Jump to content

bh99mes

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Oradea

Previous Fields

  • Masina
    Audi + Bmw

bh99mes's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-4

Reputation

  1. Salut tuturor! Sunt posesor relativ nou de Z3 si am observat ca acest model nu este atat de des intalnit ca de exemplu un e30, e36 sau e46.... deci e destul de greu sa comunicam intre noi, sa ne ajutam cu pareri sau chiar cu niste piese de chimb scoase la vanzare... Mai am si un E60 si cand am intrat in grupul de farcebook "e60 romania" era un grup destul de mic, iar acum a devenit chiar foarte mare cu multe poze, informatii utile, piese de vanzare si oameni care se si pricet, astfel ne putem ajua unul pe altul. Pe acest model m-am gandit sa fac un grup si pentru noi, posesori Z3 (e37). Astfel va invit sa vizitati si daca aveti chef sa si intrati in grupul nostu: BMW e37 (Z3) Romania Stima si va asteptam!
  2. multumesc frumos pt sfat!
  3. hi all! sunt nou cu Z3 si sunt incantat de feelingul primit de la aceasta buburuza mica. e ca un gokart, incredibil de dragut si totusi nervos (1.9 is) sunt cam maniac de masini joase am si un e60 si practic nu am putut suporta sa fie asa inalta ca de fabrica, deci asta urmeaza si la fetita mica. din cate am citit totul este e36, deci vine intrebarea: daca as cumpara set de arcuri sau telescoape reglabile de e36, se potrivesc la z3 sau doar asa pare la prima vedere? multumesc frumos anticipat! (tot am incercat sa pun si o poze dar apare ceva error)
  4. Respect! ASA ar trebui sa aiba grija toata lumea de masina!!!
  5. Pentru modelele e60/e61 525d si 530d euro4 Kit complet confectionat in atelier specializat pentru inlocuirea filtrului de particule (DPF). Nu necesita nicio modificare fizica! Intra la locul lui original, NU necesita taiere sau sudura! Cu eliminarea DPF-ului masina castiga o putere semnificativa, insa nu se va mai incadra in norma de poluare originala! Un filtru infundat poate duce chiar si pana la distrugerea ireversabila a motorului! Cu acest kit aveti posibilitatea de a pastra DPF-ul original pentru orice eventualitate. Kitul poate fi montat de oricine, nu necesita service! Pachetul contine: - teava propriuzisa prevazuta cu flansele la o marime originala. - 2 garnituri pentru ambele capete. - 8 suruburi. - 16 saibe. - 8 piulite. ATENTIE! Kitul este compatibil numai cu modelele mai sus mentionate, adica e60/e61 525 si 530! Compatibile NUMAI cu motorizare euro 4! Anularea fizica a DPF-ului necesita anularea si din softul masinii!!! Pretul este 200 ron iar pentru comenzile prin PM (pentru colegi de pe forum) pretul scade la 150 ron!
  6. poate vorbesc eu prostii dar din cate am auzit si am vazut si pe forumuri straine, senzorul de frana (cel putin la e60) nu doar arata cat mai e pana la schimb asa dupa km parcursi ci si caulculeaza intrun fel pentru ca "simte" distanta intre cele doua placute astfel se schimba km ramasi chiar si dupa stilul de condus nu numai dupa km pe care le numara. acuma daca treaba asta e adevarat sau doar poveste...nu stiu dar poate din cauza aia nu te lasa sa resetezi ca simte deja o distanta foarte mica intre placute si nu lasa sa "pacalesti" sistemul
  7. am sesizat si eu aceasta problema chiar ieri cand am schimbat bujiile la e60-ul meu 525d. am verificat doar aa de curiozitate cand am terminat cu schimbarea bujiilor si am vazut ca e mai mult decat cum a fost (stiu ca era la nivel corect ca am facut schimbul de ulei de vreo 3 luni personal). am mai vazut ca si motiv ca poate fi de la niste regenerari esuat.... ce ziceti voi, poate fi din cauza celor 3 bujii arse cu care din pacate nu stiu exact cat am umblat, ca pana ce nu era frig nu am sesizat la pornire. deci poate umbalm asa de luni de zile...
  8. am inteles. va multumesc pt raspuns. ma consider pasionat, dar deocamdata am alte prioritati, deci nu cred ca voi face acest lucru stima
  9. tot am cautat prin forum dar nu am gasit discutii legat de Keyless Go... sper sa nu abuzez cu incepera unui thread cu aceasta tema! am un E60 din 2006 adica NFL dar deja cu buton Start/Stop. vreau sa va intreb daca pornirea fara introducerea chelii in slot e o optiune cu care anumite modele sunt dotate sau exista vreo modalitate pentru a activa? multumesc!
  10. am observat de vreo 2 saptamani doar dimineata cand porneam, a aparul martorul rosu cu o baterie si scria "battery charging fault". am pornit cu masina si cam dupa 4-500 d emetri a si disparut si martorul din mijloc si mesajul... ieri insa am avut o surpriza neplacuta. tota asa facea dar dupa aproximativ 50 de metri sa oprit absolut totul in afara de motor si apareau tot feluri de eroare in bord (cutie, incarcare, servo...tot). am revenit in fata casei si am masura bateria. avea saraca 9,6 V... am zis clar bateria e moarta. am si pornit sa cumpar alta, dar intre timp am mai vb cu un prieten electrician care zicea ca nu neaparat bateria e de vina ci regulatorul de incarcare de la alternator. m-am gandit sa mai incerc sa incarc bateria, l-am dat jos si am pus la incarcat pe timp de noapte. dimineata dupa ce l-am montat la loc, masina a pornit frumos. nu mai vinea mesajul anterior si nici semnul de baterie rosie, insa am primit un mesaj nou "increased battery discharge". am masurat daca are incarcare sau nu. nu avea deloc, deci voltmetrul arata 11.8 cu motorul pornit. am pornit asa de proba si cum am ajuns la capatul strazii, a pornit si incarcarea la peste 14 V mentieonez ca nu am baterie AGM din fabrica, deci am verificat dupa serie sasiu si a iesit din fabrica cu baterie REGULAR. acum nu mai stiu ce poate fi. intr'adevar dupa vreo 2 ore pauza (intre timp am mai facut curatenie in portbagas si chestii de astea...) am masurat din nou si bateria proaspat incarcata arata doar 12,2. aveti o parere? nu inteleg de ce doar dupa cateva sute de metri incepe sa incarce. oare chiar bateria e pe moarte deja...? dupa o noapte de incarcat ar trebui sa tina macar 12.6
  11. e de la convertizor! trebuie schimbat cat mai repede ca din moment ce el patineaza, poate sa duca la uzura excesiva a restul pieselor. nu simti eventual si cate-un soc mic la oprire? poate fi si ala un semn de convertizor "dus"
  12. Da mai am, insa recent a fost curatat. Am 340 de mii Dar sa stii ca si eu m-am gabdit la asaceva si am dat-o jos si am facut o adaptare cu o teava de 60 direct in locul dpf-ului. Mergea mai puternic dar nu era o diferenta stiu eu ce mare si nu mi-a placut sunetul fara si l-am montat inapoi. Suna foarte "sport" si scotea un picut de fum bineinteles la prima cheie si sincer imi place mai mult silentios si fara fum
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.