Jump to content

eMjoy

Members
  • Posts

    44
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

eMjoy last won the day on August 5 2018

eMjoy had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Baden WĂźrttemberg

Previous Fields

  • Masina
    MB 300 CE W124

eMjoy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

77

Reputation

  1. Nu am avut ocazia sa merg cu un Tesla, dar am fost si eu recent intr-un showroom Tesla, in Stockholm. Iti dau dreptate, la banii ceruti pe ele, te-ai astepta la o alta calitate a materialelor la interior ...
  2. Corect, mea culpa :cheers: .
  3. Ia uite o statistica infricosatoare: cu 99.3 morti la milionul de oameni, Romania are cea mai mare rata a deceselor in accidente rutiere din EU. https://etsc.eu/euroadsafetydata/ Lasand la o parte problema majora a infrastructurii, unele din cauzele principale ale accidentelor in Romania sunt dupa parerea mea: -pregatirea foarte slaba de la scoala de soferi (si de la alte scoli...) -comportamentul pasiv-agresiv al soferilor in general -teribilismul -starea tehnica mediocra a parcului auto Din pacate cauzele de mai sus sunt mai greu cuantificabile ca sa poata fi adresate, dar categoric as incepe prin a schimba metodologia de obtinere a permisului auto. Scoala de soferi in Romania este o gluma, in special partea practica. Cred ca putem fi cu totii de acord ca in Romania majoritatea conducem sau au condus agresiv si nicidecum defensiv. Exista parca cultul asta al grandomaniei, daca am "masina tare", trebuie sa merg si tare cu ea, mult peste limitele legale. Si da, conducatorii de BMW din Romania au tendinta de a fi cei mai agresivi la volan. Imi aduc inca aminte ca prin 2012 faceam noaptea Bucuresti - Oradea in 5 ore jumate, cu un Opel Astra Diesel. Nu as mai face asa ceva niciodata, de vreo 4-5 ani mi-am schimbat comportamentul la volan (si la ghidoane) cu 360°. Sunt de acord cu Eugen B, regulile de circulatie ar trebui sa fie principalul reper in felul in care conducem. Educatia rutiera este de asemenea esentiala.
  4. Merci de Info, uite ca nici nu am stiut chestia asta. Acum realizez ca nu am vazut niciodata unul cu soft top.... "The 3 Series cabriolet is the first model in BMW's lineup with a 3-piece folding aluminium hard-top roof, instead of the cloth roof used by previous models. The E93 was one of first retractable hardtops in its price range.[25] .... The "Comfort Access" option allows the roof to be raised and lowered using the key fob."
  5. Este una in Werk1 München cu grilele alea monstruoase mascate inca (din fericire!). Escalade, Navigator, GL, Cullinan, masini inutil de mari... Probabil o fi o mana de clienti si pentru asta, dar nu mersi!
  6. Felicitari pentru achizitie! Vad bine cand spun ca masina are hardtop?
  7. Foarte frumoase jantele, probabil cele mai frumoase de pe F10. Nu imi plac colantele de niciun fel sau culoare, mi se par o ieftineala fara gust. Nici lumina ambientala nu ma prea incanta, dar este pana la urma o chestie de gust. Fantastic la ce nivel ai adus masina deja, o sa urmaresc cu atentie topicul. Felicitari!
  8. Se pare ca odata cu noua baterie de 42.4 kWh vor renunta la range extender (oferit insa mai departe in SUA). https://insideevs.com/bmw-ditches-range-extender-rex-i3/
  9. Am fost si am vazut masina, superba de altfel, kilometrii sunt definitiv reali. Istoric complet doar la BMW, interior si exterior in stare aproape perfecta. La proba de condus in schimb, cutia SMG m-a dezamagit complet. In modul automat, atat in setarea normala cat si in cea sport schimba vitezele foarte incet. Doar cand schimbi manual ai un raspuns decent, dar si asa este destul de greoaie. Ar avea sens pentru cineva care ar lua masina si ar pune-o intr-un garaj ca si investitie, miscata cativa kilometri pe luna... Multumesc pentru pareri.
  10. Da, am observat, este probabil perioada de timp in care a fost vehicul de dezvoltare in preserie.
  11. Salutare, maine dimineata ma duc sa vad masina asta: VIN WBABD51030PK15000 Type Code BD51 E Series E46 (2FL) Series 3 Type COUPE Model 330CI (EUR) Steering LL Doors 2 Engine M54 Displacement 3.00 Power 170 Drive HECK Transmission MECH Colour SONDERLACKIERUNG (490) Upholstery SONDERPOLSTERUNG (Z1XX) Prod. Date 2002-09-23 L801A National version Germany S167A EU4 exhaust emissions standard S206A Sequential manual transmission (SMG) S210A Dynamic stability control S226A Sports suspension settings S249A Multifunction f steering wheel S255A Sports leather steering wheel S261A Side airbags for rear passengers S265A Tyre pressure control (TPC) S302A Alarm system S313A Fold-in outside mirror S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip S459A Seat adjuster, electric, with memory S464A Ski bag S473A Armrest front S494A Seat heating driver/passenger S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S550A On-board computer S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S638A Car telephone Professional S650A CD player S672A CD changer for 6 CDs S676A HiFi speaker system S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite S778A Individual BMW identification S785A White direction indicator lights S788A BMW LA wheel, Individual S832A Battery in luggage compartment S851A Language version German S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S903A Fotofahrzeug S916A Dummy-SALAPA S940A special equipment BMW Individual S944A Subsequent conversion by individual S964A Dummy-SALAPA S991A Pre-production management Aici si anuntul: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=266938960&categories=SportsCar&climatisation=MANUAL_OR_AUTOMATIC_CLIMATISATION&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=15&maxMileage=90000&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=0b8a07ae-8c8b-8668-be79-75e24feb3eb9 Particularitatea la exemplarul asta ar fi printre altele cutia, optiunea S206A SMG. Se pare ca ar fi fost un vehicul de dezvoltare in preserie. Pareri? Exista alte aspecte de luat in considerare fata de un model mai comun? Multumesc pentru ajutor.
  12. Organizatia furnizeaza strict End User Support. Adica daca tu angajat BMW ai probleme HW/SW, vii in centrul de suport dedicat in locatia BMW. Nu avem treaba cu dezvoltarea de aplicatii/produse pentru BMW.
  13. OK, in mod evident nu ai inteles nimic din ce am spus. Da-mi voie sa imi cer scuze ca mi-am permis sa caracterizez mentalitatea ta ca invechita si sa oprim discutia aici.
  14. Eu nu te-am facut invechit. Am spus ca mentalitatea ta este invechita. Cu intrebari "..stii ce inseamna dumping", suni ca un demagog si tratezi lucrurile ca unul (gen "lasa ca stiu eu mai bine"). Am suficienta tangenta cu BMW (probabil mai multa ca tine oricum) sa pot sa iti spun ca afirmatiile tale sunt cel putin neinspirate in cazul de fata. Putem sa dezbatem orice tema doresti in engleza, germana si maghiara (asa iti raspund si la ultima intrebare). Cand vor merge 5.5% din PIB in Romania in educatie mai vorbim de paralele intre maghiari si romani (si nu, nu sunt maghiar).
  15. De acord, bine ca macar se investeste mai departe in locatii existente: http://www.zf.ro/auto/continental-cumpara-o-fosta-platforma-industriala-din-timisoara-pentru-extindere-17369948
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.