Jump to content

TheDriller

Members
  • Posts

    48
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ploiesti
  • Interests
    Trail Running, Touring Ski, Airsoft

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d Efficient Dynamics 2010

TheDriller's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

13

Reputation

  1. Mai putin de atat nu pot decat poate daca merg batraneste In rest masina merge perfect in continuare, pure driving pleasure
  2. Revizie la 134600km. Am facut 5700 km in 6 luni cam e masina de weekend Am schimbat: Set placute frana fata si spate + senzori, ulei BMW 5W30, filtru ulei, filtru aer, filtru motorina, filtru de polen. Toate OEM BMW, manopera la Proleasing Motors BMW. Am mai schimbat un racord flexibil toba esapament, probabil rupt iarna asta de la zapada
  3. Da, treptele 5 si 6 sunt mai lungi. La 130km/h am 1900rpm. Cu 180km/h n-am mers pana acum asa ca nu pot spune ce turatie am Garda la sol e cu 15mm mai mica fata de suspensia normala, imi place asta dar dupa ninsorile astea o cam frecam pe burta pe stradute
  4. Sauber sunt singurii care arata decent. Aici ar fi o miscare de imagine formidabila daca s-ar baga Durex sponsor, evident reclama ar fi pe nasul masinii
  5. Doar ca sa respecte inaltimea maxima al nasului masinii i-au mai tras in sfarc in jos, RedBull e chiar hilar
  6. Da, ala a fost un Bucuresti-Ploiesti cu viteza legala(79 in localitate, 110 in afara), tempomat cam 60% din drum pentru ca era seara si destul de aglomerat. In rest mi-a mai luat 4,3 Ploiesti-Busteni si retur. Mai mult de 4,5 extraurban nu mi-a luat. Doar cand ii pun barele transversale si suporturile de skiuri atunci consumul urca pe la 5,5-6
  7. Arata foarte bine masina si modificarile subtile si de bun gust. S-o conduci cu placere fara incidente
  8. Macar nu atrage atentia in starea asta, nu se cunoaste ce marca de masina e. Si asa stateam cu emotii ca o sa-mi fure cineva oglinzile
  9. E pe strada Spatar Milescu, pe langa Posta Malu Rosu. N-am lopata, am aruncat-o acum doi ani cand nu mi-a mai trebuit . As curata-o in seara asta ca dupa aia ingheata zapada
  10. Nu cred ca mai are rost sa umblu la ea, ne vedem la primavara
  11. Nu scrie in carte de ulei, sunt doar bifele clasice. Nu trepideaza mai mult decat un diesel normal. A fost pusa pe tester, bujiile sunt ok O mica problema care ma streseaza e ca se consuma extrem de repede lichidul de parbriz. Bag cam 6 litri si cam intr-o saptamana s-au dus. Chiar atat de mult sa consume? Suspectez ca ar fi spart pe undeva rezervorul. Consuma mai mult lichid de parbriz decat motorina
  12. Multumesc. Motorul mi se pare excelent. Are combinatia ideala dintre putere si economie. Nu zic ca ar fi motorul perfect mai ales ca e predispus la unele probleme tehnice daca nu e intretinut corespunzator dar pe mine ma multumeste pe deplin. Sper sa fiu ferit de probleme
  13. Stie ceva ce pot face cu aceste optiuni si eventual o modalitate de activare? S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices
  14. Arata foarte bine masina, s-o stapanesti sanatos! Poate pui niste poze mai calitative si unele cu interiorul masinii. As vrea sa trec si eu de la sistemul audio Professional la Logic 7, s-ar merita efortul din punct de vedere financiar si manopera asupra masinii vs calitate audio?
  15. Pregatiri de ski :sorcerer: Bare tranversale OEM BMW. Ramane de studiat problema suporturilor de skiuri Thule care la prima vedere nu se potrivesc pe barele transversale BMW
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.