Jump to content

maverick_

Members
  • Posts

    58
  • Joined

  • Last visited

maverick_'s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Si eu am aceeasi problema cu martorii DSC si frana da mana aprinsi galben. De asemenea DSC-ul este dezactivat. Am fost la tester, am sters eroarea..dar dupa 2 sapt apare din nou. Problema la mine este de la senzorul unghi volan. Pierde cumva punctul zero. Cred ca o sa-l schimb pana la urma ca m-a disperat problema asta. o sa revin cu noutati cand am.
  2. asta am facut. Am verificat si cred ca e ok. Specificatiile de pe bidon cuprind si BMW Longlife 04. Deci e ok. Multumesc
  3. Salutare. Am fost ieri la service sa schimb uleiul la motor, filtru ulei, filtru polen. Masina este un E46 din 2002 1,8 cc benzina.Eu am folosit mereu Castrol 5w40. Cei de la service au schimbat uleiul dar au pus Castrol 5w40 Diesel.(asa scrie pe bidon). Am obs acasa bidonul in portbagaj l-am sunat pe mecanic sa-l intreb de ce a pus tipul asta de ulei..si mi-a zis ca nu are importanta ca scrie Diesel pe bidon ca e foarte bun si asta. Acu nu stiu daca sa-l cred sau nu. Pot aparea probleme la motor in timp ? Uzura, pierderi de ulei, etc? E mai bine sa-l schimb sau il pot lasa si pe asta fara nicio grija? Am verificat cutia si nu scrie pe ea ca ar fi doar pentru motoarele pe motorina. Multumesc
  4. Eu am patit asa ceva. In timpul mersului se aprinde DSC-ul si becul frana de mana.Bineinteles DSC-ul este dezactivat in acel moment.Eu am rezolvat-o cu ajutorul unui tip care are un service prin zona 1 mai(Mega Image) in Bucuresti. Totul s-a rezolvat prin Tester(PC). Problema a fost de la faptul ca volanul isi perdea nush ce punct 0 Trebuie echilibrat volanul. Toata afacerea a fost cam 150 - 200 ron. Nu am schimbat nimic. Stai sa caut unde anume se gaseste tipul asta.o sa revin cand gasesc adresa. Bafta.
  5. Salut Am un E46 din 2002 sedan 1.8cc Acum 2 zile s-a aprins becul "check engine" din senin..fara sa fac vreo manevra brusca, eram in trafic la semafor. Fara trepidatii, fara vreo alta manifestare evidenta, nimic. Am zis ca poate o fi de la benzina si probabil o sa se opreasca. Din pacate nu a fost asa.Azi au inceput manifestarile dubioase i. La semafor daca astept sau daca nu accelerez continuu se opreste motorul..nu rezista la relanti deloc.Cum iau piciorul de pe acceleratie se opreste in cateva sec. Stie cineva care o fi problema ? Multumesc Andrei
  6. Salut..ma intereseaza pompa vacuum. PM please cu pret si stare. Multumesc
  7. gata am rezolvat problema..Intradevar senzorul de pe butelia de freon a fost de vina. L-am schimbat si gata problema. Multumesc pentru sfaturi.
  8. Salut. Am un E46 din 2002 316i benzina 118cp. Am o problema cu electroventilatorul care porneste singur cand pornesc motorul. Am testat azi cu un alt electroventilator dar SOC :) porneste si asta. Deci nu este defect electroventilatorul. In rest masina merge perfect, clima, motor..tot. Motorul nu se supraincalzeste...sau sa se incalzeasca mai repede decat normal. Nu stiu ce sa mai verific. Ma gandesc ca poate o fi un senzor defect. Ventilatorul meu se opreste imediat cum opresc motorul. Ceva sfaturi va rog...ce sa mai verific ? Multumesc
  9. Salut ..Imi trebuie un electroventilator pentru E46,316i 2002 . Andrei 0726161301 Multumesc
  10. am notat numarul..maine dimineata o sa-l sun multam de ajutor.
  11. am fost la un service specializat BMW, unde au verificat cu un soft (nu stiu exact care) problemele din calculator. Au zis ca nu apare nicio eroare..nu au gasit nimic. Electronistul la care am fost sa o verifice daca este in scurt ceva..mi-a zis ca trebe sa ma duc la cineva foarte bun..ca trebe sa fie "o chestie de finete" . o sa mai incerc sapt asta sa vad ce rezolv. daca nu rezolv nimic o sa ma duc la AB. Poate ei au un soft mai nou si gasesc eroarea. O sa postez ce rezolv la momentul respectiv. Daca cineva ma poate ajuta cu un sfat..cunostinta..prieten..bun in verificari de genul asta...astept o vorba..un PM. Multumesc Pentru Gabi BMW 3...asta nu am incercat...o sa verifica si asta.
  12. am avut un accident frontal. (un renault megane a oprit brusc..si l-am lovit in spate). Am stat cca 3 sapt in reparatii. Dupa asta..mecanicul mi-a zis ca electroventilatorul porneste imediat cum porneste motorul. Nu cand este pus contactul sau in alte conditii..doar cand porneste motorul. Mecanicul..din pacate nu stie ce sa faca mai departe. Am fost cu ea la un service "cica specializat BMW" nici ei nu au stiut ce sa faca. Cica sa schimb tot electroventilatorul ,1700 ron, la ei. am discutat cu un eletronist ..care a incercat sa vada ce tensiuni sunt pe fire..daca e un scurt. Nici el nu si-a dat seama. Cica sunt tensiuni identice..indiferent ca motorul este oprit sau pornit. Deci primeste un semnal sa porneasca ventilatorul doar cand porneste motorul. Nu vreau sa dau 1700 ron sa schimb totul. (am dat pana acu peste 7000 ron sa o repar) Casco e sfant in asemenea probleme...acum mi-am dat seama, eu neavand casco inainte de accident. Deci sa revin...Cine ma poate ajuta cu un sfat.ce sa fac pentru a rezolva problema. masina e un E46...nov 2002 1,6i 1,8 cc (115 cp) benzina. multumesc.
  13. asadar am nevoie pentru un E46 2002 316 i urmatoarele piese: - grile capota (numiti si rinichi) - carcasa filtru aer - suport prindere bara fata stanga (2 buc) - deflector aer in fata radiatorului - aparatoare noroi aripa stanga fata - fata anterioara - fulie pompa servodirectie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.