Din pacate cred ca problema e la garnitura de chiulasa. Apa in vasul de expansiune curge doar foarte putin si doar daca turezi motorul si acesta sa fie cald (termostatul deschis). Daca face presiune prea mare in instalatia de racire in special cand motorul este inca rece, cand nu ar trebui sa fie presiune, e un semn ca ai o problema la garnitura de chiulasa. Din ce spui pare ca inca nu este foarte grava situatia, trece doar presiunea din cilindru in instalatia de racire, dar nu trece apa in ulei sau invers. Verifica daca scade nivelul apei dupa niste cicluri de incalzire-racire a motorului. De asemeni verifica vascocuplajul ventilatorului. Poate este el cauza supraincalzirii dupa ce motorul merge la relanti pe loc un timp mai lung. Nu mai lasa motorul sa se incalzeasca pana ajunge acul la rosu. Risti sa se deformeze chiulasa (daca nu este deja) si chiar blocul motor. Daca trece acul putin de pozitia lui normala opreste motorul. Iar daca vrei sa fii sigur, exista un test ce se poate face pentru a vedea daca ai gaze de ardere in instalatia de racire. Este un kit format dintr-un fel de pompita ce trage aer din vasul de expansiune printr-un lichid ce-si schimba culoarea daca ai gaze de ardere in sistemul de racire. Cauta pe internet despre el.