Jump to content

bogdy

Members
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    cluj-napoca

Previous Fields

  • Masina
    e39 525d... SAM-u

Recent Profile Visitors

5453 profile views

bogdy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

8

Reputation

  1. fara sa fiu nesimtit eu ofer 5500 de euro daca masina se afla in stare perfecta de functionare si e manuala. daca te intereseaza da-mi un PM
  2. Vreau sa revin in randul posesorilor de BMW asa ca daca aveti un e39, sedan sau touring, neaparat in 6 cilindri diesel, neaparat m paket OEM si facelift dati-mi de stire la 0745330007. Masina sa fie inmatriculata si taxa platita sau daca nu scadem taxa din pret (nu ma intereseaza variante cu procura si alte prostii). Buget maxim 6000 de euro.
  3. la pretul asta ma gandesc ca taxa nu e platita
  4. Un schimb cu Audi a4 1.8t Qattro din 97 te-ar interesa?
  5. A, pai ala are si e30-u cu motorul de m5 pe el, 2.5-ul cica are 380 (sa cel putin asa se aude, pentru ca la noi ursarii traiesc in lumea lor mica si nu comunica cu noi fraierii care indraznim sa ne luam masini mai tinere decat noi). Plenumul l-a proiectat Hexer? P.S: E tare cum un posesor de masina cu 143 cp te poate numi "pinochio"!
  6. pista aia e un c@#%t, am inteles ca au fost probleme mari de aderenta + ca locul era cam ingust si asa ca multi nu au mers "blana". cine era cu ursul din poza?
  7. Chiar ma intrebam unde a ajuns masina asta(masina avea numar CJxxCEN nu?) . Am lucrat la eai prin 2008, cred, la autotransilvania, ma mir ca a ajuns in starea in care ai luat-o la vremea repectiva parea destul de intreinuta. Felicitari pentru tot ce ai facut la ea, rotile de alpina si putin coborata (nu prea mult, 20-30 de mm maxim) ar face-o perfecta la exterior.
  8. Mai stiu si eu pe cineva care a facut modificarea asta si tine motorul (daca esti din cluj poate vorbim de aceeasi persoana). Sincer eu nu prea cred ca dintr-o turbina hibrid si un intercooler poti scoate caii astia, eu abia am reusit din 2.5, sunt multi care se lauda cu tot felul de cifre astronomice scoase pe dyno-uri dubioase. Parerea mea e ca ai trei mari probleme: 1. Turbinele hibrid nu sunt fiabile. Poate sa vina sa spuna oricine ce vrea, am vazut multe turbine hibrid (atat pe diesel cat si pe benzina) si toate s-au dovedit a fi rahaturi, VAG-urile alea de 220 cp schimba turbinele hibrid mai des decat uleiul. 2. O sa ai un turbo lag cam mare. La 3.0 motorul trage mult mai de jos, probabil tocmai lag-ul ti-a dat impresia ca trage mai bine decat 3.0d. 3. Nu cred ca o sa faca fata injectoarele (nu sun sigur dar m-as mira sa faca fata). Eu nu as face modificarile astea, ar fi mult mai simplu sa pornesti de la un 3.0d (trage de jos, suna muuuult mai bine, si potentialul e foarte mare), plus ca e mult mai greu in realitate decat pare, dar daca tu esti indragostit de masina ta eu zic sa incerci si sigur nu vei fi dezamagit. Mare atentie la cine iti face softul, un soft la ce vrei tu se faci nu se face de oricine intr-o parcare, pentru ca o economie de 100 de euro la un soft poate duce la pistoane topite sau bilele indoite. Eu iti urez mult succes, si cred ca nu e ceva imposibil asa ca astept vesti de la tine, oricum nu te astepta sa primesti sfaturi constructive pe forumul asta (sunt prea multi cu gura mare si experienta 0 in modificari), aici esti iubit cand schimbi doua plastice pe masina .
  9. Chiar m-am mirat cat de mica e diferenta intre timpi care ii scoteai pe aspirat si cei cu turbo, acum inteleg si de ce . Oricum astept sa vad ce vei face la Oradea (ma gandesc ca vi) sper ca daca n-o sa ai probleme scazi o secunda din timpul asta si deci acum ca stiu sigur cine-i inculpatul poate ne cunoastem si fata in fata. In alta ordine de idei felicitari si pentru sprijinul care il acorzi celorlalti pasinati de drag, mai rar intalnesti oameni ca tine.
  10. Felicitari, in sfarsit schimba cineva mai mult decat ceva plastice si jante pe masina . Cam la ce presiune vrei sa ajungi dupa ce schimbi internele?Turbina nu are racire cu apa? Ca o parere personala (nu inseamna ca trebuie luata de buna) pentru 700cp eu nu as decomprima prea tare motorul.
  11. Mai sunt si alte e60 3.0d de 231cp stock care bat in jurul a 300cp de cativa ani fara sa explodeze (este unul la buzau de 309cp care a scos 12 si ceva pe 402m), dar nu asta se discuta aici. Ma bucur ca mai exista un dyno la Cluj, dar ma intristeaza preturile-150 de euro e cam mult in conditiile in care sunt tuneri cel putin la fel de buni care fac softul pe dyno la 300 de euro. P.S.: Puterea afisata pentru masina ta e la roata sau estimata la motor?Dyno-ul are propria statie meteo sau introduci tu valorile?
  12. nu ai nevoie de torx de 47 ai nevoie de torx de 45 dar cu colturile drepte nu ascutite cum sun cele normale. Cauta un magazin specializat pe sculede service si cere asa ceva (masinile italiene au in general suruburi care necesita asemenea torxuri), sau incerca sa rogi pe cineva de la ceva service sa-ti imprumute unul si le lasi o garantie de cateva zeci de lei.
  13. Eu iti garantez ca masina ta e o epava. Faptul ca masina e la tine de 10 ani inseamna ca de 9 ani e un rahat. Porcariile astea cum ca nu era filtru pe stoc ma fac sa rad, modelul ala de filtru e pe toate gardurile, probail ca nu aveau de-ala ieftin cum voiai tu (ceva gen 50 de lei). Stiu exact ce are masina ta, dar pe astia ca tine prefer sa crap decat sa ii ajut. Nu meritati sa aveti masinile astea! Am avut si eu un e39 2.5d si dupa ce am investit aproape 3000 de euro in ea in mai putin de un an am fost nevoit s-o vand unuia ca tine care in 5 luni a reusit s-o distruga. P.S. : Nu te deranja sa-mi raspunzi la mesaj, n-o sa-mi mai pierd timpul vorbind cu "proprietari" de bmw ca tine, asta a fost asa sa ma mai racoresc putin!
  14. foarte sincer si realist, pentru asta ai un mare UP de la mine.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.