Pentru cei care se pricep si care pot da o mana de ajutor...am sa descriu problema. BMW e46 316 ti motor N42B18A km reali 130000. Achizitionat din Germania avand ceva probleme motor (pornea greu, parea ca merge in 3 pistoane , abia urcai o panta cu ea, uneori se oprea din mers, relantiu neregulat, lipsa putere, check motor aprins si in unele cazuri cu aprinderi intermitente) Masina a venit pe roti din germania 1500 km. La tester masina prezenta Misfire cilindru 1 si 4, senzor MAP, sonda lambda bank 1 inainte catalizator. Dupa ce am schimbat senzor temperatura lichid racire, senzor MAP( indicat la tester), bujii noi, am inversat bobinele intre ele, furtun valva pcv situatia nu s-a inbunatatit. La sugestia unui prieten am inlocuit pt proba kitul de pornire:calculatorul ECU cheie modul. Situatia s-a schimbat spre bine insa au ramas probleme. In prezent testerul imi indica urmatoarele erori: Inainte de oxigen bank 1 (sonda lambda care reglementeaza amestecul oxigen/aer presupun), senzor axa came evacuare si caracteristica racire. Inca ceva- distributia este noua si a fost verificata. Curiozitatea si intrebarea este : de ce s-a schimbat distributia la 130000km? Precizez ca senzorul axa came evacuare l-am schimbat cu alti doi senzori functionali si eroarea reapare. (Ma gandesc sa verific cablajul senzorului pana in ECU) Am verificat compresia si totul pare in regula. In prezent masina porneste foarte greu la RECE. la primele chei motorul nu atinge o turatie normala. Motorul se zguduie, merge imprastiat si da rateuri in galeria de admisie. Precizez ca motorul se opreste in 5-10 secunde intrucat nu reuseste sa se stabilizeze (turometrul danseaza de la aprox 200RPM pana la 1000 RPM si inapoi) Insa, la a treia cheie daca tin pedala de acceleratie apasata la jumatate, motorul porneste, se ridica in 2-3000 ture dupa care se stabilizeaza si ruleaza aproximativ normal (motorul se tureaza destul de greu). Dupa circa 5 minute de functionare motorul incepe sa ruleze bine, merge rotund, se tureaza usor si trage destul de bine. Consum cam ridicat si miros excesiv de benzina. Am mers pana in prezent la cativa mecanici (unii dintre ei specialisti BMW - autoproclamati cred pt nici unul nu a fost in stare sa-mi prezinte un diagnostic real) Poate cineva s-a mai lovit de probleme asemanatoare si imi poate poate da o idee. Multumesc anticipat.