Jump to content

fine

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW X3

fine's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am schimbat uleiurile la cutia de transfer,la cele 2 grupuri si la cutia de viteze. Surpriza.....nu mai am acel zgomot....DELOC. Am rula-o cateva zile de atunci si.....intr-adevar zgomotul nu mai este prezent. Alta problema..... Am facut o diagnoza,pentru ca a pornit greu intr-o dimineata,cand afara erau 3 grade......si mi-au iesit bujiile nr. 1 si 3.... cu probleme.Am cumparat 4 buc. noi. Am desfacut galeria de admisie si am incercat sa scot bujiile. Au iesit doar 3......una s-a rupt.Dadusem inainte cu spray pentru a lubrifia filetul.....au iesit cam greu dar una nu a vrut si s-a rupt. In continuare am incercat sa o scot,lovind in ce a mai rĂŁmas ca poate poate o sa se desurubeze....dar i-am stricat capul ce rĂŁmĂŁsese acolo......vedeti poze. Deja intrasem in panica,pentru ca ma gandeam ca trebuie sa dau chiulasa jos,ulei de schimbat,etc,etc. Am fost la cateva service-uri si nimeni nu a avut curajul necesar. In final am gĂŁsit pe cineva,la un service,care avea acea trusa cu ghidaj de gaurire si zicea ca e cam complicat pentru ca nu se mai observa centrul bujiei. El are in trusa un ghidaj pe care il foloseste pe centrul bujiei......exact pe acea sarma.......dar la mine....dupa cum vedeti in poza.....nu se mai observa nimic. Am desfacut bujia nr 2 si cu un subler am mĂŁsurat,fata de prezoanele laterale si apoi pe verticala, ca sa pot avea aceleași coordonate pentru bujia rupta. Impreuna cu el,am cherneruit (marcat) centrul bujiei,bazandu-ma pe cotele de mai sus si mai intai a dat gaura cu burghiu de 2,5 si apoi treptat a urcat pana a dat filet in interiorul bujiei cu un tarod. In final treaba reusita...... .......dar e bine de stiut ca dacĂŁ una sau mai multe bujii se rup,e bine sa NU ĂŽncercați sa le desfaceti,lovind in ea in speranța ca se va desuruba.Mergeti la cineva care are trusa cu ghidaj de gaurire pentru a evita ulterioarele posibile probleme...... chiulasa data jos,sau realizarea de bucse suplimentare care se monteazĂŁ pe locul bujiilor,dar cu costuri mari.
  2. Azi am schimbat toate cele 4 bucse punte spate + 3 bucse de sustinere grup spate. Am dat jos puntea spate....timp de lucru cca. 6 ore. Cardanul,impreuna cu cele 2 cruci cardanice nu au joc sau uzura.Rulmentul de centrare arata foarte bine....nici o urma de "stres". La fel si cuplajul elastic din fata cardanului....arata foarte bine si mu are zgomote sau joc. Manopera m-a costat 4 mil + 4 mil bucsele + 1,2 mil refacerea directiei. Credeam ca rezolvasem dar......tot face Harr Harr la curba stanga- dreapta cu viteza foarte mica. O sa incerc sa schimb uleiul la cutia de transfer,la cutia de viteze si la cele 2 diferentiale (fata,spate).
  3. Am fost la 2 service-uri si....nimic concret.... X3,2D In treapta I,cu volanul drept,mers incet.......misc volanul incet spre stanga (sau dreapta).....simt un usor "clank clank"....de 2 ori ...undeva in zona spate. Daca merg drept,nu se intampla acest "clank"......doar cand iau o curba cu viteza foarte mica.Asta se intampla chiar daca merg "pe liber"...scot din viteza (cutie manuala). Am urcat-o pe elevator si am pornit-o .....sus....nu este acest zgomot. Pareri?
  4. Si eu sunt interesat.
  5. Da...you have a leak.... Dupa parerea mea ar putea fi: -o-ringurile de la cele 2 flapsuri sunt praf -garniturile rosii dreptunghiulare mentionate in posturile de mai sus pot fi cu probleme -zona respectiva a galeriei poate fi crapata Daca vrei intr-adevar sa vezi cum sta treaba......trebuie sa o dai jos. Poate fi ceva ce poti repara,dar deasemenea poate fi iremediabil si posibil sa necesite o noua galerie....(se intampla foarte rar).
  6. Intradevar,nu e foarte dificil pentru cine are ceva experienta in "joaca de-a surubaria",dar trebuie sa fii foarte atent si sa ai langa tine scule necesare. Urmareste de mai multe ori..... pasii ce trebuiesc facuti aici: Atentie la minutul 5:50....suruburile se pot forfeca foarte usor daca strangi prea tare.Sunt destul de moi dar le poti inlocui pe toate cu altele uzuale.....inca de la inceput. Am desfacut de 2 ori galeria: * odata pentru a verifica starea acelor flapsuri ....(nu am constatat nimic deosebit-suruburile mici ce sustin tablitele flapsurilor erau in regula) si apoi a urmat curatarea EGR + clapeta acceleratie (se afla montate una dupa alta -minutul 4:35 EGR)....la X3 in continuarea acesteia se afla clapeta de acceleratie). Am spalat galeria cu benzina si multe carpe....atentie...mizerie multa. * a doua oara...venise frigul si la -18 grade,masina pornea mai greu.....am facut un test si am constatat ca aveam 2 bujii incandescente intrerupte.Acestea se afla sub galeria de admisie si nu exista alta posibilitate de a le schimba decat prin demontarea ei. Le-am dat cu spray WD40 si le-am lasat jumatate de ora la "inmuiat".Dupa aceea am reusit sa le desfac fara sa le rup....... Daca lucrezi cu mare atentie si rabdare....fara sa fii distras de alte lucruri/persoane.....se poate. Succes.
  7. Din ce stiu eu....nimeni din Romania....nu a avut castig de cauza la recuperarea taxei de timbru/mediu.Aceasta este in dezbatere la forul "suprem" din Luxemburg. Pana atunci....... ....grija mare la avocateii care au deja dosare "castigatoare"........
  8. Nu are legatura cu flapsurile ci cu "garniturile" de pe galeria de admisie.Pe axurile de la flapsuri se afla niste o-ringuri de cauciuc si deasemenea exista seturile de garnituri "rosii" care trebuie sa fie perfect etanse pentru a nu pierde "zeama".De mentionat ca si consumul de carburant creste un pic.... Se pot gasi seturile respective pentru a fi inlocuite dar o inspectie vizuala asupra galeriei,tot trebuie facuta. http://nadia.ttrt09.com/nadia/Swirl%20Flaps/32mm_seals/Untitled-3.jpg
  9. Am inteles acest lucru de la inceput dar aceasta "lege" poate arata ca o aceeasi Marie cu alta palarie si am zis sa incerc. Deasemenea stiu ca termenele pentru dosarele depuse incepand din ianuarie 2013 se dau in lunile noiembrie, decembrie, chiar si ianuarie 2014. Baza legala este acceasi, discriminarea si legea UE. Motivarea respingerii ar fi ca nu mai este discriminare de cand a reintrat in vigoare L 9/2012.Dar....nu este NORMAL sa se intample asa ceva. Ce facem,atacam cu RECURS la Curtea De Apel? Acolo se dau termene ca “rugineste” masina. Din momentul in care vrei sa taxezi inmatricularea unei masini cu masuri diferite, intervine discriminarea, iar aquis-ul comunitar interzice acest lucru. Indiferent sub ce forma,taxa auto ingradeste libertatea de circulatie a bunurilor in UE. Comisia Europeana a cerut sa se modifice taxa. Legile UE sunt foarte clare. Orice bun, indiferent daca este nou sau vechi, trebuie sa circule liber de orice taxe in Uniunea Europeana. La noi se doreste sa taxam vanzarea acestuia, ceea ce incalca aquis-ul comunitar. http://ro.wikipedia.org/wiki/Acquis_comunitar Prin noul timbru de mediu,"meseriasii" din guvern nu au facut decat sa corecteze “asperitatile” taxei precedente care lasa loc unor situatii absurde. Atunci erau masini cumparate pe 500 de euro pentru care taxa era de 5.000 de euro. Acum, prin noua formula, a nivelat oarecum taxele, insa in fapt nu a facut nimic altceva decat sa continue sa aplice o taxa ilegala. Orice sfat este binevenit. De ce crezi asta?
  10. Am facut cererea si am primit raspunsul.....cam diferit de celelalte. Le atasez aici pe amandoua. Ce parere aveti pentru mai departe? Multumesc.
  11. Aveti ceva noutati despre recuperarea taxei de timbru? Intentionez sa urmez sfaturile de la prima pagina si as dori sa stiu daca se pot face acele "imbunatatiri" ...mi-ar fi de ajutor. Am platit 2300 de euro taxa (timbrul de mediu) in luna septembrie. Orice sfat ar fi binevenit.
  12. Am rezolvat problema astazi. Am demontat din nou totul si am observat ca prima data m-am grabit.Ultima garnitura rosie a "iesit" (un sfert din ea) din locasul dreptunghiular de pe galerie inspre afara.....la strangere. Am strans suruburile cu grija si se pare ca e in regula acum. Multumesc.
  13. Salut!

    Am o problema asemanatoare cu ce ai avut tu....calamina.

    Am curatat galeria de admisie si dupa aceea mi s-a aprins martorul "motor" in bord.

    Masina nu mai trage de pe la 2000 in sus si banuiesc ca e din acesta cauza.Tu cum ai procedat?

    Multumesc in avans.

  14. Ieri am demontat galeria de admisie in ideea de a verifica clapetele. Am 209 000 km pe aceasta masina ....X3 (E83) din 2006. Sunt din metal si aveau pe ele destula calamina,dar sunt in regula si am decis sa le pastrez. Le-am curatat cu spray si deasemenea am demontat si EGR + clapeta de acceleratie (sunt montate una dupa alta)in vederea curatirii. Dupa aceea am turnat benzina in galerie si ....dupa cateva ore am inceput "dirty job-ul"....carpe,spray,benzina....etc...etc. S-a curatat cat de cat.....dar privind pe gaura mare (in galerie) tot se vad depuneri serioase. Am mai clatit odata cu benzina,am asteptat vreo jumatate de ora si am montat la loc. A pornit bine,am rulat cativa metri....era ok. Am oprit si apoi dupa o ora am plecat.Pe drum,am simtit ca de pe la 2200 nu prea as avea putere la urcarea unui deal. Am neglijat acest lucru si am ajuns acasa. A doua zi.....la fel.....constat ca,avand pedala de acceleratie la capat,nu am putere de pe la 2200.....si culmea,in treapta 3,acul nu mai urca dincolo de 2200-2300-cu pedala la capat...... Urcand din nou acel deal....mi s-a aprins martorul "motor galben" in bord. Mentionez ca si aseara,dupa ce am efectuat montarea la loc,am constatat un "Heeee"....zgomot,numai la accelerare si doar de la treapta a treia..... Am pus-o pe ideea ca am mai putina calamina in admisie si poate din acesta cauza,dar se pare ca nu e asa.... Ceva pareri?....turbina? Multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.