Jump to content

8-I

Members
  • Posts

    67
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ConstanĂža

Previous Fields

  • Masina
    DACIA

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

8-I's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

29

Reputation

  1. Este masina la care ar trebui sa primesti invitatia de acum 3 ani pentru a o vedea (vezi topicul celalalt postul #164).
  2. Doar la putere maxima fac treaba toti caii, in oras si la mers normal (cum se precizeaza mai sus) n-o sa-i folosesti niciodata pe toti.
  3. Cu ET 43 roata va fi mai inauntru cu 2 mm nu mai inafara (fata de ET 41). Bine, e o valoare prea mica ca sa conteze insa ca sa-ti clarifici problematica cu ET-ul - cu cat ET-ul este mai mare fata de o valoare de referinta cu atat janta va intra mai in interiorul pasajului rotii deoarece se mareste distanta dintre partea care se prinde pe fuzeta si planul de sectiune ce desparte janta longitudinal in doua.
  4. Teoretic vorbind, aici intervine momentul de inertie care exprimĂŁ mĂŁsura prin care un corp se opune modificĂŁrii stĂŁrii sale de repaus relativ sau de miÂşcare de rotaĂžie uniformĂŁ la acĂžiunea unui moment al forĂžei (cuplu). Momentul de inertie variaza cu masa corpului si cu patratul distantei pana la axa de rotatie. Cu alte cuvinte o modificare a masei corpului (rotii) sau/si a diametrului acestuia va duce implicit la modificarea momentului de inertie adica se va modifica rezistenta corpului la urnirea de pe loc cat si in miscarea de rotatie. Pe langa toate astea, pentru o vedere cat mai reala a problemei trebuie sa iei in considerare atat marimea cat si natura suprafetei de contact. Cu cat toate aceste marimi se vor departa in sens crescator fata de cele de referinta (date de producator), performantele masinii (demaraj, consum) vor scadea (deoarece la aceeasi cuplu obtinut la roata vor trebui invinse forte mai mari pentru a o putea roti). Si inca ceva, in miscare de rotatie, orice greutate se resimte dublu.
  5. Nu eu am spus treaba asta cu consumul desi cei de la TCMturbo se lauda ca odata cu resoftarea scade si consumul.
  6. Bineinteles ca la un mers normal n-ai nevoie de chip dar unii vor sa depaseasca aproape tot ce le iese in cale si-atunci varianta asta (de fapt resoftarea) e cea mai comoda pentru a mari puterea. Plus ca mai sunt unii care asa le este caracterul, oricat ar avea tot ar mai vrea ceva - resoftarea n-o sa dispara niciodata indiferent de avertizarile producatorilor.
  7. Cum s-a mrs cu masina asta de zici ca-i noua? Eu stiam ca omul cand devine familist isi ia sedan/berlina nu coupe.
  8. Mitsubishi, Subaru, astea nu sunt masini? Uiti ca turbina de la E90 e Mitsubishi? Opel foloseste si motoare de Isuzu si mai sunt exemple...ca sa nu mai zic ca pe segmentul 4x4 asiaticii sunt cei mai buni (Nissan) si astia au furat de la europeni? Sa-ti mai spun si de electronica asiatica folosita la masini?
  9. http://www.rarom.ro/RO/article--Cum_s%C4%83_procedez_dac%C4%83_doresc_s%C4%83_schimb_motorul_vehiculului--195.html La diferenta de 20cp nu cred ca sunt probleme de incercari, teste, s.a.m.d ca sa te coste mult, cunosc o persoana care a inlocuit la Logan motorul 1,4 mpi 75cp cu 1,6 16v 105cp si l-a costat 600 lei. Conteaza foarte mult ca motorul ce urmeaza sa-l montezi sa se fi montat pe tipul respectiv de masina pentru ca are toate omologarile fabricantului.
  10. Mai e si sistemul autoleveling care e compus din 2 senzori si calculatorul de autoleveling...
  11. Ei o luna, chiar 2 luni si 3 zile Spor la vanzare, masina e faina!
  12. 8-I

    pret E92

    Orice-ar fi, E92 cu aragaz nu merge, punct!
  13. Jantele sunt ThreeFace "Sky". Le-am vazut live pe un E46 in CT. http://www.threefacewheels.com/prodotto/sky_s-2/
  14. MICHELIN vrea sa dea lovitura cu o anvelopa vara/iarna - CrossClimate - care se adapteaza climatului cica dar care nu este allseazon ci pur si simplu un alt tip de anvelopa! http://www.automarket.ro/stiri/inovatie-michelin-crossclimate-prima-anvelopa-de-vara-omologata-pentru-60887.html
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.