Jump to content

cry4me

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw e46 323 ci automat

cry4me's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-8

Reputation

  1. Deocamdata, nici una. Se pare ca masina pe care am vrut sa o achizitionez are probleme la convertizor. Temporar o las balta...da' nu ma dau batut. La ce te referi? Nu am cumparat nici una dintre variante...
  2. Se poate inchide, deocamdata mai caut. Merci
  3. Merci de raspunsurile...pertinente, de data asta ! Masina..."extra-full" (intr-adevar, nu are nightvision) se gaseste la link-ul urmator, sper sa nu se considere reclama/publicitate: 535D Full options Masina in cauza, la 13K se prezinta astfel: 535D 13k O alta varianta...descoperita recent: Alta varianta Nu stiu daca Germania reprezinta cea mai buna alegere, pentru ca o aduci pe drumurile din RO si incepi sa schimbi la directie doar piese originale, ce n-au fost schimbate niciodata de la fabrica pana in prezent.
  4. De unde ai tras concluzia asta? :-) Corectare: masina are trapa... La orice...535 trebuie sa ai banii astia prevazuti. Cunosti masina despre care vorbesc, ca eu n-am pus nici un link...? Romaryo, eu folosesc trapa pentru ca fumez. Masina actuala are trapa. Masina anterioara a avut trapa. Nu mi-a plouat niciodata in masina, nu mi s-au infundat gaurile :-) Pielea Nappa din fericire, nu se pateaza de la apa. In rest, argumentele tale stau in picioare.
  5. Salutare, As vrea sa ma ajutati si pe mine cu alegerea unei variante corecte de e60, fiind "novice" pe acest model. Model: 535d sedan Buget: 10k A.f.: 2007/2008 Am gasit mai multe variante, dar nu stiu exact cum sa evaluez masinile si anume: 1.) Varianta Full-Options (volan m, padele volan, incalzire / racire scaune fata, incalzire bancheta, head-up display, etc.) - 260.000 km - pret: ~10k euro - a.f. 2007, varianta cu facelift dar fara joystick-ul nou. - pachet M, interior negru (seria 7) 2.) Varianta decenta (model volan standard, scaune standard, incalzire fata, keyless go and entry) - 205.000 km - pret:~ 9k euro - a.f. 2007, varianta cu facelift dar fara joystick-ul nou. - pachet M, interior crem (interior normal, seria 5) 3.) Varianta cu joystick nou, facelift (dotari ok, trapa, xenon adaptiv, incalzire scaune, etc.) - 260.000 km - pret: ~13k - a.f. 2008 - pachet m, interior negru Eu inclin spre varianta 1, dat fiind faptul ca interiorul este negru (cum il prefer eu), masina e blindata de optiuni.(totusi...n-are trapa ), si pretul, comparativ cu varianta 3 este decent. Ma puteti ajuta si voi cu un ... sfat ?? Merci
  6. Salutare tuturor, De curand am decis sa imi vand coupe-ul si sa trec spre ceva mai mare. In prezent am un e46 2.5 benzina, coupe, si tot navigand pe internet m-am hotarat sa fac pasul spre un e38. De precizat este ca am avut un 725 tds de care am fost foarte multumit, pana mi-a picat cutia (vechiul proprietar cand a schimbat uleiul din cutie, in loc de ulei BMW a folosit ulei de VW, pentru cutii DSG cu dublu ambreiaj, si dupa o luna a inceput sa faca figuri). In orice caz, sa nu ma abat, imi doresc un e38 725 tds sau 730D. Am gasit pe cineva cu un e38 730D, plin de dotari, la un pret de 5000E. Pretul acesta mi se pare enorm avand in vedere ca masina este inmatriculata pe Bulgaria. Singurul lucru asupra caruia sunt sceptic este practic inmatricularea asta pe Bulgaria. Omul mi-a facut poze cu toate actele, am discutat mult si despre masina, dar nu stiu daca sa mai astept sau sa o iau pe Bulgaria. Am cateva cunostiinte care au avut masina pe Bulgaria, si majoritatea mi-au recomandat sa stau pe curul meu. Taxa de inmatricula este de 3000E la noi in tara + alte taxe. Sunt multe de povestit pe tema Bulgaria, dar astept si o parere de la voi, care poate detineti un astfel de model. Modelul in cauza, care este postat si pe internet, se gaseste pe urmatoarea cale: http://olx.ro/oferta/bmw-e38-730d-facelift-2000-full-option-ID3bQ7R.html#931fd90e11 Va salut, Bogdan
  7. Salutare, Imi cer scuze ca primul meu topic pe acest forum este cu o problema tehnica, dar nu am demult aceasta masina (4-5 luni) si nu am prea avut timp de internet. In orice caz, in continuare, on-topic, o sa va povestesc simptomele masinii. Este vorba despre un BMW 323 CI (non-facelift) fabricat in decembrie 1999, cutie automata, 170 HP stoc, motor de 2494 cmc. De curand am schimbat la ea bujii, role/curele, senzor vanos (de pe admisie), baterie noua 70Ah BOSCH S3 (atat scria in carte ca trebuie sa aiba, 70Ah, fara amperaj la pornire, amperajul la aceasta baterie fiind de 640 A (-18 grade Celsius) ). In astea 5 luni de cand am masina mi s-a intamplat ca in mers la incetinire sa nu mai mearga motorul rotund, se "zgaltzaia/balbaia" din toate incheieturile, si in bord au aparut martorii de EML, ESP, Check-Engine. Dupa o simpla repornire mi-a mai ramas doar martorul de CHECK-Engine aprins (culoare galbena). La diagnoza imi aparea acest senzor de pe vanos, care l-am schimbat (si nu am mai avut probleme in mers) si care am crezut ca imi repara si pornirea greoaie insa degeaba. Pe diagnoza mi-a mai aparut o eroare, nu mai retin exact denumirea tehnica, dar este vorba despre supapa de pe relantiu, care costa in jur de 200 de euro. Mecanicul nu mi-a recomandat inca sa il schimb ca sa vedem daca nu e de la altceva. Recent am schimbat si bateria deoarece indicatorul bateriei VARTA era negru (adica bateria era goala). Pornirea intradevar este mai usoara, mai vioaie, dar doar daca o pornesc dupa un interval scurt de timp dupa ce am oprit-o (de exemplu, dimineata, 0 grade, o pornesc, porneste putin mai greu, adica se tureaza, in jur de 1200ture, da sa moara, ajunge pana la 7-800 de ture, dupa care se mentine la 1000 pana cand se incalzeste putin motorul si relantiul intra in normal, adica ~ 6-700 de ture. Asa zisa "pornire greoaie", in care creste si scade relantiul lasand impresia ca moare motorul, dureaza 1-2 secunde dupa care isi revine. Daca inchid motorul si ii dau cheie instantaneu porneste, nici la sfert de cheie, fara nici o problema. Am citit pe un thread, tot aici pe forum, ca ar putea fi de la rampa de injectoare, eu nu am asa ceva. Optiuni viabile ar fi supapa de la relantiu sau senzorul de la vibrochen. (Ca si o paranteza precizez faptul ca am si o problema la sistemul audio, cateodata merge muzica cateodata nu, absolut orice merge, si cd-ul merge, se schimba piesele dar nu se aude muzica. Din cate am povestit cu cineva zicea ca cel mai probabil este un scurt. Cand deschid capitonajul in spate, la navi si cd-changer, misc putin de fire, o perioada buna merge muzica, sunetul, dupa care iarasi pica, iarasi isi revine, cand vrea ea. Luand-o logic si matematic, nu ar putea sa influenteze acest scurt (care cel mai probabil nu este scurt, ci un contact imperfect) bateria, astfel incat sa porneasca greu motorul, deoarece la un asemenea scurt pe o masina, la intensitati de curenti mari, la 10-20A ar fi trebuit sa i-au foc. Sper ca nu am dat-o in povesti, dar vreau sa detaliez cat mai mult aceste simptome si sa se poata da eventual un raspuns corect din partea unuia mai "initiat" in lumea BMW. (Pana acum am fost posesorul intr-un an de zile a unui 318TDS e36, bmw seria 7 e39 2.5TDS si acum 323ciE46). Si daca nu se gaseste o rezolvare aici, pe acest forum, eu va multumesc. P.S. Scurtul/Contactul imperfect incerc sa il rezolv duminica asta ca sa elimin din start aceasta ipoteza. Singurul lucru ciudat este ca in spate sub acel cadru metalic unde e fixata navi/cd-changer/statia masinii, este o cutie de metal, cam de 8x10 cm maxim care sta nefixata. La fiecare groapa/denivelare ea joaca stanga dreapta. Habar nu am ce este dar o sa revin si cu niste poze/detalii dupa ce reusesc sa desfac locul cu probleme. O zi buna,
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.