iar cald.Si inca ceva, in bord, in zona caloriferului, am auzit bolboroseli ca si cum instalatia ar avea bule de aer. La drumuri lungi unde motorul sta in permanenta turat nu sunt probleme. A mai intampinat cineva asemenea probleme? Multumesc anticipat.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.