Jump to content

october

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    tomberon cu roti

october's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Se da un bmw e39 528i care suna in urmatorul fel: https://www.youtube.com/watch?v=HwZAO7TyweI Se cere: ce este acel sunet care se aude si nu ar trebui sa se auda ? (In afara de tacanitul injectoarelor). Observatii: sunetul se aude si din interiorul masinii, pare o bataie din interiorul motorului, care dupa parerea mea de nespecialist pare a fi de la o biela. Sunetul creste in frecventa odata cu turatia motorului. Astept cu interes parerile voastre.
  2. Daca are acceleratia prin cablu si banuiesc ca asa este, trebuie motoras. Ca sa se lege direct la ecu ar trebui sa aiba acceleratie electronica. Nu e greu de verificat cum e actionata clapeta de acceleratie.
  3. Banuiesc ca e invers dar ai scris tu gresit. Ai putea incerca cu un alt termostat ca sa nu zici ca n-ai incercat si asta... dar sansele ca termostatul nou sa fie defect sunt mici... Sau mai mergi cu ea asa daca spui ca nu se incalzeste cu termostatul blocat pe deschis si verifica daca scade nivelul apei. Fluctuatia acului de care spui era probabil datorata aerului care intrase in instalatie prin crapatura din carcasa termostatului.
  4. Din pacate cred ca problema e la garnitura de chiulasa. Apa in vasul de expansiune curge doar foarte putin si doar daca turezi motorul si acesta sa fie cald (termostatul deschis). Daca face presiune prea mare in instalatia de racire in special cand motorul este inca rece, cand nu ar trebui sa fie presiune, e un semn ca ai o problema la garnitura de chiulasa. Din ce spui pare ca inca nu este foarte grava situatia, trece doar presiunea din cilindru in instalatia de racire, dar nu trece apa in ulei sau invers. Verifica daca scade nivelul apei dupa niste cicluri de incalzire-racire a motorului. De asemeni verifica vascocuplajul ventilatorului. Poate este el cauza supraincalzirii dupa ce motorul merge la relanti pe loc un timp mai lung. Nu mai lasa motorul sa se incalzeasca pana ajunge acul la rosu. Risti sa se deformeze chiulasa (daca nu este deja) si chiar blocul motor. Daca trece acul putin de pozitia lui normala opreste motorul. Iar daca vrei sa fii sigur, exista un test ce se poate face pentru a vedea daca ai gaze de ardere in instalatia de racire. Este un kit format dintr-un fel de pompita ce trage aer din vasul de expansiune printr-un lichid ce-si schimba culoarea daca ai gaze de ardere in sistemul de racire. Cauta pe internet despre el.
  5. Mie nu imi pare sa fie de la tacheti. Suna foarte diferit tachetii. Ca o idee verifica intinzatorul de la lant si sinele alea de plastic pe care se misca lantul. Face zgomotul si cu motorul rece si cald ?
  6. Cat vrei pe blocul motor ? Doar daca e in stare buna.
  7. M52b28 este simplu vanos. M52tub28 are dublu vanos. Nu stiu sigur dar s-ar putea ca blocul motor sa fie interschimbabil intre ele. Eu am un m52 cu vanos simplu dar are camasi din fier la cilindrii si din cate stiu trebuia sa aiba cilindrii din nikasil, iar m52tu are cilindrii din otel. Asta ma face sa cred ca blocul motor a fost schimbat cu unul de m52tu (cel cu dublu vanos). Stie cineva daca se poate face asta ?
  8. Cum spune titlul am nevoie de bloc motor (m52b28) in stare cat mai buna. Astept oferte...
  9. Bun, dar ECU de pe m52 si cel de pe m52tu sunt diferite, difera mufele care intra in el. Am inteles ca si alimentarea lor difera, unu se alimenteaza cu 12V iar altul cu 5V. Oricum mufele difera si nu pot sa pun pur si simplu ECU nou in locul celui vechi. A mai facut cineva asa ceva ?...
  10. Deci imi trebuie instalatia electrica a motorului + ECU. Dar e compatibil noul ECU cu restul instalatiei electrice, cu celelalte module ale masinii ? Dar modulul EWS ? Trebuie schimbat ? Masina mea e OBD 1 din cate am inteles iar cea "donatoare" e OBD 2...
  11. Adica trebuie sa schimb toata instalatia electrica a masinii ? :frantics:
  12. Salut. Am un 528i e39 cu motorul defect, trebuie inlocuit, am gasit un motor la un pret bun si intr-o stare tehnica buna si as vrea sa-l cumpar. Problema e ca motorul meu e m52b28 iar cel pe care urmeaza sa-l pun e m52tub28. Ce trebuie facut pentru a functiona ? Stiu ca s-a pus m52tu pe e39 din fabrica dar nu stiu cat de "plug and play" ar fi schimbul asta de motor. Rog pe cine poate, sa ma lumineze putin...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.